Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

5 Reviews over La Colombiere

• 5Hans02-10-2014

Vier sterren, maar minstens twee ervan zijn nep.

Vier sterren in Frankrijk zegt niks over kwaliteit, dat bewijst deze camping. Verplicht douchen voor het zwembad, maar er komt helaas geen water uit de kraan. Het toiletgebouw smeekt om afgebroken te worden, want dit heeft NIKS met 4 sterren te maken. Van de 8 lichtbakken werken er 3, de rest is kapot. Het licht bij de vaatbakken gaat aan als er 10 meter verderop iemand naar de douche of het toilet gaat. Als je pech hebt sta je met de vaat in het donker. Het enige positieve is de ligging ten opzichte van de snelweg. Als je in het water van het zwembad ligt met de ogen dicht is het nog best lekker. Maar ja, eens zul je het water weer uit moeten...

• 6Wim en Janny Bakker17-10-2013

Dit is geen 4 sterren camping

Dit is geen 4 sterren camping. De ontvangst was prima een vriendelijke mevrouw bracht ons naar een scheve plaats. Het sanitair ziet er niet uit. waar vind je vloerbedekking /kunstgras in de douche en afwasruimte. Dit is toch vies hoe kan je dit nu schoonhouden. Het warme water in de douche was goed. Maar bij de wasbakken ontbrak een kraan het warme water spoot omhoog. Alles was zeer verouderd en niet meer van deze tijd. Richting zwembad zag het er verwaarloosd uit. Het zwembad zag er goed uit. Ook wij vonden het heel onrustig in de nachtelijke uren.

• 8Hannie Lacourt19-06-2013

Geweldige camping

Ik kan me absoluut niet vinden in de voorgaande beoordelingen.Wij hebben een fantastische week op La Colombiere gehad. Mooie hele grote douches met wastafel en altijd constant warm water.Een keer drukken en je had meerder minuten een heerlijke warme douche. De eigenaren doen er alles aan om het je naar de zin te maken,spreken engels en iedere ochtend liggen je croissants en baguette klaar bij de receptie. Er is een heerlijk overdekt zwembad en kosteloos WI-FI over de hele camping. Er zijn meerdere leuke speeltoestellen voor de kleintjes en een trampoline.Er is zelfs een plek met fitness apparatuur.Leuk om te doen. Meerdere wandelpaden zijn te volgen vanaf de camping. De Polen hebben we alleen op zondag gezien...ze stonden hun was te doen. Zij werken waarschijnlijk allemaal in de omgeving en huren huisjes op de camping. Wij hadden er zeker geen last van. Alleen eetgelegenheden in de omgeving zijn schaars. Je kan bij de receptie pizza's bestellen en die worden op je plek gebracht.

• 8Staat v/h sanitair
  • 5M21-04-2013

Geen aanrader

Camping is geen aanrader, terrein is rommelig en het sanitair sterk verouderd. Wel een paar speeltoestellen voor de kids die prima zijn. Voor een nacht op doorreis kan het.

• 3Staat v/h sanitair
  • 1Fam Schreurs27-09-2011

Nooit meer

Op doorreis deze camping bezocht, 1 overnachting was meer dan genoeg, sterk verouderd en vies sanitair. De chalets waren verhuurd aan groepen mannen afkomstig uit Polen en Tjechie, onder genot van wodka en houtgestookte bbq wat veel rook veroorzaakte brachten ze hier hun (wellicht verdiende) vrije tijd door. s'Nachts en vroeg in de ochtend een komen en gaan van auto's, geen brood, we werden verwezen naar Intermarche op 10 min afstand (?) 10% tegen berg op. Deze camping wil ik niet aanraden!

• 1Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar