Bed and Breakfast Domaine de l'Amiral

8.4Fantastisch

Frankrijk, Rhône - Alps, St. Laurent-du-Pape (Ardeche)

8.4Fantastisch

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

72 reviews over Bed and Breakfast Domaine de l'Amiral

• 8Fam. van Gils31-08-2015

Geweldig! voor herhaling

Hier twee nachten mogen verblijven met onze zoon van 11 mnd. Als je van rustieke en brocante sfeer houdt, en je meer wilt dan alleen overnachten voor je doorreis, dan is het hier echt geweldig. Er is ook rekening gehouden met kleine kinderen en het eten is erg goed.

Tonny en familie, bedankt voor een ontspannen start van onze vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 4M. Reeling27-05-2015

Wat versta je onder een bed & breakfast?

Voor onze doorreis naar Spanje zijn we beland bij dit Bed & Breakfast. Zoals je kunt bedenken dachten we dat het ontbij inclusief de prijs zou zijn, maar op de site kwamen we er al achter dat je 8 euro pp extra moest betalen bovenop de behoorlijke kamerprijs. Aangekomen bij de B&B was er niemand aanwezig. Gastvrouw bleek nog onder de douche te staan terwijl we 4 uur hadden afgesproken. Kamers waren zeer gehorig en stoffig (zoon heeft allergie). Tevens konden de kamers niet op slot. Aangezien we op doorreis waren wilde we op tijd de volgende ochtend vertrekken. Dit was niet helemaal de bedoeling werd ons verteld. Namelijk het hele huis zou dan wakker worden van onze kinderen. Al met al gingen wij vroeg naar bed en lagen wij om 24.00 uur nog wakker van de herrie. Wij zijn uiteindelijk de volgende ochtend muisstil vertrokken om 07.00 uur.

De omgeving was echt prachtig, maar dat weegt toch niet op als je niet hartelijk wordt onthaald.

Gereisd met jonge kinderen in april 2015

• 9Carina van de Laar 15-03-2015

Altijd welkom in fantastische Franse sfeer

Regelmatig verblijven wij hier op doorreis. Ook onze hond is altijd welkom. Een bijzonder hartelijke ontvangst door gastvrouw Tonni. Kamers zijn bijzonder sfeervol, prima ontbijt met alles erop en eraan en s'avonds een gezellig diner in informele sfeer! Kortom een aanrader!

Gereisd met partner in januari 2015

• 3Dana22-08-2014

Niet welkom!

Werden bij aankomst genegeerd door eigenaresse. Ze is alleen maar geintresseerd in gasten die mee-eten en waar ze gezellig wijn mee kan drinken.Deze gasten zullen haar dan ook sympathiek vinden maar je bent gastheer /vrouw voor al je gasten. Pand is zeer gehorig en stoffig. Als je last hebt van huisstofmijt allergie dan moet je hier niet wezen. Eigenaars klagen tegen gasten over hun andere gasten. Zij hebben bepaalde ideeen waarvan zij vinden dat gasten zich aan moeten houden en vinden gasten die daarvan afwijken maar lastig. Er hangt geen prettige sfeer in het pand, of dat alleen maar door het gebouw komt betwijfelen wij,

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 6Kristof16-08-2014

Slaapplaats op weg naar het zuiden...

Het is een cool groot huis (ex fabriek of zo?) Bij aankomst direct aangeschoven aan de table d'hote. Dat was pasta met verschillende sauzen en a volonté wijn met achteraf nog een lekker kaasbordje. Het eten was dus in zeker orde.

De kamers zijn mooi authentiek ingericht en zien er op het eerste zicht wel goed uit maar op het tweede zicht vond ik alles toch redelijk vuil en versleten. Het zijn gemeenschappelijke douches en toiletten en dat was er jammer genoeg aan te zien. Niet iedereen heeft blijkbaar genoeg manieren om de toilet door te trekken.... Er zit veel potentieel in maar het is volgens mij wat groot zodat de eigenaars het zicht op de zaak verloren zijn. Ik had de indruk dat er in het slaapgedeelte een soort anarchie heerste en iedereen maar deed waar hij zin in had. Veel lawaaierige kinderen op de gang tot 's avonds laat enz.

Soit, ik kan me voorstellen dat sommige mensen houden van de oude charme en deze anarchie maar ik dus niet.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 9fam weustink25-07-2014

warm onthaal

wij hebben een nacht gebruik gemaakt van deze accommodatie. Lazen na het boeken pas de beoordelingen, gelukkig maar. Wij hadden het gevoel welkom te zijn in deze karakteristieke B&B. Diegene die commentaar hadden over de spinnenwebben, het avondeten en het ontbijt, kunnen de volgende keer beter naar een 5 sterren hotel gaan, alhoewel ik denk dat diegene daar ook wel aanmerkingen zullen hebben. Wanneer je vertoeft in een 17- eeuws gebouw met hoge plafonds kun je misschien wel begrijpen dat deze niet vaak web vrij gemaakt kunnen worden. Het avondeten was smakelijk en erg gezellig, dit gold ook voor het ontbijt. Mochten we in de toekomst weer in de buurt komen zullen we zeker weer kiezen voor deze B&B. Wij hebben inmiddels al ettelijke bekenden dit adres doorgegeven. misschien kun je beter even de reviews op de Site van l'Amiral lezen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 8Jasper19-07-2014

Kom zeker nog een keer terugi

Een week hier verbleven om met de motor de Ardeche en de Drome te verkennen. De routes van Domaine de L'Amiral gereden en deze ware n schitterend. Een non-nonsense verblijf. What ypu see is what you get. Heerlijk eten en de kaasplank (iedere avond standaard een onderdeel van het 4-gangen diner) is een feest voor kaasliefhebbers. Ontbijt is gewoon goed. Kamers zijn sfeervol, en de Salle de Bains zijn balzalen van badkamers. Kortom: een aanrader. Zeker voor gezinnen op doorreis naar Spanje.

Gereisd in juli 2014

• 2van de putte sandra02-11-2013

nooit meer,

vind deze gegevens terug in mail box en had altijd gezegd hier ga ik andere reizigers voor waarschuwen, hoop ondertussen dat hier al veel vernieuwd is, stof kwam is te gemoed, zwembad was groen, ligstoelen waren kapot, slaapkamers spinnenkoppen in overvloed, veel te weinig badkamers ten opzichte van aanwezigheid van gezinnen, was aangeraden voor families maar ze hadden dan nog geen melk voor de kinderen s morgens, kortom ik kan hier niets positiefs zeggen, zelfs totaal niet vriendelijk

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 9Joep & Rob20-10-2013

Motor walhalla ! Volgend jaar weer ...

Als we op voorhand de beoordelingen hadden gelezen, hadden we waarschijnlijk verder gezocht.Gelukkig is dit niet het geval geweest. We kwamen rond 8 uur in de avond aan, en aangezien het diner om 20.30 op tafel werd gezet, op tijd om aan te schuiven. De eerste avond werd t tomatensoep met boerenkool! Dit was echter omdat een aantal Franse gasten een Nederlandse maaltijd wilden proeven. Gezien ons verblijf van een week heeft Tonny de Franse lekkernijen echter helemaal recht gezet. Gezellig na een dag toeren op de motor s 'avonds samen aan tafel om de dag even door te nemen, met een glas wijn en een goed gezelschap.Over dat toeren; Wat een geweldig gebied !!!! Hier staan de Eifel, het Sauerland en de Spaanse Pyreneeën echt in de schaduw. Alles wat je in de drie genoemde gebieden mooi vindt, wordt hier in 1 gebied gegooid. Nooit gehoord of geweten dat er op een kleine 11 uur rijden van huis zo'n mooi motorgebied te vinden is. Tonny (& trouwe hulp Jan) Bedankt voor deze geweldige week

Gereisd met vrienden in oktober 2013

• 7Avalan25-08-2013

Prachtige plek

Wij hebben hier met 5 personen overnacht op donderdag 1 augustus. Wij kwamen ook in de drukte van het avondeten aan. We kregen rondleiding van een leuke meid uit Nederland die vakantie werk deed. Mijn jongens hebben heerlijk gezwommen. Het gebouw is typisch Frans. De bedden waren schoon en fris. De badkamers waren keurig schoon en dat terwijl iedereen ze gebruikt. Wij hebben niet meegegeten omdat we met allergieen zitten en Tonny gaf de volgende ochtend aan dat dit voor haar geen probleem is om rekening mee te houden. Top! Fijne aan dit soort overnachtingsplekken vind ik dat je gewoon heerlijk je gang kunt gaan. Buiten zitten beetje wandelen. In hotel vind ik dit altijd lastiger.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Bed and Breakfast Domaine de l'Amiral info