Reviews over St. Martin-en-Vercors

Een camping die ons op het lijf is geschreven!

Marcela Kroes,
    12-8-2013

Eenvoudig, maar genoeg comfort om er ook met kleine kinderen te komen.

Fantastisch uitzicht, veel wandel- en fietsmogelijkheden, veel andere buitensportactiviteiten te doen.

In het dorp op 5 minuten lopen is een bakker, maar ook op de camping kun je brood bestellen.

Op de camping is een speeltuin, een zwembad en peuterbadje, een trampoline en een grasveldje waar kinderen heerlijk kunnen ravotten.

De camping is klein, waardoor hij overzichtelijk is, wat prettig is met kleine kinderen.

De tent staat op gras en de plekken zijn recht, al is het een terrassencamping.

Toen wij er waren, waren er veel jonge kinderen.

Het personeel is zeer behulpzaam en staat de hele dag voor je klaar.

Het eten is eenvoudig, maar lekker en met liefde gemaakt.

We hebben er een week gestaan met onze zoons (1 en 3 jaar), en we komen zeker weer eens terug!

Gezellige, mooi gelegen camping

marielle ,
    9-11-2011

Leuke camping, mooie omgeving. Eigenaar was erg vriendelijk en spreekt goed engels. Je kunt op de camping eenvoudig maar goed eten. Ruime keus. Het was er erg rustig (misschien door het weer), veel jonge kinderen, allerlei nationaliteiten. Mooie vlakke plaatsen en een gezellige sfeer.

fijne camping in mooi wandelgebied

margit, ronald, arvid (8) en robin (6).,
    2-9-2010

heerlijke camping in mooi wandelgebied. zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar, spreekt frans en engels. kindvriendelijk zwembad en peuterbad. mooi uitzicht op tegenoverliggende berghellingen. sanitair wordt 2 maal per dag schoongemaakt en vaker indien nodig. camping voor rustzoekers. vlakke plaatsen, wisselend van grootte. terrassen camping.

Wij zijn hier voor het tweede jaar op rij geweest en vol

José,
    9-1-2008

Wij zijn hier voor het tweede jaar op rij geweest en wederom vol lof. Het is een zeer leuke kleine camping in een schitterende omgeving. De beheerder (Didier) is supervriendelijk en doet er alles aan om het iedereen naar de zin te maken. De sfeer is heerlijk ongedwongen. De plaatsen bovenaan de camping zijn niet erg groot voor een grote caravan en deze zul je er dan ook niet veel vinden, maar het is wel goed te doen. Hier staan voornamelijk gezinnen met kleinere tenten. Onderaan is meer ruimte voor caravans. Iedere avond komt Didier de bestelling voor het brood opnemen dat dan de volgende morgen al vroeg klaar ligt. Voor grotere boodschappen moet je naar het dorp verderop. In St. Martin zelf is wel een pizzeria, een bakker, een vvv en een klein winkeltje. Al met al een supercamping voor een zeer aantrekkelijk prijs!! Een aanrader.

St. Martin-en-Vercors scoort een 7,5 uit 10, op basis van 2 reviews