Camping Le Castelas

2 reviews over Camping Le Castelas in het Nederlands

Simpele camping

sstr
18-8-2014

De camping is simpel met schaduwrijke plaatsen. De eigenaar is een nonchalante man die bijna alles best vindt. De camping wordt veel bezocht door vaste gasten. De prijs is laag. De camping is op loopafstand van het stadje waar een bakker is en verschillende restaurants. Het sanitair is verouderd en niet altijd schoon, wel altijd druk. Er zijn 4 douches die binnen bepaalde tijd warm zijn en 2 koude douches. Ook zijn er hurk en zit wc's. De omgeving is mooi en de rivier is op loopafstand.

Gereisd met partner in augustus 2014

Mooie schaduwrijke camping

Tamara
11-8-2011

Wij zijn hier twee weken geleden geweest. De ligging van de camping is hartstikke mooi, overal zijn mooie bezienswaardigheden in de buurt. En vanaf de camping kun je ook heerlijk wandelen. Bovendien ligt het 100 meter van de rivier de Ardeche, waar je kunt zwemmen, zonnen, vissen en kinderen lekker kunnen spelen.

De camping zelf is simpel, maar daar is de prijs ook naar. Wij betaalden 12,- per nacht (2 personen). Veel meer dan een speeltuin, jeux-de-bouille baan, tafeltennis en een voetbalveld is er niet. Maar de plekken daarintegen zijn ruim, schaduwrijk en van elkaar gescheiden dmv struiken,heggen en bomen.

Sanitair is modern en netjes en wordt elke dag schoongemaakt.

De eigenaars van de camping waren in eerste instantie vriendelijk, maar later bleek dat ze niet heel klantvriendelijk waren... tenzij je frans bent. Dat is wel heel jammer. Verder hebben ze bij de receptie twee grote honden, die nogal stinken. Maar op de camping zelf merk je daar gelukkig niks van.

Gereisd met partner in januari 2011

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Castelas in St. Martin d'Ardèche (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Castelas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.