Sorteren

Reviews over St. Maurice L'Exil

Geweldige camping

Hannie Lacourt
    19-6-2013

Ik kan me absoluut niet vinden in de voorgaande beoordelingen.Wij hebben een fantastische week op La Colombiere gehad. Mooie hele grote douches met wastafel en altijd constant warm water.Een keer drukken en je had meerder minuten een heerlijke warme douche. De eigenaren doen er alles aan om het je naar de zin te maken,spreken engels en iedere ochtend liggen je croissants en baguette klaar bij de receptie. Er is een heerlijk overdekt zwembad en kosteloos WI-FI over de hele camping. Er zijn meerdere leuke speeltoestellen voor de kleintjes en een trampoline.Er is zelfs een plek met fitness apparatuur.Leuk om te doen. Meerdere wandelpaden zijn te volgen vanaf de camping. De Polen hebben we alleen op zondag gezien...ze stonden hun was te doen. Zij werken waarschijnlijk allemaal in de omgeving en huren huisjes op de camping. Wij hadden er zeker geen last van. Alleen eetgelegenheden in de omgeving zijn schaars. Je kan bij de receptie pizza's bestellen en die worden op je plek gebracht.

St. Maurice L'Exil scoort een 4,7 uit 10, op basis van 3 reviews