Bed and Breakfast Domaine de l'Amiral

BedAndBreakfast
Kleine hotelsWeer vandaag12°4°
Bed and Breakfast Domaine de l'Amiral
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine de l'Amiral voor je op een rij gezet:

65 reviews over Bed and Breakfast Domaine de l'Amiral in het Nederlands

TOPTENT, als je écht goed wil genieten!

Fam. Van Beek,
31-7-2018

Pareltje tijdens onze doorreis naar Spanje! Geweldige sfeer, héél apart ingericht en bijzonder vriendelijke Nederlandse mensen. Je waant je terug in de tijd. De kamers zijn zeer ruim en de gemeenschappelijke badkamers zijn super gaaf ingericht! In de tuin tegenover het verblijf kom je heerlijk bij van je reis. We aten samen met alle gasten aan een lange tafel in de tuin. De gastheer Jochem en de gastvrouw hadden een heerlijke avondmaaltijd gemaakt. Als toetje kregen we een meesterlijke kaasplank met een ongekende hoeveelheid Franse kazen waar hij veel over kon vertellen. Heel erg leuk. De volgende ochtend een prima Frans ontbijt in de woonkamer. Stokbrood, croissantjes, zoetwaren, vlees en kaas, vruchtensap en koffie/thee. Dit noemen we nou met de neus in de Franse boter vallen! Wij raden dit adres ZEER aan bij iedereen die zijn vakantie goed wil beginnen!

Geweldige plek op doorreis naar Spanje

Michel,
1-8-2017

Het afgelopen jaar voor de 5de keer een geweldige start van mijn vakantie gehad. Super gastvrij ontvangst, mooie omgeving en een heerlijk diner in een mooie omgeving. Daarnaast mooie kamers in Franse sfeer.

Aangenaam, gemoedelijk verblijf

Erik K.,
23-7-2017

Leuke ontvangst, met caravan op de camping beneden gestaan, grote mooie plek, zelf uit te zoeken. Weinig faciliteiten maar je staat er zeer rustig. Avondeten met team en andere gasten is een aanrader. Erg gezellig. Zeer goed ontbijt.

Eenvoudig maar schoon sanitair voor campinggasten.

Een bijzonder en gezellig adres

fam. van den Bogaert
8-8-2016

Wij zijn voor de derde keer (2012, 2014, en 2016) op doorreis naar Zuid-Frankrijk te gast geweest bij Tonny en haar NL team. Het is ideaal gelegen, ongeveer 14 km vanaf de snelweg bij Valance, aan de rand van de Ardeche. Een mooi punt om de eerste dag af te sluiten en de vakantie echt te laten beginnen. Wij reizen met een aanhanger die kun je makkelijk en veilig parkeren. Naast al deze praktische voordelen is het ook bijzonder leuk en gezellig. Het is een authentiek pand met mooie grote kamers in steil ingericht. Op elke kamer een wastafel. Badkamers moet je delen. Alles ziet er keurig netjes en schoon uit. S' avonds heb je de mogelijkheid om mee te eten. Het is een Chambre d'Hotes, je eet dus met de gastvrouw en alle andere gasten samen, leuk! en goed verzorgd. Ontbijt is ook erg goed en volledig. Gratis gasten wifi ( voor kids belangrijk).

Wij komen graag nog eens terug, -:)

Prima verblijfs accommodatie, een aanrader.

Familie Prins en familie De Wit
3-8-2016

Wij verbleven met zijn vijven slechts 1 nacht van 17 op 18 juni op doorreis naar Spanje. We hebben ons desondanks prima vermaakt. Het is een sfeervolle accommodatie. Mooie en autenthieke familiekamers . We zijn van plan hier zeker weer terug te komen en dan voor wat meer dagen.

Ik had wat voorkennis van mijn motormaatje, maar het was nog leuker.

Geweldige gastvrouw+team, authentiek gebouw (oude spinnerij), heerlijk eten en drinken. Prima prijs-kwaliteitsverhouding.

Mooie kamers, mooie badkamers.

Voertaal is Nederlands.

Ligging perfect voor van alles en nog wat. Vooral voor motorritjes in de Ardeche, de Vercors, en de Alpen zijn ook niet ver weg. Motor staat veilig binnen.

Lekker ongedwongen sfeer.

Aanrader, vooral ook voor motorrijders.

Een vriendelijk ontvangst door de gastvrouw. Ze heeft heerlijk gekookt en samen leuk zitten babbelen in de woonkamer van het gebouw.het was heel gezellig!

Tonnie bedankt!

Warm onthaal, sfeervol verblijf.

H en C
22-5-2016

Sfeervolle accommodatie, vriendelijke gastvrouw, mogelijkheid voor ontbijt en chambre de hôte. Mooie kamers. Op de kamers zijn wastafels. Overige voorzieningen gemeenschappelijk.

Heerlijke plek om te overnachten!

Lucy Nauta
30-4-2016

Wij zijn hier met twee gezinnen een nacht geweest op weg naar Spanje. We werden vriendelijk ontvangen door Tonny en hondje Hera. De kamers zijn van alle gemakken voorzien en hebben goede bedden, wel kort zoals vaker in Frankrijk. De gasten delen twee mooie badkamers. Alles in huis is met liefde en zorg uitgekozen en ademt een zeer prettige sfeer uit. Het is wat donker in de kamers, maar als je een hypermodern en/of saai snelweg hotel zoekt, moet je hier niet zijn. Ja, het bladdert hier en daar verf, maar het is een groot en oud pand en dit geeft het juist charme!

Wij hebben met de andere gasten het diner en ontbijt samen gebruikt en dat was supergezellig: een mooi begin van de vakantie.

Ik raad iedereen deze plek aan, wij zouden er zo weer terugkeren!

Geweldig!

Rosan
20-4-2016

Het is een prachtig pand met een mooie natuurlijke omgeving. Hele vriendelijke mensen en top service!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Domaine de l'Amiral in St. Laurent-du-Pape (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Domaine de l'Amiral zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.