Camping Village Camping Europa

Camping Village Camping Europa
7,6

Omschrijving
Camping Village Europa Silvella, een aanrader met jonge kinderen. Een verwarmd en onverwarmd zwembad met glijbanen zorgen voor veel plezier. Daarnaast is er een speeltuin op de camping voor de kinderen en is er veel te doen in de prachtige omgeving. Rijd bijvoorbeeld in een paar minuten naar het bewaakte zandstrand Saint-Jorioz.

4 reviews over Camping Village Camping Europa in het Nederlands

2007

Net terug (juni 2007): Prima camping, sanitair werd continue onderhouden. Ruime plaatsen en leuk aangelegd zwembad. Restaurant op de camping vonden wij een aanrader!

Gereisd anders in juni 2007

Mooie camping in een schitterende omgeving

Fam. de Rover
28-5-2007

Mooie camping in een schitterende omgeving. In de tijd dat wij er waren (eind mei 2007) was er geen probleem met de bereikbaarheid. In het voorjaar was er dan ook geen animatieteam werkzaam. Afstand naar meer is redelijk groot. Plaatsen zijn redelijk groot, echter met weinig privacy. 2 mooie zwembaden. Het weer was zeer onbestendig zo rond de Pinksteren. Op de omringende bergtoppen viel zelfs nog sneeuw.

Al met al een prima camping.

Gereisd anders in mei 2007
2006

Een niet al te grote camping welke niet aan het meer ligt. Voor waterrecratie waren we aangewezen op een betaald strandje op een afstand van 1,5 km. Op de camping is een mooi zwembad aanwezig met toezicht.Voor de oudere jeugd is er niets te doen. Voor de jongere kinderen een annimatieteam aanwezig. De camping ligt aan een zeer drukke doorgaande weg waarop het verkeer dag en nacht hoorbaar door gaat. Naar Annecy toe is het vanaf 10.30 uur aansluiten in de file. De omgeving is schitterend. Het personeel is vriendelijk maar verstrekte ons weinig informatie. Alles moest zelf worden uitgevonden. Over het algemeen een leuke camping als je van niet teveel drukte houdt.

Gereisd anders in augustus 2006

2005

Een camping in een schitterende streek aan een drukke weg

harrie van den bosch
8-8-2005

Een camping in een schitterende streek aan een drukke weg met iedere dag files in de richting van Annecy.

Achter de camping loopt een fietspad voor skaters, hardlopers en fietsers om het meer heen.

De camping heeft kleine plaatsen met weinig privacy, lastig als je daar behoefte aan hebt.wij hadden aan alle kanten buren, maar het was supergezellig.

Op de camping een kleine nederlands animatieteam met enkele leuke activiteiten en dus hebben we het naar ons zin gehad. Ook 2 leuke zwembaden, een met glijbanen.

Het weer is wel onbestendig. Schitterende dagen afgewisseld met onweer en hagelbuien. het kan wel tekeergaan.

Gereisd anders in augustus 2005

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village Camping Europa in St. Jorioz (Haute Savoie), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village Camping Europa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.