Reviews over St. Nazaire le Désert

Uniek en authentiek!

Sybille,
    2-7-2018

Zeer gastvrij dorpje, enig mooi door het samenstromen van twee riviertjes, enig mooie streek en vooral rustig, niet veel toerisme. Een echte oase dans le désert met lekkere plaatselijke keuken en niet duur. Het zwembad is zeer netjes en de groene camping wordt beheerd de zeer vriendelijke Nina. Echt geen enkele negatieve opmerking. Een volle 10.

rust in een prachtige natuur

Paulwillem Lommerde,
    12-8-2015

Siinds 2015 is er een nieuwe beheerder die er alles aan doet om het de gasten naar de zin te maken en de rust op de camping te bewaren. Sanitair is ontoereikend, wel schoon. Op minder dan 45 autominuten is er alleen natuur, en uiteraard een mooi 25 meter zwembad op de camping. Op loopafstand een kleine super, bakker, restaurant, kroeg, en ook op de camping is een snack. Veel gezinnen met kleine kinderen en oudere stellen. Ongeveer driekwart frans, eenkwart nederlands en belgisch. Forfait 2 pp plaats, camperrmiddel is €15. (2015)

Prachtige plek in de vallei van de Roanne

Harrie Wijermars,
    10-7-2012

Tijdens een wandeltocht vanuit een naburige camping kwamen we toevallig langs deze camping. Prachtig gelegen nabij het vriendelijke dorpje St. Nazaire le Desert en uitzicht op de omringende bergen. Wij hebben onze caravan opgehaald en zijn hier neergestreken. Met veel plezier hebben we hier ruim 1 week gestaan in de eerste helft van juli. Van de ongeveer 40 plekken was minder dan 25% bezet, niet helemaal te begrijpen gezien prijs/kwaliteit verhouding. De nieuwe beheerder is, blijkbaar in tegenstelling tot zijn Nederlandse voorganger, niet zo goed in het aan de man brengen van deze camping. Voor ons heel prettig, voor hem waarschijnlijk minder. Verdere voordelen: vriendelijke benadering, erg mooi zwembad, winkeltje en bakker op 5 minuten, prachtige wandelroutes vanaf de camping. Goedkoop, kale prijs , plaats en twee personen voor 14 €. Nadeel, een wat grotere plaats als Die, Crest of Dieulefit ligt op bijna 40 kilometer. De rit daarna toe erg mooi. Een aanrader deze camping

gastvrij, gemoedelijk, gezellig

van den Broek,
    8-8-2010

prima plek voor een fijne en rustige vakantie.

Veel wandelmogelijkheden in de omgeving.

Voor grotere kinderen erg weinig te doen. Ze moeten het treffen om er leeftijdsgenoten tegen te komen. Veel jonge kinderen. Ongeveer voor de helft Franse en Nederlandse gasten.

Sanitair erg beperkt...

Super gastvrij

Tanja Nolten,
    7-4-2009

Als je in de prachtige Drome een enorm gastvrije, gezellige en ruime camping zoekt dan is dit het adres voor levensgenieters!