St. Martin de Belleville

We hebben een aantal aanbieders voor St. Martin de Belleville voor je op een rij gezet:

vakanties St. Martin de Belleville

Reviews over St. Martin de Belleville

ga hier zeker nog een keer naar toe

Diana
    24-5-2011

Perfecte ligging van het appartement 100 mt lopen en je zat in de lift skieën tot aan de deur, zijn met kerst geweest en was niet erg druk bij de lift dus geen lange wachttijden voordat je kon instappen.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2010

Leuk wintersportdorp

Bas
    31-3-2010

Als je wel in het grote skigebied van de Trois Vallees wilt zitten, maar niet in een massale plaats als Les Menuires of Val Thorens, dan is St Martin de Belleville een perfect alternatief! Het is een klein dorp waar je wel alles kan vinden. Tip: probeer op zaterdag al de skipassen te kopen, want bij het verkooppunt aan de piste sta je op zondag zomaar een uur te wachten. Echte apres ski is er niet, maar er zijn wel leuke cafe's en restaurants. Er zit zelfs een restaurant met een Michelinster. Met de gondel en de stoeltjeslift zit je zo in het gebied. Echt een aanrader!

Gereisd Met partner in maart 2010

Heel sfeervol dorpje

j. bakker
    11-2-2009

Het dorp is heel sfeervol. Je moet wel erg van klimmen houden want er is geen vlakke weg te vinden. Apres-ski (eerste week februari) zo goed als niets. Ook erg weinig te shoppen. Maar, daar kwamen we ook niet voor!

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2009

Dit is van oorsprong ook een echt dorp

Annette Baas
    18-3-2007

Dit is van oorsprong ook een echt dorp. Dus niet alleen een verzameling met ski-appartementen. Gunstige ligging aan het begin van het dal. Snel naar Meribel en Les Menuires te skieën. Ook naar Val Thorens heb je maar 2 liften nodig.

Gereisd Met vrienden in Thu Mar 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Komen hier al 10 jaa ,en zullen hier zeker nog vaak groot

W.P.Lodder
    7-2-2007

Komen hier al 10 jaa ,en zullen hier zeker nog vaak komen,heerlijk groot skigebied ,voor elk wat wils,zijn wel redelijk goede skiers,alle jaren tot aan het dorp kunnen skien,voor echte apres-ski zoals in Oostenrijk ,moet je hier niet zijn,dorp is erg gemoedelijk,en je kunt er alles krijgen.

Gereisd Anders in februari 2007
St. Martin de Belleville scoort een 7,8 uit 10, op basis van 12 reviews