Camping L'Albanou

Camping L'Albanou
8,6

Laatste review

Fijne camping om en route een nachtje te stoppen en even tot rust te komen. Prettig net na Valence gelegen (vanaf NL gezien). Als doorreiscamping ideaal: fijne beschutte en ruime plekken, vriendelijke receptie en een klein maar fijn zwembad en speeltuintje. Eten op de camping is niet zo bijzonder, maar de wijn en het bier staat koud.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Speeltuin

57 reviews over Camping L'Albanou in het Nederlands

Fantastische camping

Joke Schlepers,
12-7-2018

Super camping, dicht bij de snelweg. mooie omgeving kunt er prachtig wandelen vanaf de camping. leuke eigenaars en zeer behulpzaam.schoon sanitair en lekker warme douche. vrije plekken echt een aanrader.

dicht bij de snelweg naar het zuiden. rustige overnachtingscamping lekker zwembad leuk wandelen riviertje erachter waar je in kan lopen kikkers kijken afhaalmaaltijden simpel patat pizza. ijsjes. sanitair schoon. speeltuintje. aardige eigenaren proberen engels te praten. schaduw door heggetjes. kan ook langer staan leuk om te wandelen,rustig zwemmen overdag.

Fijne rustige camping!

Fam. Khusial,
21-8-2017

Vriendelijke behulpzame mensen. Mooi (verwarmd voor en naseizoen) zwembad, speeltuin met een trampoline. Schoon santitair. Ruime staanplaatsen. Dicht bij snelweg dus ideaal voor doorreiscamping, maar ook zeker om hier langer te verblijven.Mogelijkheid om n hapje te kunnen eten. Brood op bestelling. Wij komen hier zeker een keer terug.

Mooie nette camping met aardige eigenaars !

Peter Boekel,
19-8-2017

Wij vonden eigenlijk niets waar we iets op aan hadden te merken . keurige toiletten en douches en een zwembad met whirlpool . en voor de kinderen een speeltuin . in een mooie omgeving , vlak bij de tolweg !

Fijne, kleine camping in een prachtige omgeving

Familie Asten,
18-8-2017

Redelijk kleine, gezellige camping. Vriendelijke eigenaren en vriendelijk personeel. Dagelijks leuke animatie.

Mooie ruime plaatsen, met zowel schaduw als zon. Heggen en bomen zorgen voor voldoende privacy.

Fijn, schoon en overzichtelijk zwembad, met kinderbad en glijbaan. Voldoende ligbedden.

Camping ligt aan een mooi riviertje, waar kinderen heerlijk kunnen spelen.

Prima speeltuin, met o.a. trampoline, pingpongtafels en grote 'sportweide'.

Sanitair is eenvoudig, maar schoon. Douches geven een wat zwakke straal, maar zijn wel qua tijd onbeperkt te gebruiken.

De camping is fijn gelegen: goede uitvalsbasis voor uitstapjes in de mooie omgeving, maar ook binnen 10 minuten van de snelweg.

Camping l'Albanou is de place to be voor gezinnen met jonge kinderen. Door de grootte (87 plaatsen) van de camping kunnen ze vrij rondlopen. Er is een kinderzwembad met glijbaan en de speeltuin ligt centraal op de camping. De ligging tussen de bergen is schitterend. Het sanitair verkeert in prima staat. De nieuwe eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en meedenkend! De enige minpuntjes vonden wij de waterdruk wanneer meerdere personen tegelijk douchen en de beperkte snackkeuze voor vegetariërs. Wij keren hier zeker terug!

Leuke kleine en knusse camping

Ubags,
27-4-2017

Leuke en knusse camping, met veel groen, mooi zwembad.

Grote staanplaatsen met haagjes. Prima voor doorreis langs de route du soleil, maar ook voor meerdere nachten.

Erg vriendelijk personeel, doen zich moeite voor je. Je kan broodjes bestellen voor de ochtend erna en 's vonds kun je er een kleine hapje eten waardoor je niet van de camping hoeft. Handig voor als je op doorreis bent.

Sanitair is in orde, eenvoudig en schoon.

Voor de kinderen is er een trampoline, een schommel en zijn er pingpongtafels.

geweldig rustig,lekker zwembad, schaduw

Beuker,
12-2-2017

dicht bij de snelweg, riviertje direct achter de camping staat niet veel water in maar je kan er heerlijk doorheen lopen. kikkers kijken. lekker zwembad overdag vaak rustig. 1/3 overnachters die zijn overdag weg. overnachters gescheiden van lange kampeerders. Heerlijk voor kleine kinderen, of voor mensen die van rust houden. sávonds altijd rustig. Je kan zo de ardeche en de drome inrijden voor dagtochtjes. Privas en Crest zijn leuk Crest heeft een oud kasteel grote supermarkt in het plaatsje ervoor. 10 minuten rijden. brood op de camping verkrijgbaar. simpele afhaalmaaltijden. zoals pizza,patat nuckets,hamburger. zwembad verwarmd. je kan goed wandelen achter de camping. ook de berg op naar oude ruine. kinderen kunnen heerlijk in de speeltuin, tramopiline. 60 plaatsen mooie kleine camping kinderen kan je gewoon laten lopen. heggen tussen de plaatsen dus privacie. sanitair altijd schoon. sommige mensen/kinderen laten wel eens de wc niet goed achter daar kan de camping niks aan doen. 1 douce voor gehandicapten. mensen erg aardig. snachts afgesloten. veilig gevoel. Wij komen er al 10 jaar soms een paar dagen soms 2 weken afwisselend. eigenlijk altijd plaats. in het hoogseizoen hebben altijd een nederlands meisje. zelf spreken ze frans/beetje engels. wij bespreken nooit, maar je kan ook bellen dan houden ze plek vrij. na 10 minuten van de snelweg ben je op de camping. na lang rijden vinden wij dit prettig of voor overnachten ook. voor kleine kinderen soms wat animatie in het hoogseizoen als er belangstelling voor is. wc/douce altijd dichtbij. Als je in de ochtend rust wil hebben kan je aan de andere kant gaan staan niet bij de overnachters. wij hoeven eigenlijk niet ergens anders heen. je kan niet naar een stadje lopen wel te fietsen.

Mooie camping aan het begin van de Ardèche !

Aart Overeem
25-9-2016

Prachtig zwembad vriendelijke eigenaren! Camping geschikt voor doorreis en langer verblijf!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Albanou in St. Julien-en-Saint-Alban (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Albanou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.