Camping Le Pontet

8 reviews over Camping Le Pontet in het Nederlands

fantastische plek en omgeving

Francy Stevens
30-10-2017

camping lepontet in st martin d'ardeche is een speciale camping niet super luxe maar gezellig en oer vriendelijke eigenaars

zeker terug komen

Kampen Marianne
28-7-2017

Het sanitair was heel proper minstens 2 maal per dag gepoetst.Het eten op de camping is zeer spot goedkoop en lekker. Ook een aanrader voor met kinderen te komen,er is animatie voorzien op de camping Kan geen enkel minpunt aanhalen.

blijven komen

perry
22-6-2017

sanitair altijd proper en de uitbaters altijd vriendelijk

Oude reviews (archief)

Echt een camping voor rustzoekers.

Inez
25-6-2016

Camping met grote plaatsen. Landelijk gelegen. 1 km van Saint Martin d'Ardeche. Fijn zwembad en sanitair keurig en schoon. Zeker een camping om nog eens te bezoeken.

Een geweldige camping

kim
27-8-2015

Een geweldig camping! We zijn er deze zomer 3 weken geweest en hebben erg genoten. Mooie plekjes en mooi en schoon sanitair! Ook het zwembad is heerlijk om af te koelen.

Camping eigenaren en hun team staan altijd voor je klaar. Je kan ook enorm lekker eten in het camping restaurant!

Het dorpje is ongeveer 20 min lopen dus ook prima te doen.

Wij gaan volgend jaar weer terug!

geweldige camping

adri en francy stevens
2-7-2014

wij bezoeken deze camping al meer dan 10 jaar in het voorseizoen en het voelt steeds als thuiskomen.

Dit jaar was een gedeelte van het sanitair vernieuwd simpel maar mooi.

Door Marion en Johan wordt je altijd zeer hartelijk ontvangen. Deze camping is voor ons een topper

Kom hier al vele jaren.

Mijn kinderen nu 7 en 9 vinden het hier reuze goed.

goede ligging, lekker eten, mooi strand op 2km.

Veel schaduw, geen nachtlawaai,...

Ik ga deze zomer weer voor 3 weken hier naar toe.

Rustige Franse camping met weinig sfeer

Maurice Muijsers
29-12-2008

De camping ligt gunstig tov de Autoroute en de bezienswaardigheden in de Ardeche. Zelf heeft de camping weinig sfeer. Een uitzondering vormt het restaurant - daar worden ook prima gerechten geserveerd en ook met de broodservice is niks mis mee.

We hadden een stacaravan gehuurd. Die was weliswaar wat ouder maar alles deed het nog.

Een nadeel was dat voor het bereiken van het zwembad en speeltuin een weliswaar rustige maar publieke weg moet worden overgestoken. Zwembad zelf was goed - dat was ook nodig want wij waren er tijdens een hittegolf. De speeltuin was ook leuk, alleen ligt die grotendeels in de volle zon waardoor alles heel heet wordt.

Een paar kilometer verderop zijn er strandjes langs de rivier de Ardeche. Aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Pontet in St. Martin d'Ardèche (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Pontet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Pontet scoort een 8.4 uit 10 op basis van 16 reviews.