Hotel La Fontaine au Loup

FrankrijkRhône - AlpsSt. Maurice sur Eygues

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel La Fontaine au Loup voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 26 reviews
+15/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.7FantastischScore uit 26 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

26 Reviews over La Fontaine au Loup

• 10koen en hilde12-08-2017

Opnieuw super vakantie bij Patricia!

Vorig jaar waren we hier ook en vonden opnieuw een oase van rust in een prachtig kader. Op 1 avond was er een table d'hôtes aangeboden. Dit was topkwaliteit, opgediend zoals een restaurant. we zijn er zeker van dat wij nog eens terugkomen. Het voelt zo goed. Patricia gaf ons ook uitstekende tips voor restaurantbezoek. Heerlijk vakantieadres!

• 9koen en hilde22-08-2016

Onze 14-daagse vakantie in la fontaine au loup was een absolute voltreffer. We ervaarden een zalige rust en kalmte op dit prachtige domein. Het gevarieerde ontbijt, klaargemaakt door de supervriendelijke gastvrouw Patricia, was voor een zalige start van de dag. De studio waarin we verbleven werd dagelijks perfect onderhouden.

We gaan zeker terug naar deze idyllische plek in de Provence!

• 10ella goossen05-09-2015

geweldig!!

Het huis ligt op een heuvel net buiten Vaison la Romaine, met vrij uitzicht op de Mont Ventoux.Het uitzicht, is heel mooi, over het heuvelachtig gebied. De kamers zijn mooi,buiten is een groot terras waar je heerlijk kunt zitten. Er is ook een fijn zwembad. De gastvrouw is erg vriendelijk,heeft altijd wel advies voor een dagje uit.De omgeving heeft veel mooie klein dorpjes, zij raad de mooiste aan. Er is bijna geen omgevingslawaai,erg fijn om er uit te rusten

• 9Bert de Wals26-07-2014

Fantastische plek voor fietser en wandelaar

Ideale vakantie bestemming - niet alleen voor bezoeken van de historische dorpjes en liefhebbers van het bourgondische leven - maar ook voor de actieve fietser en wandelaar. De tourfietser kan vanuit de accommodatie uiteraard kiezen voor rondje Mont Ventoux (via Malaucène of Bedoin) of voor één van de rondjes langs de flanken van de Mont Ventoux; Georges de Nesque, Toulourenc of Dentelles de Montmirail. Ook zijn er gezinsfietstochten, zoals: De middeleeuwse dorpjes, De tempelierdorpjes rond Vaison, of de Tour de l'Enclave a veló. Daarnaast zijn er in het gebied door Office de tourisme vele gemarkeerde wandelingen uitgezet. Hiervoor is het wel noodzakelijk even met de auto naar het beginpunt van de wandeling te rijden. Routebeschrijvingen voor zowel de gezinstochten (grotendeels gemarkeerd) als de wandelingen zijn te verkrijgen/te koop bij Office de Tourisme (Vaison/Cairanne).

• 9Michiel van der Schaaf18-07-2014

Te gekke plek voor wielrenners en fietsers!

Wat een heerlijke plek is dit! Wij komen hier nu als zes jaar achter elkaar, en verbazen ons telkens weer over de prachtige plek, de schitterende omgeving en de hartverwarmende gestvrijheid van gastvrouw Particia (die vrijwel iedere dag iets persoonlijks doet: ontbij a deux, lichtje op tafel in het donker, etc.)

• 8Isabelle CRUYPENNINCK-GUILLERMIN17-07-2014

Cadre exceptionnel

Situé au cœur de la Drôme Provençale, au milieu des chênes, des vignes, du romarin, et des cigales, un petit coin de Paradis pour les amoureux de la nature et du soleil.

• 10Anne-Marie09-07-2013

Een prachtige plek

Een uitzicht om nooit te vergeten. Aan de voet van de Mt Ventoux ligt deze Chambre. Een erg vriendelijke gastvrouw, leuke tips voor uitstapjes en restaurantjes en een werkelijk geweldig ontbijt. Een aanrader!

• 9ella goossen23-06-2013

prachtig plekje!

Fijne plek om te ontspannen, met geweldig uitzicht, en tussen de wijngaarden. Grotere plaatsen om te bezoeken zijn op korte afstand. Heel vriendelijke gastvrouw, Patricia, die klaar staat om je weg wijs te maken in de omgeving. De kamers zien er prima uit. De verzorging van het ontbijt is geweldig, en bij voldoende deelname wordt er ook voor de gasten lekker gekookt.

• 9naeye paul23-08-2012

Fantastische plek !

Schitterende accomodatie met een prachtig zicht vanop de heuvel (Drôme Provençale) naar de Provence én de Mont Ventoux !! Gelegen op slechts 13km van Vaison La Romaine. Zeer vriendelijk onthaal (Patricia Klein) met de nodige discretie ! Kwaliteit aan betaalbare prijzen, voor mensen die op zoek zijn naar rust. Niet te versmaden het uitgebreid ontbijtbuffet met heel variatie !! Op verzoek kookt de gastvrouw ook en dat doet ze voortreffelijk. Eigenlijk kan ik niet direct een minpuntje vinden, een absolute aanrader !

• 9rob22-08-2012

Lekker plekje!

Voor ons was Patricia de ideale gastvrouw. Discreet op de achtergrond, zeer servicegericht bijvoorbeeld met goede suggesties voor eetgelegenheden en leuke marktjes of veilige fietsroutes in de omgeving. Je moet wel bestand zijn tegen haar 'huisregels' :-) Hebben veel gefietst op onze eigen fietsen. Goede uitvalsbasis als je van wijn houdt. Mooie Côtes du Rhones bij de vleet. Mooie plaatsjes als Gigondas etc. Ze had alle routes en restaurants eerst zelf uitgeprobeerd. Top! Ook een zeer goede kok. Haar maaltijden zijn een absolute aanrader. Haar ontbijtjes gevarieerd en uitgebreid. Chique huis met mooi zwembad. Mooie kamers en erg schoon. Prachtig uitzicht op de Mt Ventoux. Helaas aan een vrij drukke weg dus geen absolute stilte. Hoewel op tamelijk grote afstand valt dat op zo'n plek als deze toch op. Niet zeer kindvriendelijk behalve als je een goed opgevoed en/of makkelijk kind hebt. De gasten zijn duidelijk op hun rust gesteld. Zeker een plek om terug te keren.

Hotel La Fontaine au Loup info

• MinibarBeschikbaar
  • TVNiet beschikbaar
  • KluisNiet beschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar