Camping Village Camping Europa

Camping Village Camping Europa
7,6

Omschrijving
Camping Village Europa Silvella, een aanrader met jonge kinderen. Een verwarmd en onverwarmd zwembad met glijbanen zorgen voor veel plezier. Daarnaast is er een speeltuin op de camping voor de kinderen en is er veel te doen in de prachtige omgeving. Rijd bijvoorbeeld in een paar minuten naar het bewaakte zandstrand Saint-Jorioz.

148 reviews over Camping Village Camping Europa in het Nederlands

prachtige plek

Ellen
4-9-2015

Mooie, nette camping vlakbij het meer. Sanitair wat verouderd maar netjes. Camping is niet te groot, je bent overal zo. Heel leuk zwembad, genoeg ligbedden en voor elk wat wils. Restaurant genoeg keuze en prijs kwaliteit in verhouding. Ruime plekken. Wat ons heel erg opviel in positieve zin, tijdens regen liep het water perfect weg. Niks geen modderige toestand bij de tent! Fijn! De omgeving is prachtig. heel veel te doen, ook met kleine kinderen . La sambuy en gorges du fier, aanraders! We hebben een rondje om het meer gefietst. prachtig!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Wij komen net terug va deze camping en zijn over het algemeen erg positief. Zwembad is prachtig, verder is er een springkussen, voetbalveld en kinderanimatie. Wat wij erg jammer vonden is dat de bakker en restaurant per 29-8 gesloten werd. Bakker is niet zo erg want om de hoek heb je zelfs een beter (en goedkoper) bakkertje maar restaurant deed niet gezellig aan. Een toiletblok hadden ze ook gesloten, op zich allemaal niet zo spannend maar doe het als er geen gasten meer zijn. Komt wat vriendelijker over. Kortom leuke accommodatie tot en met de laatste week van Augustus.

Genoten!

Net
21-8-2015

Camping met gedeelte voor kampeerders en voor stacaravans, deze staan dus niet echt door elkaar, wat overigens onze voorkeur heeft. Plekken zijn ruim genoeg.

Prachtig schoon zwembad waarbij in het glijbanen gedeelte niet met ballen/luchtbedden mag worden gespeeld, voorkomt veel ellende. In het 'vierkante' bad mag je wel van alles meenemen.

Sanitair wordt meerdere malen per dag schoongemaakt echter het zijn de gasten die er weer een rommeltje van maken door toiletpapier op de grond te gooien.

Meiden van de receptie erg vriendelijk en weten veel over de omgeving

Voorn. kinderen in de leeftijd 0-12 jaar

Op ong 15 minuten lopen een gezellig (gras)strand met daarbij een soort van snackbar /restaurant waar de lokale bevolking 's avonds ook komt eten en men enorme hamburgers serveert

Restaurant van de camping is te doen echter de bediening loopt niet over van enthousiasme

Wij hadden een mooie plaats, hebben veel uitstapjes gemaakt en hebben genoten!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Viel wat tegen, had beter verwacht!

M. Jansen
9-8-2015

Om met de goede punten te beginnen: de camping heeft een prima, schoon zwembad. De omgeving is prachtig en er is veel te doen. Bij de receptie zijn ze erg aardig en geven prima advies over activiteiten in de omgeving. Leuk voetbalveldje voor de kids!

De minpunten: op de staanplaatsen ligt veel grind (niet handig met een tent!), het sanitair is zeer verouderd en wordt slecht schoongemaakt. De staanplaatsen ogen erg klein omdat iedereen ook zijn auto op de plaats moet zetten. Naast onze (wel grote) tent en auto was er geen plek meer voor een bijzettentje. De grote weg langs de camping geeft behoorlijk wat herrie! De wifi,10 euro per week of 2 euro per dag is zeer traag!

Voor ons de volgende keer weer een andere camping!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

De camping ligt fantastisch tussen de bergen, helaas is de naastliggende weg altijd hoorbaar.

Het sanitair wordt redelijk bijgehouden, maar is niet altijd schoon. De camping heeft geen campingwinkel en de bakker is erg duur.Tijdens ons verblijf was er nooit heet water te krijgen.

Het zwembad was wel erg netjes en ruim voldoende bedjes en baden. Al met al een camping in een bijzonder mooie omgeving die naar mijn inziens niet 4 sterren waardig is.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Mooie kindvriendelijke camping

R
2-8-2015

Mooie kleine camping.

Wij zijn met onze 2 dochters van 3 en 5 geweest en hebben ons er perfect vermaakt.

Ideaal zwembad, met veilige peuterbaden. Zowel bij het animatieteam als bij de receptie Nederlands sprekende medewerkers welke erg gastvriendelijk zijn.

Veel leuke dingen in de buurt te doen.

Liever niet meer

Ferry vd zande
28-7-2015

Een nette camping met redelijk grote plaatsen.

Sanitair is niet schoon, her en der liggen stukjes papier vanwege de 2 papiergevers in het midden, van te voren moet je bepalen hoeveel wc papier je denkt te gaan gebruiken en houd je over gooi het dan maar op de grond denken de meeste, schoonmaken met een doekje hebben ze nog nooit van gehoord alles word s'middags met de hoge druk gedaan. warm water is er ook niet altijd. koud water voor bij de caravan is ook ver te zoeken.

Het zwembad is wel super schoon en mooi wel hele saaie glijbanen, niet vooruit te branden die dingen. veel te veel regels in het zwembad, je moet een strak "Dries Roelvink" zwembroekje aan schijnt met de hygiene te maken hebben maar zwemluiers mag dan weer

wel (die zijn zo hygienisch). al met al raad ik deze camping niet aan en gaan we volgend jaar weer met gierende banden naar Oostenrijk camping am waldbad

Mooie camping

Annabel&Niels
24-7-2015

Camping Europa is erg netjes, mooi en gelegen op een prachtige locatie. Afhankelijk van het aangewezen staanplaats heb je een erg mooi uitzicht op de dichtbij gelegen berg.

Het sanitair is in een redelijke staat. Eén badgebouw is erg verouderd, het ander gebouw is wel vernieuwd. Helaas stroomt er overdags en 's avonds koud tot lauw warm water uit de douches en uit de kranen bij de afwas. Dit kan niet de bedoeling zijn.

De camping heeft daarnaast wel een erg mooi zwembad, wat kindvriendelijk is. Helaas gelden er wel erg veel regels, waar niet van afgeweken wordt.

Het personeel is aardig en vriendelijk, maar hun inlevingsvermogen naar de klant kan beter, zodra deze een klacht heeft.

'S avonds is er op de camping weinig tot geen animaties/activiteiten gepland, wel is er een mooi restaurant aanwezig, maar ook hier mis je het vertier (zoals een optreden/live muziek).

Wifi is voor de prijs van € 10,- p/w en per code, wel erg duur, vooral als het om een zeer matige verbinding gaat.

Gereisd met partner in juli 2015

Heerlijk zwembad, genoeg bedjes, geen handdoekje/reserveren.

Sanitair is in slechte staat, echt toe aan renovatie. Een gedeelte is al gerenoveerd. In de vroege avond geen warm water, douche/afwas beter wat vroeger of juist later. Schoonmaak is prima, maar niet vaak genoeg. Wc papier pakken in centrale wachtdeel bij wc's. 'S avonds is t vaak op (al om 21u). Dan wordt t pas tussen 10 en 13u weer schoongemaakt en aangevuld.

Wij hadden mooi plekje, maar de stacaravans staan echt erg dicht op elkaar in straatjes.

Je kunt niet vanaf camping nr meer lopen, is 900 meter langs drukke straat.

En ja, die straat hoor je, vooral 's avonds...

Algemene indruk is toch goed. Wij hadden erg mooi weer, voor ons was zwembad t belangrijkst. Maar kan me voorstellen als t wat minder warm is, dat die warme douche dan steeds belangrijker wordt...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

volgend jaar voor de derde keer terug

jerrydehaas
29-8-2014

Na vorig jaar een top vakantie te hebben gehad met mooi weer en natuurlijk de Tour de France om de hoek.

Besloten we dit jaar weer terug te gaan zelfde plek was goed bevallen bij aankomst was het net of we thuis kwamen zoveel bekende gezichten van het jaar daar voor zegt al genoeg.

Ondanks het slechte weer dit jaar weer een top tijd gehad drie weken in een van de mooiste omgevingen van Europa het meer de bekende bergen Annecy noem maar op .

de camping is in onze ogen helemaal top vriendelijke mensen mooi zwembad met niet al te strenge toezicht goed en zeer vaak schoongemaakt sanitair goede zorg na de regen buien kwamen ze langs of we grint nodig hadden voor de plassen op te vullen TOP.

Daarom is onze plaats voor volgend jaar weer besproken natuurlijk weer de zelfde .

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village Camping Europa in St. Jorioz (Haute Savoie), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village Camping Europa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.