Reviews over St. Laurent de Mure

Goed hotel - uitstekend restaurant

Frank,
    16-12-2011

Voor reizigers die in de omgeving van Lyon, vlak bij de luchthaven en vlak bij de stad, een hotel zoeken is dit een goede aanrader. Het hotel ligt in een verder saai maar typisch Frans dorpje tegen Lyon aan en is gevestigd in een mooi oud landhuis.

De kamers zijn modern en van alle gemakken voorzien, zeker voor drie sterren erg goed. Kijk je naar de prijs/kwaliteit verhouding (85euro voor een kamer) dan is het prima in orde. Hotel is verder goed uitgerust o.a. met Fitness centre. personeel is super vriendelijk (zeker voor Fransen :-))

Uniek aan dit hotel is de goede keuken. Nog net geen Michelin ster maar veel scheelt het niet. Voor een schappelijke prijs krijg je het beste uit de klassieke Franse keuken. Reserveren is wel gewenst.

Na het goede diner is de volgende ochtend het ontbijt een beetje een tegenvaller, niks mis mee maar ook niet speciaal.