Géén boekingskosten

Camping Bastier

FrankrijkRhône - AlpsSt. Julien Labrousse (Ardeche)
9.4FenomenaalScore uit 8 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

8 Reviews over Bastier

• 10Mirjam Spiertz - Hallema14-10-2018

Rust, ruimte, natuur en genieten

Het was hier toen wij er waren, naseizoen, heerlijk rustig. We hoorden enkel de krekels terwijl we genoten van het prachtige uitzicht. Elke plek heeft mooi uitzicht en de plaatsen zijn goed verdeeld over het terrein.
    Je moet er hier wel rekening mee houden dat je een stukje rijden van de supermarkt zit, ben je niet mega sportief dan is het bezit van een auto écht een must.

De omgeving is prachtig, je kunt vanuit de camping zo aan tal van wandelingen beginnen.

Ria en Johan zijn erg behulpzaam en ik raad de kookkunsten van Johan en de geitenmelk producten van Ria sterk aan. Heerlijk was het!

Wij hadden onze (wat bange) hond mee en dit ging prima met de honden van Johan en Ria. Er werd goed rekening gehouden met onze wat bange hond waardoor ook zij zich enorm heeft vermaakt en zelfs een vriendschapje heeft gesloten ❤.

Kortom ben je opzoek naar rust, prachtig uitzicht en een schone, mooie (boerderij) camping dan moet je hier zijn!

• 9mieke09-02-2016

Rust, heerlijk groen en fantastisch uitzicht

Hier beleef je de natuur. Het uitzicht is werkelijk spectaculair. Paar minpuntjes: hoog dus fris, het is wel echt afgelegen, eindje rijden dus als je ergens heen wilt. De terrassen zijn niet peutervriendelijk, niet gevaarlijk maar wel oppassen. Iets grotere kinderen kunnen zich hier de hele dag vermaken met de dieren, hutten bouwen, verstoppertje, bessen plukken en het klein maar fijne zwembad.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Carel Elands15-06-2015

Absolute aanrader voor rustzoekers

Bij Bastier is het goed toeven, vriendelijke en behulpzame eigenaresse en eigenaar. Heel rustige omgeving. Mooie wandelomgeving.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 10pot20-04-2015

site d'une grande beauté et au calme

L'accueil était chaleureux, le site magnifique et au calme. c'est un endroit idéal pour les enfants car il y a des animaux, ou pour quelques jours au calme, loin de l'agitation. Nous avons eu la chance de partager un repas avec les propriétaires, une cuisine excellente, bio et locale, la plupart des aliments viennent de chez eux. sanitaires très propres, nous n'avons pas vu les chambres, car avions notre camping car. Excellent rapport qualité prix. nous conseillons vivement cet endroit pour vos vacances !

• 10Eetgelegenheden
  • 9Jan alleman18-03-2015

We hadden een heerlijke paasvakantie

Een beetje afgelegen maar daardoor niet overspoeld door toeristen. We belandden er op aanraden van kennissen. Aangename eigenaars, steeds behulpzaam op de achtergrond. De kinderen waren gek op de dieren! We verbleven in het huisje: niet groot maar alles naar wens: prima prijs kwaliteit. Onze vrienden verbleven in de yurt. Wat fris tijdens de nachten maar leuke ervaring.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Peter28-07-2014

Onthaasten in de Ardeche

Bijzondere camping. Kleinschalig, enorme plaatsen, prachtig uitzicht en een zeer aangename sfeer. De eigenaren runnen de camping op hun heel eigen wijze. Voor drukte, georganiseerd amusement, of veel bezienswaardigheden, moet je hier niet zijn. Wel voor genieten van de natuur, rust, dieren, de dagelijkse routine met de dieren, plezierige omgang en ontspannen sfeer (zonder plakkerigheid). Kinderen worden niet bezig gehouden. Door de kleinschallgheid en door het 'helpen' (geiten melken, brood halen, e.d.) leggen ze bijna automatisch onderling contact. Verder redden ze zichzelf. Het zwembad is niet groot, maar dat heeft niet als een gemis gevoeld. Lekker gegeten van de producten van de eigen boerderij en uit de streek.Geen snel-snel campingpizza, maar avondvullende 'table de hotes'. Wij hadden een gite. Een ruim appartement, midden op de camping, tegen een schappelijke prijs. Op deze camping alleen mensen tegengekomen die zeer tevreden waren over het verblijf en de sfeer.

• 9Eetgelegenheden
  • 10Apikal21-08-2013

Unieke camping.

Wij zijn voor de eerste keer op deze camping geweest en het is ons heel goed bevallen. De plaats die we kregen was uniek, de buren waren vrijwel niet te zien en het uitzicht was groots. Vooral voor hondenbezitters is deze camping een aanrader. Johan en Ria, bedankt voor de gastvrijheid, we hebben het enorm naar ons zin gehad.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Kim Kalkhoven07-04-2013

Droomplek

We hebben hier vorig jaar een week in een Yurt doorgebracht met een prachtig uitzicht over het dal. Heerlijk rustig en veel privacy. Elke morgen sprongen de kinderen uit bed om de honden uit te gaan laten, brood bij de bakker te gaan halen met Johan en geitjes te melken. 20 min. verderop in het dorp prachtig lokaal zwembad, maar kleine zwembad op camping ook prima. Heerlijk gegeten bij Ria aan tafel. Je moet alleen niet veel last hebben van hoogtevrees/rijden langs een steile afgrond. Supermarkt ook 20 min. rijden en op 45 min. rijden leuke beekjes en rivieren om in te zwemmen. Echt een aanrader. Zaten te twijfelen om dit jaar weer te gaan, maar gaan in principe nooit terug naar dezelfde plek omdat er nog zoveel andere mooie plekjes te ontdekken zijn. Kim en Danny

• 9Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar