Chalet Les Chalets du Gypse

FrankrijkRhône - AlpsSt. Martin de Belleville

We hebben een aantal aanbieders voor Chalet Les Chalets du Gypse voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 9 reviews

8.7FantastischScore uit 9 reviews
  • 7.8Inrichting
  • 8.7Ruimte
  • 8.9Ligging t.o.v. pistes

Chalet info

• Sportfaciliteiten
Meer chalet infoTonen op kaart

10 Reviews over Les Chalets du Gypse

• 9cooper1327-01-2012

Zo de piste op

Wij verbleven in een 8 persoons appartement, vier slaapkamers en 4 badkamers (waarvan 2 met bad). Bij de receptie kun je iedere avond brrod bestellen voor de volgende ochtend zodat je niet naar het dorp hoeft te lopen. Na het ontbij ski's onder en de kleine piste naar het dorp af. En dan met een sleepjeslift naar de gondels. In het dorp twee kleine supermarkten aanwezig.

• 8heijneman14-03-2010

fantastische plek

6-3-2010 fantastische skigebied zijn er met 6 personen geweest app.gehuurd Les Chalets du Gypse erg mooi ruim hadden de 8 pers.geboekt

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 10j. bakker11-02-2009

uitstekend

Wij zijn de eerste week van februari geweest in appartement B3. Ruim en compleet met prachtig uitzicht. Het is ons prima bevallen en we gaan beslist nog eens terug.

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 7Oedipa Mas23-01-2009

Les Chalets du Gypse

Ansprechendes Gebäude, nett eingerichtete Appartments, schöner Spa. Allerdings miserabler Service: Bei unserer Ankunft niemand an der Rezeption, um uns ins Haus zu lassen; wir standen 30 Minuten in der Kälte vor dem Haus, danach keine Entschuldigung, sondern barsche Anweisungen. Rezeption nur wenige Stunden am Tag besetzt, überlastetes und unfreundliches Personal. Die Appartments werden nicht geputzt, es gibt keine neuen Handtücher, Klopapier etc. Keinen Hotel-Standard erwarten!!! Der Wellness-Bereich OK, großer Pool, aber nur Cardio-Maschinen, kalte Duschen weit von der Sauna entfernt. Immerhin: Direkter Zugang zur Piste. Insgesamt: Für den Preis kriegt man auch schon ein recht gutes Hotel. Nett ist, daß man im Appartment selbst kochen kann. Eher etwas für Leute mit Kindern oder größere Gruppen.

• 9getaway22-03-2008

Superdeluxe accommodatie op een perfecte plek, direct aan de piste. Heerlijk genieten van de sauna en het zwembad na een dag intensief vermaak op de pistes. Ook het appartement was perfect verzorgd. Enige minpunt was de ligging van het appartement aan de achterzijde zonder enig uitzicht, maar ja, we kunnen niet allemaal aan de voorzijde zitten. Wel een tip dus om op te geven bij je reservering.

• 9sabine10-09-2007

we hebben ons prima vermaakt in het zeer nette complex. met de lift in het complex ben je zo op de piste en bij de kluisjes waar je je skispullen op kan bergen. de appartementen zijn zeer ruim en netjes.

• 8...18-03-2007

Wintersport is altijd al de ideale manier om alle rompslomp van thuis te vergeten en deze accommodatie doet daar nog een schepje bovenop. Ik vrees wel dat de prijzen niet lang zo scherp zullen blijven...

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 9Annette Baas18-03-2007

Prachtig complex. Prima ligging direct aan de piste. Broodjesservice en een heerlijke sauna. Wel bij een 8-10 pers. appartement vragen om good view. Wij keken tegen een berg en de doorgaande weg aan.

• 9W.P.Lodder07-02-2007

Een mooi nieuw complex, ruime appartementen ,prachtige wellness, je staat direct op de piste,zware boodschappen moet gedaan worden met auto. ondanks de matige sneeuwtoestand half januari elke dag van en naar het app kunnen skien

• 9R. Harlaar26-06-2006

een prachtig, niet te groot, appartementencomplex, spiksplinternieuw, gelegen aan de piste.

Chalet Les Chalets du Gypse info

• KluisBeschikbaar
  • VaatwasmachineBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij