Bed and Breakfast Domaine de l'Amiral

8.4Fantastisch

Frankrijk, Rhône - Alps, St. Laurent-du-Pape (Ardeche)

8.4Fantastisch

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

72 reviews over Bed and Breakfast Domaine de l'Amiral

• 10Ada Witteveen19-04-2016

hele fijne en bijzondere vakantie, echt genoten

rustige camping, mooie omgeving, je kan er heerlijk eten, het echte franse vakantie gevoel beleef je hier!

Gereisd met partner in juni 2015

• 9jenny.ipenburg18-04-2016

Een fantastische belevenis

Domaine de l'Amiral is een bijzondere bed & breakfast. De kamers en de grand salon zijn met zorg ingericht, passend bij de sfeer en het karakter van het gebouw. Wij zijn er inmiddels diverse keren geweest en het voelt steeds weer als thuiskomen. Het uitgebreide diner aan de lange tafel in de grand salon (of bij mooi weer buiten op het terras) is een belevenis. Tonny is een geweldige gastvrouw.

Gereisd met partner in juni 2015

• 8Teuny en Cor17-04-2016

Geweldig, een aanrader

Wij komen hier al vele jaren heel graag, De kamers hebben goede bedden, het eten is er altijd erg lekker , en heel gezellig met z'n allen aan de grote tafel. Aan de overkant van de straat loop je zo de bergen in.daar kan je urenlang wandelen.soms een stukje klimmen, maar het de moeite waard. Wij zijn ook vaak op de motor geweest, en hebben prachtige routes gereden in de buurt. Ook vallon pont 'd arc is dichtbij, en heel mooi Tonny probeer het iedereen naar de zin te maken, en is bijzonder gastvrij. Voor ons voelt het telkens weer als thuis komen

Gereisd met partner in september 2015

• 10Tom van Zuuren en Jolande Bisschop17-04-2016

Een warm bad van welkom en goed verzorgd diner

Gastvrijheid en het weggaan was moeilijkst Tonny weet haar gasten te verbinden door gezamenlijk diner aan een grote tafel en in de nu 5 bezoeken vanaf 2006 is veel aandacht besteed aan voortdurend nog mooier maken van de accommodatie in huis en campingdeel om het huis heen. De omgeving blijft een prachtwandelgebied.

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 9Ineke Edes17-04-2016

Heerlijk!

Ruime eigen kamer en schone gedeelde badkamer. Sfeervol ingericht en zeer warme gastvrouw.

Gereisd met vrienden in april 2014

• 9Eelco17-04-2016

Het voelt bijna als thuis, met net dat beetje meer

Ik ben heel vaak bij Tonny op vakantie geweest en geniet er altijd van. Deze keer ben ik met mijn huidige echtgenote gegaan, samen met twee kleindochters van Canadese ouders. Er waren niet veel gasten en de meiden werden helemaal enthousiast toen Tonny ze vertelde dat ze mochten helpen met de tafel dekken. Ze gingen helemaal los en we kregen na het dessert een in het Engels handgeschreven lijstje voorgeschoteld wat we voor het ontbijt wensten. Die ruimte zal er niet altijd zijn, maar de gastvrouw die inziet hoe geweldig dit voor jongeren is heb ik hier vaker zien gebeuren in verschillende situaties. Onnodig te vertellen dat de moeders thuis omvielen van verbazing toen ze dit hoorden: Uit zichzelf? De tafel dekken? en het ontbijt helpen verzorgen? Het voelt bijna als thuis, met net dat beetje meer.

Gereisd met partner in mei 2015

• 9Johanna Sijtsma15-04-2016

heerlijke week gehad

Ik weet niet waar bezoeker van negatieve review gelogeerd heeft maar dat was zeker niet hier. (Deze douche [foto] is niet in dit pand aanwezig). Ik had een mooie kamer, er waren 2 nette ruime badkamers. Het eten was lekker en gezellig met de andere gasten. Zeker een aanrader!

Alleen gereisd in september 2015

• 3gastonverhagen19-12-2015

Verschrikkelijk slecht

Domaine de l'Amiral is vreselijk slecht. De 12 kamers zijn in deplorable staat. ( zie foto). Alles is echt aan een renovatie toe, de stukken vallen uit het plafond, het is vochtig en erg gehorig. Het is niet te geloven dat de Fransen dit gebouw goedgekeurd hebben.

Tonny Buitenhuis, Eigenaar, 12-05-2016

Onze 5 en geen 12 kamers staan in sterk contrast met uw beschrijving, de foto’s spreken volgens mij voor zich. Weet u zeker dat u hier geweest bent?

Gereisd met partner in september 2015

• 9Tom04-10-2015

Geweldig! Gastvrij

Tonnie is super gastvrij een schat van een vrouw die niet op haar mondje is gevallen. Het koetshuis binnenplaats is prachtig om motoren binnen veilig te stallen. Kamers zijn ruim. Badkamers ook. Heerlijke tuin om te chillen. Heerlijke huiskamer voor gezellig tafelen en naborrellen. Echt super locatie.

Gereisd met vrienden in september 2015

• 9BartteO15-09-2015

Praachtige locatie met mooie kamers

Heerlijke omgeving en een pracht onderkomen.Heerlijk gegeten en prima geslapen. Volgende morgen prefect ontbijt

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Bed and Breakfast Domaine de l'Amiral info