Camping L'Albanou

Camping L'Albanou
8,3

63 reviews over Camping L'Albanou in het Nederlands

A small pearl in the Ardeche!!

Family Wattel
9-8-2018

Camping L'Albanou is a unique camping in a nice region. You will find quiet and peacefull evenings, very big spots with all facilities very near and high standard and clean sanitairspaces. Owners are friendly and will do these best to make you feel comfortable. For childs everything they need is available. We stayed to short but will definatly get back in future.

Fijne camping om en route een nachtje te stoppen en even tot rust te komen. Prettig net na Valence gelegen (vanaf NL gezien). Als doorreiscamping ideaal: fijne beschutte en ruime plekken, vriendelijke receptie en een klein maar fijn zwembad en speeltuintje. Eten op de camping is niet zo bijzonder, maar de wijn en het bier staat koud.

Fantastische camping

Joke Schlepers
12-7-2018

Super camping, dicht bij de snelweg. mooie omgeving kunt er prachtig wandelen vanaf de camping. leuke eigenaars en zeer behulpzaam.schoon sanitair en lekker warme douche. vrije plekken echt een aanrader.

dicht bij de snelweg naar het zuiden. rustige overnachtingscamping lekker zwembad leuk wandelen riviertje erachter waar je in kan lopen kikkers kijken afhaalmaaltijden simpel patat pizza. ijsjes. sanitair schoon. speeltuintje. aardige eigenaren proberen engels te praten. schaduw door heggetjes. kan ook langer staan leuk om te wandelen,rustig zwemmen overdag.

Fijne rustige camping!

Fam. Khusial
21-8-2017

Vriendelijke behulpzame mensen. Mooi (verwarmd voor en naseizoen) zwembad, speeltuin met een trampoline. Schoon santitair. Ruime staanplaatsen. Dicht bij snelweg dus ideaal voor doorreiscamping, maar ook zeker om hier langer te verblijven.Mogelijkheid om n hapje te kunnen eten. Brood op bestelling. Wij komen hier zeker een keer terug.

Mooie nette camping met aardige eigenaars !

Peter Boekel
19-8-2017

Wij vonden eigenlijk niets waar we iets op aan hadden te merken . keurige toiletten en douches en een zwembad met whirlpool . en voor de kinderen een speeltuin . in een mooie omgeving , vlak bij de tolweg !

En 2017 des nouveaux propriétaires extra !

Segouin
19-8-2017

Le camping est au cœur d'un paysage Magnifique et authentique de l'ardeche , proche de tout, idéal pour les amoureux de la nature et de la tranquillité, idéal pour famille avec enfant ou les seniors, les nouveaux proprietaire parlent très bien l'anglais et sont très sympa et disponible pour les clients ,ce camping est l'opposé des "usines à touristes" type camping club qui vous sollicite le porte monnaie en permanence, il y a un accès parfait à Internet, gratuit 30 minutes toutes les 6 heures ou forfait complet payant mais abordable ,mais franchement les enfants ont préférés jouer dans le camping ou à la rivière qui est à coté et ont abandonnés d'eux même les tablettes et les jeux vidéo rapidement ..... les mobil homes sont simple mais tres propre et abordables en prix, le snack est simple, ce n'est pas un restaurant mais les bonnes adresses de resto autour ne manquent pas , les sanitaires sont propre et surtout la piscine est magnifique avec un paysage autour magique et reposant ..... Nous conseillons vivement ce camping et ses nouveaux propriétaires ....

Fijne, kleine camping in een prachtige omgeving

Familie Asten
18-8-2017

Redelijk kleine, gezellige camping. Vriendelijke eigenaren en vriendelijk personeel. Dagelijks leuke animatie.

Mooie ruime plaatsen, met zowel schaduw als zon. Heggen en bomen zorgen voor voldoende privacy.

Fijn, schoon en overzichtelijk zwembad, met kinderbad en glijbaan. Voldoende ligbedden.

Camping ligt aan een mooi riviertje, waar kinderen heerlijk kunnen spelen.

Prima speeltuin, met o.a. trampoline, pingpongtafels en grote 'sportweide'.

Sanitair is eenvoudig, maar schoon. Douches geven een wat zwakke straal, maar zijn wel qua tijd onbeperkt te gebruiken.

De camping is fijn gelegen: goede uitvalsbasis voor uitstapjes in de mooie omgeving, maar ook binnen 10 minuten van de snelweg.

Camping l'Albanou is de place to be voor gezinnen met jonge kinderen. Door de grootte (87 plaatsen) van de camping kunnen ze vrij rondlopen. Er is een kinderzwembad met glijbaan en de speeltuin ligt centraal op de camping. De ligging tussen de bergen is schitterend. Het sanitair verkeert in prima staat. De nieuwe eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en meedenkend! De enige minpuntjes vonden wij de waterdruk wanneer meerdere personen tegelijk douchen en de beperkte snackkeuze voor vegetariërs. Wij keren hier zeker terug!

Leuke kleine en knusse camping

Ubags
27-4-2017

Leuke en knusse camping, met veel groen, mooi zwembad.

Grote staanplaatsen met haagjes. Prima voor doorreis langs de route du soleil, maar ook voor meerdere nachten.

Erg vriendelijk personeel, doen zich moeite voor je. Je kan broodjes bestellen voor de ochtend erna en 's vonds kun je er een kleine hapje eten waardoor je niet van de camping hoeft. Handig voor als je op doorreis bent.

Sanitair is in orde, eenvoudig en schoon.

Voor de kinderen is er een trampoline, een schommel en zijn er pingpongtafels.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Albanou in St. Julien-en-Saint-Alban (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Albanou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping L'Albanou scoort een 8.34 uit 10 op basis van 63 reviews.