Camping Boerderijcamping La Chazalet

8.7Fantastisch

Frankrijk, Rhône - Alps, St. Julien Labrousse (Ardeche)

8.7Fantastisch

• 6.4Staat v/h sanitair

Meer camping info

7 reviews over Camping Boerderijcamping La Chazalet

• 9Barry23-08-2015

Waar zijn we nu weer terecht gekomen?

Als niet zo ervaren kampeerders deze keer een caravan(nummer 1) gehuurd. Aangezien we 3 jonge kinderen hebben, een kleine tent meegenomen zodat iedereen een plekje had. Bij aankomst even slikken want het was een erg oud model caravan maar na een nachtje slapen en van de schrik bekomen blijkt dit toch een geweldige camping te zijn. Je hebt er zo goed als niks en dat maakt het zo mooi. Geen internet, geen telefoon, geen animatie, geen restaurant bar etc. Gewoon natuur, kinderen die een beek afstruinen, zichzelf vermaken zonder tablet (niet gedacht dat onze kinderen dat nog zouden kunnen). Hoogtepunt is de zoon van de boerin die een uurtje met de tractor langskomt. Lieve boerin die alles goed schoonhoud en waar je terecht kunt voor verse groente. In de omgeving div. zwemmeertjes en in Lamastre zwemmen in de rivier(bij camping tourretour). En laten we het helemaal niet over de prijs hebben...... Wij hebben het fantastisch gehad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 10evelien 10-08-2015

heel mooi

fijne rustige camping zonder 'poespas' in de natuur. ruime plekken. geen bereik van zowel telefoon als internet, dus heerlijk rustig. sanitair is basic, maar schoon. campinghoudster Annie een schat en altijd bereid tips te geven. groentes uit haar moestuin te koop en heerlijk zelfgemaakt frambozenijs. dorpje op 20 minuten lopen. we hebben genoten op deze camping.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2015

• 9evelien 31-07-2015

heerlijk verblijf

Een ruime, rustige, camping gerund door Anni, de boerin. Ze rijdt regelmatig in haar Renault 4tje met honden Gitanes en Dianne over de camping om sanitair schoon te houden, ze verkoopt groentes uit haar tuin en is altijd in voor een praatje. We hebben er heerlijk gestaan onder de pinusbomen. Veel ruimte, geen bereik van tel. en wifi. Prachtige omgeving, waar van alles te zien / doen is. Kortom, wij komen er graag een keer terug. Dorpje op loopafstand met een cafeetje voor koffie/ drankje/ hapje en een kleine epicerie. Aanrader voor wie van rust en ruimte en gemoedelijkheid houdt!

Gereisd met partner in juli 2015

• 10Casper Sikken08-09-2014

Fijne vriendelijke sympathieke camping!

La Chazalet is een camping waar je 'de rest van de wereld' makkelijk vergeet. Als je niet zoveel nodig hebt is er veel te vinden: ruimte, prachtige natuur, eten van het land, mysterieuze bosgeluiden in de nacht, een kabbelend beekje, een vuurtje, en een vriendelijke hard werkende gastvrouw. Ideaal ook voor kleine kinderen om lekker in de natuur te rommelen. Er is geen wifi, nauwelijks data bereik en voor de boodschappen moet je 20 minuten rijden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 9Leo23-06-2011

Heerlijke rustige camping.

Mooie rustige camping, schoon sanitair een beetje eenvoudig. Dit jaar weer terug om heerlijk te genieten en onze zoon heeft het ook erg naar zijn zin met alle bomen en het mooie beekje waar hij lekker in kan spelen.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 8Harold Kappers23-08-2008

back to basics

Leuke camping om tot rust te komen. Geen herrie van een cafe/disco of druk zwembad. Wel het geluid van lachende kinderen, een boer op een traktor, een paard of een houtvuurtje. 's Avonds wel koud. Enorme plekken. Vooral NL-ers en belgen. Sanitair zeer primitief, maar wel heeel schoon. Beekje loopt door de camping. Overdag er wel op uit trekken.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met familie in augustus 2008

• 6muijtjens02-01-2008

De camping heeft mooie grote kampeerplaatsen. Vanuit de camping zijn mooie wandelingen te maken en in de omgeving is van alles te doen. De eigenaar is zeer vriendelijk ennhulpvaardig. Maar de camping is vrij primitief, vooral het sanitair.

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met familie in januari 2008