Camping Village Camping Europa

Camping Village Camping Europa
7,6

Omschrijving
Camping Village Europa Silvella, een aanrader met jonge kinderen. Een verwarmd en onverwarmd zwembad met glijbanen zorgen voor veel plezier. Daarnaast is er een speeltuin op de camping voor de kinderen en is er veel te doen in de prachtige omgeving. Rijd bijvoorbeeld in een paar minuten naar het bewaakte zandstrand Saint-Jorioz.

148 reviews over Camping Village Camping Europa in het Nederlands

Fantastische plek

Fam Wijnen,
29-7-2017

Dit is echt een hele goede camping. Schoner kan bijna niet. Leuk zwembad. Vriendelijk personeel. Super leuke omgeving. Genoeg te doen om en op de camping. Top vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fam de Nijs
27-10-2016

Het is een zeer fijne camping met een goede receptie waar ook Nederlands wordt gesproken en de dames in de receptie zijn zeer behulpzaam zijn. De huisjes zijn ook zeer verzorgd. De zwembaden worden ook heel goed bijgehouden. Wij komen hier al vanaf 1981 toen nog met onze kinderen nu gaan we met vrienden hier naar toe.

Gereisd met vrienden in september 2016

Een camping om nooit meer naar toe te komen

Jean-Pierre
9-9-2016

Wij kamperen met een grote tent (benodigde ruimte 100 m2). Hebben dit ook vermeld bij receptie. Alle ! plaatsen zijn MAAR 60 m2. Veel te klein dus. Het geld niet waard. Geen gras, wel keitjes !!! Jawel , je leest goed; keitjes. Gevolg; grondzeil kapot. Die mannen met campers en caravans die klagen natuurlijk niet.

Je moet eens een tent neer proberen zetten op een ondergrond van keitjes die aangestampt is door campers. Geen piket in de grond te krijgen. Leuk !

Nooit zien ze me daar nog!

Gereisd met partner in augustus 2016

Prachtige ligging - goed verzorgd.

Iwan
30-8-2016

We hadden een caravan van het type dat net nieuw was - erg mooi. Goede hygiene - Zwembad kon groter wel erg mooi. We hebben niet op de camping gegeten in het dorp St Jorioz. Over de prijzen kan ik duidelijk zijn vindt je het brood te duur op de camping ga dan naar bakker Leon 600 m verdrop bereikbaar via het fietspad - Uiteten kun je ook in het dorpje Le Tilleur, prijzen zijn echt niet te duur, Nederlands niveau. Op de grote weg leigt er een prima groenteboet en kun je heerlijk zitten bij het bootverhuur bedrijf. Camping zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Wil je veel sporten kun je fietssnelweg op die achter het park loopt (meer als 60 KM lang) neem wel een helm mee dagelijks meerdere valpartijen met vooral erg veel schaafwonden! Schitterend gebied zo zo terug gaan naar deze camping. Inboedel en BBQ er schoon.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

leuke kleine camping

van der Baaren
24-8-2016

bij aankomst vriendelijk ontvangen mooie ruime plek veel schaduw misschien wel teveel, mooi zwembad wel erg gericht op kleinere kinderen.

1x in het restaurant gegeten was goed verzorgt alleen prijzig voor een camping restaurant. sanitair gebouw bij het zwembad was over het algemeen netjes bij het speel plaatsje was echt een behoorlijk stuk minder.

verder erg nette camping de mobile homes zagen er heel mooi uit.

afwas water was veel te koud, douches konden ermee door( afhankelijk van tijdstip)

mooie ligging dicht bij de super u, drukke weg langs de camping was wel jammer daardoor ga je niet snel even rustig wandelen geen last van het geluid gehad,

omgeving is prachtig veel te doen duikschool op het strand erg leuke en vriendelijke mensen

hele omgeving is erg duur.

fietsen op de camping gehuurd waren ook prijzig t.o.v de kwaliteit van de fiets.

er wordt wel te weinig met de animatie gedaan die ze op een mooi bord bij het zwembad aangeven

wel een hele leuke vakantie gehad met zijn vieren kinderen 11 en 14 jaar oud

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Pluspunten:

- Goed ontvangst bij receptie en medewerker die Nederlandstalig spreekt.

- Leuk restaurant waar je voor een redelijk prijs kan eten.

- Super leuk zwemband met toezicht en het zwembad is alleen voor mensen op de camping! Onze kinderen van 4 en 7 hebben zich hier urenlang in vermaakt! Genoeg ligbedden en voor elke leeftijd een leuk gedeelte, het zwembad maakt de camping!

- Mooie niet al te grote camping, zodat kinderen makkelijk de weg weten.

- Prachtige omgeving.

Minpunten:

- Animatie team niet altijd even enthousiast. Avond animatie mag zeker meer, weinig te doen in de avonden, erg jammer!

- De bakkerij is erg klein, echt een basis arrangement, bakkerij op 10 minuten lopen heeft veel meer keuze en is een echte aanrader!

- Sanitair wordt drie keer per dag schoon gemaakt, maar zodra het drukker wordt op de camping is dit helaas niet voldoende.

- Douches zijn vaak koud helaas!! Echt de grootste minpunt!

Omgeving aanraders:

- betaald strand in saint jorioz.

- Berg La Sambuy

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Erg mooie camping met top zwembad

Janneke
5-8-2016

De camping heeft een mooi, nieuw zwembad dat ideaal was voor onze kinderen van bijna 2 en 4. De stacarvan waar wij in zaten (Natura) was nieuw en hartstikke netjes. Leuke kidsclub en speelgelegenheid. De camping was niet te groot. De openingstijden van het zwembad mogen ruimen en het op de camping mogen rijden met de auto is met kinderen niet helemaal ideaal, maar absoluut een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

Marjolijn Hoek
24-7-2016

Geweldige camping voor kinderen tot 12 jaar. Prachtig zwembad hele mooie omgeving. Broodjes en stokbrood op de camping te halen. Voldoende winkels in de buurt voor de boodschapppen, heel veel te doen. Vooral de watervallen en de piste bij la Sambuy waren geweldig. Het meer ook erg mooi, voldoende strandjes in de buurt. Handdoeken mee en koeltas vullen met lekkers en gewoon genieten van dat prachtige water. Wij komen zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Prachtige plek, goede service

C. Verkade
23-9-2015

Heerlijke camping, wij zaten in Mobile home Montagne, ruim genoeg voor ons drieen.

Inventaris compleet, incl gas BBQ, oven en magnetron.

Veranda is heerlijk. Lekker buiten zijn met t lekkere weer.

Camping is kindvriendelijk en veel service achter receptie. Waterpark is ook prachtig.

WiFi niet gekocht omdat je bij de Mc in Sevrier en de VVV in St. Jorioz prima gratis het weer kan checken.

Brood kan je (als er geen broodjesservice is, zoals bij ons buiten hoogseizoen perfect halen bij "de leon bakkerij", 700 mtr lopen en over fietspad achter camping bereikbaar).

Verbeterpunten:

- boiler van de douche niet fijn. Duurt even voor je hem op juiste temperatuur hebt en daarna is tank oid snel leeg waardoor t weer koud wordt. Maar dit type (nr 611 tegenover de Taos "villa mobile homes" werd vervangen voor nieuw type dus wellicht binnenkort opgelost)

- maar heel klein deel zwembad verwarmd...in voor/naseizoen dus fris zwemwater

- WiFi mag gratis

Tip:

- neem fietsen mee!

Gereisd met jonge kinderen in september 2015

Natacha
5-9-2015

Propere camping en aangezien ze kleinschalig is heb je voldoende plaats bij het zwembad.

Wel spijtig dat er geen winkeltje aan de camping is. Je moet steeds de wagen nemen om iets te gaan halen. Wel een hele goede camping om van daaruit te gaan fietsen. Het restaurant is wel veel minder. De eerste dag konden we alles krijgen wat er op de kaart stond maar de volgende dagen was het juist een klein krijtbordje met een gerechtje of 6 op. Met als resultaat dat je met de kinderen, die zin hadden in pizza, in de auto mocht stappen om ergens anders te gaan eten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village Camping Europa in St. Jorioz (Haute Savoie), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village Camping Europa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.