Camping La Revire

Camping La Revire
6,6

4 reviews over Camping La Revire in het Nederlands

Een camping om naar terug te gaan.

Margo
8-8-2015

De camping is ons heel goed bevallen. Goed en schoon sanitair. Vriendelijke en behulpzame eigenaren. Goede ligging. Je loopt zo naar het dorpje en naar de Ardeche , waar je heerlijk kan zwemmen. Het terrein zelf heeft hoge bomen dus genoeg schaduw maar is niet donker.Er is geen animatie.

Leuke camping

Theetje67
3-8-2011

Ligt vlak bij de Ardeche en eet en drinkgelegenheden mooi verlichte uitzicht op het kasteel aan de overkant s,avonds . De franse eigenaren zijn aardig ze verkopen er ook lekkere streekwijn . In het dorpje genoeg eetgelegenheden en terrasjes . En je kunt er een lekkere kanotocht van 25 km doen zeer de moeite waard.

Gereisd Met partner in Thu Aug 12 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

we zijn vriendelijk onthaald wel in het frans maar ja de

rolf de lange
19-3-2008

we zijn vriendelijk onthaald wel in het frans maar ja de ligging was goed vlak bij het dorp en rivier verder kun je een mooie tocht maken met de auto formidabel en de omgeving is ook supper

Gereisd Met partner in maart 2008

2006

kindvriendelijke en familiale camping, niet te groot, vlak

lydia nevelsteen
23-7-2006

kindvriendelijke en familiale camping, niet te groot, vlak bij de rivier, uitstekend onderhouden sanitair

Gereisd Anders in juli 2006

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Revire in St. Martin d'Ardèche (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Revire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.