Bed and Breakfast Domaine de l'Amiral

8.4Fantastisch

Frankrijk, Rhône - Alps, St. Laurent-du-Pape (Ardeche)

8.4Fantastisch

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

72 reviews over Bed and Breakfast Domaine de l'Amiral

• 2018
    9Fam. Van Beek31-07-2018

TOPTENT, als je écht goed wil genieten!

Pareltje tijdens onze doorreis naar Spanje! Geweldige sfeer, héél apart ingericht en bijzonder vriendelijke Nederlandse mensen. Je waant je terug in de tijd. De kamers zijn zeer ruim en de gemeenschappelijke badkamers zijn super gaaf ingericht! In de tuin tegenover het verblijf kom je heerlijk bij van je reis. We aten samen met alle gasten aan een lange tafel in de tuin. De gastheer Jochem en de gastvrouw hadden een heerlijke avondmaaltijd gemaakt. Als toetje kregen we een meesterlijke kaasplank met een ongekende hoeveelheid Franse kazen waar hij veel over kon vertellen. Heel erg leuk. De volgende ochtend een prima Frans ontbijt in de woonkamer. Stokbrood, croissantjes, zoetwaren, vlees en kaas, vruchtensap en koffie/thee. Dit noemen we nou met de neus in de Franse boter vallen! Wij raden dit adres ZEER aan bij iedereen die zijn vakantie goed wil beginnen!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9Michel01-08-2017

Geweldige plek op doorreis naar Spanje

Het afgelopen jaar voor de 5de keer een geweldige start van mijn vakantie gehad. Super gastvrij ontvangst, mooie omgeving en een heerlijk diner in een mooie omgeving. Daarnaast mooie kamers in Franse sfeer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Erik K.23-07-2017

Aangenaam, gemoedelijk verblijf

Leuke ontvangst, met caravan op de camping beneden gestaan, grote mooie plek, zelf uit te zoeken. Weinig faciliteiten maar je staat er zeer rustig. Avondeten met team en andere gasten is een aanrader. Erg gezellig. Zeer goed ontbijt. Eenvoudig maar schoon sanitair voor campinggasten.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9fam. van den Bogaert08-08-2016

Een bijzonder en gezellig adres

Wij zijn voor de derde keer (2012, 2014, en 2016) op doorreis naar Zuid-Frankrijk te gast geweest bij Tonny en haar NL team. Het is ideaal gelegen, ongeveer 14 km vanaf de snelweg bij Valance, aan de rand van de Ardeche. Een mooi punt om de eerste dag af te sluiten en de vakantie echt te laten beginnen. Wij reizen met een aanhanger die kun je makkelijk en veilig parkeren. Naast al deze praktische voordelen is het ook bijzonder leuk en gezellig. Het is een authentiek pand met mooie grote kamers in steil ingericht. Op elke kamer een wastafel. Badkamers moet je delen. Alles ziet er keurig netjes en schoon uit. S' avonds heb je de mogelijkheid om mee te eten. Het is een Chambre d'Hotes, je eet dus met de gastvrouw en alle andere gasten samen, leuk! en goed verzorgd. Ontbijt is ook erg goed en volledig. Gratis gasten wifi ( voor kids belangrijk).

Wij komen graag nog eens terug, -:)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 8Familie Prins en familie De Wit03-08-2016

Prima verblijfs accommodatie, een aanrader.

Wij verbleven met zijn vijven slechts 1 nacht van 17 op 18 juni op doorreis naar Spanje. We hebben ons desondanks prima vermaakt. Het is een sfeervolle accommodatie. Mooie en autenthieke familiekamers . We zijn van plan hier zeker weer terug te komen en dan voor wat meer dagen.

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 9Jan Willem26-06-2016

Nog beter dan verwacht - must voor motorrijders.

Ik had wat voorkennis van mijn motormaatje, maar het was nog leuker. Geweldige gastvrouw+team, authentiek gebouw (oude spinnerij), heerlijk eten en drinken. Prima prijs-kwaliteitsverhouding. Mooie kamers, mooie badkamers. Voertaal is Nederlands.

Ligging perfect voor van alles en nog wat. Vooral voor motorritjes in de Ardeche, de Vercors, en de Alpen zijn ook niet ver weg. Motor staat veilig binnen. Lekker ongedwongen sfeer. Aanrader, vooral ook voor motorrijders.

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 8Jan en Jeanne13-06-2016

Mooie locatie, vriendelijke gastvrouw, mooie kover

Een vriendelijk ontvangst door de gastvrouw. Ze heeft heerlijk gekookt en samen leuk zitten babbelen in de woonkamer van het gebouw.het was heel gezellig! Tonnie bedankt!

Gereisd met partner in april 2016

• 8H en C22-05-2016

Warm onthaal, sfeervol verblijf.

Sfeervolle accommodatie, vriendelijke gastvrouw, mogelijkheid voor ontbijt en chambre de hôte. Mooie kamers. Op de kamers zijn wastafels. Overige voorzieningen gemeenschappelijk.

Gereisd met partner in november 2015

• 9Lucy Nauta30-04-2016

Heerlijke plek om te overnachten!

Wij zijn hier met twee gezinnen een nacht geweest op weg naar Spanje. We werden vriendelijk ontvangen door Tonny en hondje Hera. De kamers zijn van alle gemakken voorzien en hebben goede bedden, wel kort zoals vaker in Frankrijk. De gasten delen twee mooie badkamers. Alles in huis is met liefde en zorg uitgekozen en ademt een zeer prettige sfeer uit. Het is wat donker in de kamers, maar als je een hypermodern en/of saai snelweg hotel zoekt, moet je hier niet zijn. Ja, het bladdert hier en daar verf, maar het is een groot en oud pand en dit geeft het juist charme! Wij hebben met de andere gasten het diner en ontbijt samen gebruikt en dat was supergezellig: een mooi begin van de vakantie. Ik raad iedereen deze plek aan, wij zouden er zo weer terugkeren!

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

• 9Rosan20-04-2016

Geweldig!

Het is een prachtig pand met een mooie natuurlijke omgeving. Hele vriendelijke mensen en top service!

Gereisd met vrienden in juni 2015

Bed and Breakfast Domaine de l'Amiral info