Camping Les Gorges

Camping Les Gorges
5,2

Matig

25 reviews over Camping Les Gorges in het Nederlands

camping is over de datum..

ben,
30-7-2018

veel lawaai, onrustige camping.

veel te duur, ondanks mooie ligging.

bij receptie ben je verplicht ID in te leveren..

kwam er al 8 jaar , voor mij nooit meer...

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Veel lawaai

Jeroen,
23-7-2018

Wij zijn hier 2 nachten geweest als tussenstop. Kregen een plek (43) toegewezen tussen een luidruchtige familie. Deze stonden aan beide kanten naast en achter ons. Hier hebben wij vooral ‘ s avonds heel veel last van gehad. Onze beide kinderen kwamen steeds uit bed ( tot na middernacht) en waren doodmoe. Deze mensen 3x gevraagd of ze rustiger wilden zijn. Ze doen net of je gek bent. Muziek hard aan.

De receptie was ‘ s avonds dicht dus zijn we de volgende morgen naar de receptie gegaan. Hier kregen we te horen dat deze familie hier al 23 jaar komt. Ze zouden er wat meedoen werd beloofd. Maar 2e avond weer veel lawaai. Blij dat we hier maar 2 nachten zijn. Hier komen wij nooit meer terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

mmmmwww, hier ga ik niet meer heen.

Robert,
14-6-2018

Eigenaar stond erop om mijn paspoort in te nemen als onderpand. Dit is echt niet van deze tijd. Wordt ook ten alle tijden ontraden om te doen. Uiteraard geweigerd met het compromis dat ik geen "key" voor de slagboom kreeg. Anders kon ik een andere camping zoeken "mijn camping, mijn regels".

Camping gelegen op een heuvel, kleine kinderen kunnen beter niet fietsen, anders zijn ze heel snel beneden..

Douches alleen bovenaan de camping, dus sta je beneden dan is het iedere keer een flinke klim. Halverwege wel een toilet, gelukkig. Sanitair wel schoon en goed gelukkig.

Tussen de camping en de rivier loopt een weggetje, vooral in het hoogseizoen is het daar erg druk.

Gereisd met partner in juni 2018

Mooie maar erg dure camping

Bianca,
16-8-2017

Mooie camping, maar gasten zitten erg dicht op elkaar. Waren hier voor 1 nacht, en stonden klem tegenover het zwembad / restaurant. Alles ziet er keurig uit! Sanitair schoon, zwembad mooi aangelegd en het restaurant klinkt erg gezellig en toont gezellig. De rivier ligt aan de andere kant van de weg als je de camping beneden door een poortje afloopt. Hier was het erg druk, doordat het het eindpunt van de kanotocht is.

Qua locatie en indruk dus een mooie camping.

Wel vonden wij de prijs erg hoog. Dus prima voor een nachtje maar zullen er niet terug komen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Was erg gezellig daar.

We raden het kanoën af, want 28km is loei zwaar.

Fijne camping naast de rivier.

Sanitair was prima waar wij stonden.

Je hebt grotere plekken en kleinere plekken en het voetbalveld ligt in de brandende zon. ZONder verlichting in de avond :\

Naast de camping heb je nog een restaurant waar het eten ook heel lekker is.

Zwembad is klein en korte zwembroekjes, ook is het niet zoals het op de foto's lijkt, maar ik ben er eerlijk gezegd ook niet geweest want je hebt een rivier naast de camping.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Prima

Johan
23-8-2015

Goede camping, schoon sanitair, geen wc brillen, wel toiletpapier. Wordt 3 x per dag schoongemaakt.

Je moet wel je handig plekje zoeken en op de site is geen plattegrond. Tip: de plekken 20 tot 28 zijn groot en rustig en op plek 60 (ook rustig) heb je veel schaduw. Plekken 37 tm 54 zijn ook mooie rustige plekken. De plekken 72 tot 80 liggen dicht bij de rivier (niet ernaast). Plekken bij het restaurant/zwembad kunnen bij een optreden van een artiest 's avonds, als luidruchtig ervaren worden. Als je ervan houdt, is dat geen probleem.

Zwembad is OK (korte zwembroeken) en de animatie is goed verzorgd.

Let op: je moet een ID inleveren omdat de eigenaar bang is dat je niet betaald, zelf niet als je gereserveerd hebt! Anekdote: hij liet aan mij een bundel paspoort zien van mensen die niet betaald hadden. Hierop heb ik aangegeven dat dat dus niet werkt en dat er tegenwoordig andere depot-methoden zijn als hij zijn gasten niet vertrouwd.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Echte franse camping aan het begin van de gorges d'ardeche. Mooi zwembad met badmeester en prima niet te duur restaurants. Ligt aan de ardeche en plek is het eindpunt voor veel kanotochten dus druk op de rivier maar leuk om naar te kijken. Sanitair kan beter maar douches zijn goed warm en het is nu eenmaal geen Nederland. Wat ons betreft dus wel een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

sanitair slecht en avonds veel herrie

piet
27-7-2014

sanitair wordt slecht schoongemaakt.

avonds veel herrie vanuit de restaurant,en onrustig op de camping .

staanplaats dor en veel steen en boomwortels ,, weinig plek.

4 sterren onwaardig.

onzin berichten dat het een goede camping is ,,is echt niet waar..

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

wat een prima camping op een meer dan goede locatie! Langs het water loop je zo naar het dorpje waar in de zomer heel vaak iets te doen is. 3x per week markt! Via het achterpoortje van de camping kom je bij de rivier waar het prima vertoeven is. Dit is ook het eindpunt van veel kano tochten dus er is veel activiteit en reuring. Restaurant van de camping overstijgt het camping niveau. Ontzettend goede bediening, niet duur en prima royale gerechten.

Kortom, deze camping aan de ardeche is een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

Dit NOOIT meer !!!!!!!

Reynaert R.
18-8-2012

we reserveerde op deze camping des gorges een rustige staanplaats omdat we twee kleine kinderen hebben 5jaar en 2jaar en die hun nachtrust nodig hebben, er werd ons per post bevestigt dat het geen probleem was!

tot we aan kwamen maandag om 9u30,er werd ons een plaats toegewezen dit niet vrij was en recht tegen over het terras waar de avond activiteieten zoals disco en karaoke georganiseerd word. we vroegen om een andere plaats omdat er nog meer dan plaatsen genoeg vrij waren niet mogelijk kregen we als antwoord!!! we hebben tot 12u10 moeten wachten tot onze plaats vrij was en dit terwijl er zeker 15 andere plaatsen vrij waren die niet gereserveerd waren.

bij het afrekenen 580euro deed ik nogmaals mijn beklag over het lawaai van de disco en dan krijg je al antwoord "rien a foutre" en dit noemen ze dan een 4sterren camping!! een goede raad " blijf er weg er zijn andere campings waar je voor dat geld veel meer krijgt en een leuke vakantie aan over houdt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Gorges in St. Martin d'Ardèche (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Gorges zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.