Tijdelijk €25 aanbetaling

Les Truffières

We hebben de beste aanbieders voor Camping Les Truffières voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 24 reviews

8FantastischScore uit 24 reviews
  • 8.2Staat v/h sanitair
  • 6.7Eetgelegenheden
  • 8Waardering

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

24 Reviews over Les Truffières

• 8van Roij22-08-2022

Genoten in de Franse Drôme

Het is een rustige, overzichtelijke camping in een natuurlijke omgeving. We hadden een staanplaats met uitzicht. Behulpzaam personeel. Prima zwembad met ligbedden. Restaurant/terras met speelgelegenheid, waardoor we er rustig konden zitten terwijl de kinderen (3/5 jaar) speelden. Veel te doen/zien in de omgeving.

• 8Eetgelegenheden
  • 8Bas14-08-2022

Zeer aangename camping op een gunstige locatie

We hebben een zeer plezierige week vakantie gevierd in een Nature Mobil home. Mooie ligging, klein half uurtje wandelen naar het prachtige Grignan. Camping heeft voldoende schaduw, sanitair, zwembad etc allemaal heel netjes en goed onderhouden. De tafeltennis tafel is verlicht dus men kan lang doorspelen. Voor mijn gevoel voldoende activiteiten en spel gelegenheden voor zowel jong en oud. Onze zoon (15 jr) vond het zwembad, laser gamen en tafel tennis en het leukst.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Bas12-08-2022

Fijne kindvriendelijke camping

Fijne camping, kindvriendelijk

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 7Carina Ipenburg29-06-2022

Nieuwe eigenaren

Het was weer prettig om een weekje in Frankrijk te zijn. Even wennen met de nieuwe eigenaren. Hele aardige mensen. Het restaurant loopt nog niet helemaal soepel. Het eten is prima, maar je moet lang wachten en wordt soms niet goed begrepen. Het feit dat de bediening rap Frans praat en wij de taal niet vloeiend spreken helpt daar niet bij. Het chalet was dit jaar helaas niet zo schoon, maar nadat we zelf even een doekje over alles hadden gehaald hebben we heerlijk genoten. Wát ik nog steeds matig vind is de WiFi. Je betaald 10 euro om een week met twee apparaten gebruik te maken van WiFi, maar 's avonds kom je er vaak niet op. Omdat we de omgeving zo mooi vinden en de sfeer op de camping zo goed is komen we volgend jaar weer terug.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 7J M23-06-2022

Genoten van onze vakantie daar

Heel mooie omgeving om te fietsen. Direct vanaf camping op mooie routes. Camping rustig, sanitair prima en goed zwembad. Mooie plaatsen. Groot (enig) minpunt was de eetgelegenheid : o.a.entrecote was verschrikkelijk slecht. Er was ook heel weinig keus en kleine porties.

• 2Eetgelegenheden
  • 9John Coster11-06-2022

Fantastische camping

Fantastische camping in een prachtige omgeving. Uitstekend sanitair. Heerlijk zwembad. Voldoende schaduwrijke plaatsen. Honden zijn niet toegestaan. Dat betekent een zeer kindvriendelijke camping.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10fam. Akkersma12-08-2018

Een hele mooie camping in een mooie omgeving

Een pareltje van een camping. Ontzettende aardige/behulpzame eigenaren. Grote plaatsen met enorm uitzicht (is een terrassencamping op de heuvel), schoon toiletgebouw, mooi centraal voor diverse uitstapjes, zwembad groot genoeg om er een middag bij te vertoeven. We hebben er twee weken gestaan en elke dag volop genoten. Een camping met alles erop en eraan. Druk? nee. Gezellig/gemoedelijk? JA. Hygiëne een 9 omdat niet iedereen 'achterom' kijkt.........

• 8Maasland30-07-2018

Heerlijke camping. Mooie grote plekken. Leuke bar. Goed restaurant. Prima zwembad. Rustig op camping. In de buurt veel leuke plekken. Gastvrije eigenaren.

• 9Eetgelegenheden
  • 9Bernard duflos30-07-2017

2 semaines en caravane

Nous revenons d un sejour de 2 semaines acceuil chaleureux les gerants sont tres sympa ils depannent facilement les emplacements spacieux avec vue imprenable la proprete des sanitaires est irreprochable pour la restauration c est tres correcte avec un bon raport qualite prix a conseiller vivement

• 9Sofie24-07-2017

buitengewoon fantastisch!

heel aangename camping en heel aangename "gewone" camping uitbaters. Veel informatie aangepast aan uw noden. Kinderanimatie, zonder strak programma.

Camping Les Truffières info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar