Camping Village Camping Europa

Camping Village Camping Europa
7,6

Omschrijving
Camping Village Europa Silvella, een aanrader met jonge kinderen. Een verwarmd en onverwarmd zwembad met glijbanen zorgen voor veel plezier. Daarnaast is er een speeltuin op de camping voor de kinderen en is er veel te doen in de prachtige omgeving. Rijd bijvoorbeeld in een paar minuten naar het bewaakte zandstrand Saint-Jorioz.

1 review over Camping Village Camping Europa in het Nederlands

Fam de Nijs
27-10-2016

Het is een zeer fijne camping met een goede receptie waar ook Nederlands wordt gesproken en de dames in de receptie zijn zeer behulpzaam zijn. De huisjes zijn ook zeer verzorgd. De zwembaden worden ook heel goed bijgehouden. Wij komen hier al vanaf 1981 toen nog met onze kinderen nu gaan we met vrienden hier naar toe.

Gereisd met vrienden in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village Camping Europa in St. Jorioz (Haute Savoie), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village Camping Europa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.