St. Lager-Bressac (Ardeche)

We hebben een aantal aanbieders voor St. Lager-Bressac (Ardeche) voor je op een rij gezet:

Reviews over St. Lager-Bressac (Ardeche)

Mooie schaduwrijke camping

Agnes,
    12-8-2016

Wat een leuke camping. 5:nachten hier verbleven. Gezellige bar. Heerlijk restaurant. Sanitair is verouderd, maar wordt keurig schoongehouden. Zwembad een paar meter lopen met 2 diepere baden en een peuterbad. De prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend. Ofwel spotgoedkoop voor hetgeen je ervoor krijgt. Jong stel beheren de camping. Zij doen hun uiterste best om het de gasten naar de zin te maken. Kortom Topcamping!!! Komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in augustus 2016

Gezellige camping

Peter,
    23-8-2008

Ruim twee weken op deze camping gestaan. Leuke beheerders en gemeentezwembad pal naast de camping.

Gereisd familie in juli 2008

leuke camping

olga laval,
    11-8-2005

leuke camping. Daniel, de beheerder is een aardige heer, heeft alles goed onder controle. Brengt de baquette iedere morgen zelf naar je caravan....waar is dat nog?

Gereisd anders in augustus 2005
St. Lager-Bressac (Ardeche) scoort een 6,3 uit 10, op basis van 7 reviews