Bed and Breakfast Domaine de l'Amiral

8.4Fantastisch

Frankrijk, Rhône - Alps, St. Laurent-du-Pape (Ardeche)

8.4Fantastisch

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

72 reviews over Bed and Breakfast Domaine de l'Amiral

• 4de smit22-08-2013

nooit meer

Wij kwamen 'avonds aan en moesten wachten totdat er iemand even de tijd vond om ons te woord te staan, wij hadden besloten om niet mee te eten omdat we niet alles lusten en het te duur vonden (€20pp) om dat risico te lopen het niet lekker te vinden. Dit werd waarschijnlijk niet gewaardeerd en toen we iets te drinken wilden bestellen kregen we dit niet omdat ze met het eten bezig waren. Toen zijn we een stukje gaan wandelen en toen we terug kwamen konden we het huis niet meer in omdat ze zaten te eten. Zwemmen konden de kinderen ook niet want het water was groen! Het huis was ontzettend smerig en volgens mij waren de bedden ook niet verschoond. Vriendelijk waren ze niet en volgens mij kwam dat omdat wij niet mee wilde eten. Het huis was erg oud en leuk om van binnen gezien te hebben, maar dat was het ook.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 7henri-hilde12-08-2013

anders dan anders...

leuk hotelletje voor op doorreis, heel apart uit de 16e eeuw, nou de tijd heeft echt stil gestaan, helaas het schoonmaken ook! wij kwamen sávonds aan, konden nog zo aanschuiven bij het eten door veel file niet aan toe gekomen. (dit viel de volgende dag wel tegen met de rekening...) maar prima gegeten, ontbijt ook , maar verwacht geen luxe.... wij hadden een 6 pers kamer, heerlijk voor de kids. zij vonden het alleen een 'spookhotel' slecht weer incl onweer tsjaa in zo'n oud gebouw lijkt het ook wel spokerig! bedden prima, badkamers ook. kamer deur kan niet op slot. maar leuk om dit een keer mee te maken!! voor een nacht zou ik het zo weer doen, en als het beter schoongemaakt word en diner wat goedkoper zou ik elk jaar wel willen voor 1 nachtje....heel apart!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 2marieke03-08-2013

Dit nooit weer

Wij vonden het een bijzondere ervaring en zeker niet geschikt voor jonge kinderen. Het was er vies en stoffig ook het eten ver onder de maat voor het bedrag wat je ervoor moet betalen. Het contact met andere gasten was wel leuk maar wij gaan hier niet meer naartoe tenzij er eens grondig schoongemaakt en opgeruimd wordt en de deur van je kamer op slot kan. De locatie is namelijk wel mooi....

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 7tdsjfcnx23-07-2013

Ga er alleen heen als je van sfeer houdt

Dit hotel is top als het gaat om sfeer, maar verschrikkelijk in het hotel-gedeelte. Je kunt het vergelijken met een Nederlands gezin in Frankrijk met een groot huis die rond 16:00 hoort dat er 10 gezinnen komen slapen en eten... Het diner was erg goed maar het ontbijt was 3 keer niks: stokbrood met óf jam óf chocopasta óf worst/kaas en jus d'orange, koffie en thee.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 8Wendyvc22-05-2013

Stukje Frankrijk bezoeken op doorreis naar Spanje

Wat een verrassing het interieur van deze locatie. Echt een stukje Frankrijk proeven. Mooie kamers in Franse stijl ingericht. Veel foto's gemaakt! Echt gastvrij, je voelt je er thuis. Voor onze zoon was de aanwezigheid van Era (de hond) een bron van gezelligheid. Fijn ook dat er een Nederlandse eigenaresse is, geen gedoe bij een Franstalige receptie. Echt een leuk adres op je route naar Spanje, niet te vergelijken met welk ander hotel onderweg dan ook.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

• 8M Janssen24-03-2013

Erg leuke plaats

Wij komen elk jaar weer terug, het is niet helemaal clean, maar dat willen we ook niet. Voor de kinderen is er in een kleine ruimte een bios. Leuke kamers, en een heerlijke sfeer. Eten is wat minder maar wel erg gezellig.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

• 7Fam Konijn22-03-2013

Leuk voor één nachtje

Wij waren op doorreis naar Spanje. Dit was een leuke onderbreking van de lange reis. Het zag er allemaal wel wat vies en rommelig uit, maar het had ook wel weer wat. Het eten was lekker en gezellig met z'n allen aan een lange tafel. Een min punt was het zwembad, het water was helemaal groen. Ondanks alles gaan we dit jaar weer een nachtje!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

• 8Rebecca24-02-2013

heerlijk relaxed op centrale plek

Wij hebben in juli 3 weken in één van de huurtenten gezeten en een heerlijke en relaxte vakantie gehad. De kinderen vonden het fantastisch! Lekker ravotten, zwemmen in de rivier en in het zwembad. En wij genoten van de uitstapjes naar leuke steden relatief dichtbij; Avignon, Valance en Montelimar. Gastvrij en geen gedoe...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 2R.Sakko12-10-2012

Geen aanrader

Wij zijn hier in 2010 hier geweest. Het huis was niet schoon, de kamers, het sanitair en alle algemene ruimten waren niet schoon. De beheerdster was alleen aan het werk en het was in het voorseizoen. Wellicht dat men onderbezetting had. Het avond eten met een grote groep maakte veel goed. Het eten stelde weinig voor maar het was zeker gezellig. In september 2012 de locatie weer aangedaan. Dit maal was er personeel, echter de locatie was nog net zo vervuild als 2 jaar geleden. Het ontvangst was alles behalve hartelijk, de kamers waren zo vies dat de vloer onder een laag stof lag, het stof en spinrag overal aan het plafond hingen. Wij zijn niet gebleven maar direct weggegaan ondanks een aanbetaling. Voor het geld dat betaald dient te worden kan men beter een hotelletje in de buurt of langs de snelweg nemen. Wij hebben de beheerdster nog gemaild maar echter geen responde gekregen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2012

• 8k0905195408-10-2012

Voor een vrij verblijf

kamers zijn best simpel, maar de sfeer is goed. Als je van rommel houdt en luxe moet je hier niet zijn, wel voor ontspanning en rust, vrijheid en lekker samen eten. Een gezamelijke douche, een oud bed met schone lakens. Voor ons prima.

Gereisd met partner in september 2012

Bed and Breakfast Domaine de l'Amiral info