Camping Village Camping Europa

Camping Village Camping Europa
7,6

Omschrijving
Camping Village Europa Silvella, een aanrader met jonge kinderen. Een verwarmd en onverwarmd zwembad met glijbanen zorgen voor veel plezier. Daarnaast is er een speeltuin op de camping voor de kinderen en is er veel te doen in de prachtige omgeving. Rijd bijvoorbeeld in een paar minuten naar het bewaakte zandstrand Saint-Jorioz.

16 reviews over Camping Village Camping Europa in het Nederlands

Niet voor herhaling voor deze prijs !

bart
28-7-2013

Op het eerste zicht lijkt dit een "supercamping" Er mag weinig, maar er kan ook weinig op deze camping. Enkele voorbeelden : spelen met een balletje ter grote van een tennisbal is verboden in het zwembad, opblaastoestanden zoals een krokodil horen niet thuis in het zwembad, animatie is er wel maar deze is zeer beperkt in vergelijking met andere campings die wij in Frankrijk al bezochten (toch zeker voor die prijs zou je heel wat meer mogen verwachten). Op dergelijke campings verwacht je toch een minimum van avondactiviteiten.....Helaas waren deze er niet !

Een klein winkeltje zou op de camping ook niet mis staan !

Gezelligheid is op deze camping ook ver te zoeken. De plaatsen zijn niet echt aangenaam (dan nog maar gezwegen van de te overvloedige aanwezigheid van Nederlanders). Alles staat heel kort op elkaar.

Nee, deze camping is niet voor mensen die op zoek zijn naar gezelligheid. Of mensen die er belang aan hechten dat er leuke avondactiviteiten zijn

Gereisd familie in juli 2013
2008

Beetje Spartaans

Engelen
7-8-2008

Mooie campingplaatsen, maar een zéér Spartaans toilet gebouw. Kinderen worden heel simpel vermaakt tot ong 5 jaar. s'avonds geen annimatie. Er is s'morgens alleen brood verkrijgbaar dus geen winkeltje.

Het zwembad is overigens erg mooi maar zeer zeer streng, voor de kleintes geen speelgoed bal o.i.d. bij het zwembad toegestaan.

Kortom als je kleine kinderen hebt en voor 40 euro per nacht verder geen verwachtingen hebt is het een goede campinng.

Gereisd familie in juli 2008

Rustige camping in een prachtige omgeving

Carola Bruurs
29-7-2008

In juli 2 weken op deze camping gestaan: ruime plek, rustig.

Sanitairgebouw bij ons was vrij nieuw, maar heb begrepen dat het andere nogal oud was(wordt gerenoveerd)en wordt echt wel schoon gehouden.

Zwembad is geweldig, zeker voor de kinderen (7 en 4 jaar). Voor oudere kinderen is het misschien een wat saaie camping.

Animatie was wel beneden peil, maar de kinderen hebben zich prima vermaakt. Qua informatie is er genoeg te krijgen op de camping, moet je wel zelf achteraan, maar wat zou dat?

Ook supermarken genoeg waaronder een Lidl. Zelfs een Mc Donalds!

Bezoek aan Chamonix (Mont Blanc) is echt een aanrader.

Het is een prachtige omgeving!

Gereisd familie in juli 2008

Leuke niet te grote gemoedelijke camping

Fam Holtland
29-7-2008

Wij zijn hier in juli van dit jaar voor het eerst geweest, hebben een mobilhome gehuurd via de camping zelf, deze zag er keurig uit. Het is ons prima bevallen, onze kinderen hebben zich goed vermaakt. Vriendelijke campingeigenaren en medewerkers. Eten in het restaurant was goed. Omgeving geweldig mooi er is heel veel te zien en te beleven! Vooral de mont blanc is een aanrader! Verder was het zwembad ook leuk en heel schoon, wel een beetje koud, maar dat mocht de pret niet drukken!

Gereisd familie in juli 2008

Het sanitair was vreselijk in het ene gebouw, er waren zelfs trekdouches welke gelijk weer uitgingen. Sta je dan met een kind met er lang haar!! Het andere gebouw was beter. De weg die langs de camping liep was druk, heb de eerste nacht ervan wakker gelegen. Het zwembad is mooi, maar koud, moet eerst opgewarmt worden door de zon. Eten viel tegen. Annimatie voor kinderen is leuk.

De omgeving is prachtig, Annecy is een geweldige stad, het meer is in 1 woord prachtig, zijn naar de Mont Blanc geweest super. Voor de omgeving komen wij zeker terug, voor de camping Nee bedankt.

2007

Zeer mooie omgeving waar veel te doen is. De kinderanimatie is leuk voor de kinderen. Het tropisch zwembadcomplex heeft niet echt zijn naam mee want het is BEREKOUD. Alleen in perioden met veel zon warmt het water wel lekker op. Het andere zwembad is lekker. Wel een drukke weg direct naast de camping. Neem je fiets mee want er ligt een mooi fietspad direct achter de camping die van Annecy naar Faverges loopt.

Gereisd familie in juli 2007

Met onze grote tent konden we heel goed terecht op deze kamping. Allemaal hebben we het prima naar ons zin gehad. Komplimenten voor het animatieteam, leuke aktiviteiten voor de kinderen (tot een jaar of 12). Prijzig vonden we de fietsverhuur, en natuurlijk de ijsjes!

Het luidruchtige (bouw)verkeer 's ochtends vroeg was weleens vervelend maar overdag merkten we er niet veel van. Het weer was wel wat wisselvallig (uitzonderlijk begrepen we), dus volgend jaar willen we toch iets zuidelijker

Gereisd familie in augustus 2007

Het zwembad is helemaal perfect, jammer dat je voor 2 euro p.p. polsbandjes moet kopen, en die moet dragen om aan te tonen dat je inderdaad campinggast bent. De bediening in het restaurant is erg aardig! De Mobil-Home's staan dicht op elkaar en in 615 zit je als het ware in het speeltuintje! Tot 23.00 uur mag er lawaai gemaakt worden dus je kindjes om 22.00 uur naar bed lukt daar niet! We hadden gedacht op loopafstand van het meer te zitten, dus niet, als je een rubberboot, luchtbed en koelbox mee wilt nemen moet je wel met de auto! De drukke weg is jammer, maar de omgeving maakt alles goed. Wij hebben veel uitstapjes gedaan, gaan dan ook altijd de tweede dag naar de plaatselijke v.v.v. (bureau de tourisme) .

Gereisd familie in juli 2006

Mooie camping, waar wij een stacarvan hadden van touroperator, Deze stacaravan was compleet, groot en netjes. de camping is niet groot en ligt aan de drukke weg naar Annecy, met de auto is het soms aanteraden om via de andere kant (om het meer) naar Annecy te rijden het is dan rustig en de weg is erg mooi om te rijden, voor al het uitzicht over het meer. Het restaurant op de camping vonden wij goed dus een aanrader.

Kortom een leuke nette camping ook voor de kinderen. Wij gaan er niet weer naar toe maar wij gaan nooit 2 x naar het zelfde.

Gereisd familie in augustus 2007

De stacaravan zag er heel goed uit, schoon en zeer compleet. Het plekje vonden we wat typisch (strak naast elkaar op een lange rij,met de overburen pal tegenover je)Voor kinderen is er inderdaad niet zoveel te beleven, maar ook voor volwassenen niet. De bingo wordt bijv. in een tentje gehouden waar je als haringen in een ton zit en niet eens iets te drinken kunt kopen. 's Avonds op een terras zitten is er niet bij, na het avondeten wordt er geen moeite gedaan iets leuks van het restaurant te maken.De omgeving is prachtig, erg groen en overal bergen.Maar helaas moet je altijd over die drukke weg, en ook als voetganger is oversteken een linke aangelegenheid.

Het meer is heel mooi (helder water)en het is leuk om naar het (betaalde) strandje te gaan.Het zwembad op de camping is mooi en schoon maar BEREKOUD !! Ik heb een leuke vakantie gehad maar ga niet meer terug naar deze camping.

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village Camping Europa in St. Jorioz (Haute Savoie), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village Camping Europa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.