Camping Village Camping Europa

7,6

18 tips over Camping Village Camping Europa

AnnabelNiels, 24-7-2015

Tips:

- Uitstapje naar Chamonix-Mont Blanc.

(Geef dit van te voren even aan bij de receptie van de camping om korting te krijgen).

- Annecy zowel overdag als in de avond erg mooi.

- Nationale feestdag (14 juli) is een aanrader om dit in de stad mee te maken.

- Marktje in Saint Jorioz op de donderdagochtend.

- touren rondom het meer.

- Kasteel Menthon is een bezoekje waard.

Simone, 18-7-2015
Neem zelf een rol wc papier mee :-)
Romelia Hoekman-Stelma, 30-6-2014

-Uitje naar Chamonix. Met een trantat trein naar boven en kijken bij een ijsgrot.

- Georges de Fier, een kloof tussen twee berg met een mooie waterval.

- Uitzicht bij Col de la Forclas. Je hebt uitzicht op het meer en op de parasailers.

Wim En Gera, 6-10-2013
De water aan- en afvoer liggen ongunstig op de staanplaats. Lange aan- en afvoerslangen zijn een aanrader
Maka, 9-9-2013

Annecy is erg druk. Ook gezellig. Maar op de aankomstdag reden we door Annecy en hebben over de laatste 10 km ruim een uur gedaan. Eigenlijk wil je dan zo snel mogelijk de boel uitpakken.

Misschien beter om langs de andere kant van het meer richting st. Jorioz te rijden.

Roy, 21-8-2013

Parapenten bij Delta Evasion op Col de La Forclaz.

Bezoek aan de Mont Blanc.

Met de race fiets de naburige cols op.

Bea, 13-8-2013
Wij hadden plaats 114 met een heel mooi uitzicht op "Les Dents de Lanfon" waar bijna elke dag parapenters rondvlogen. Wij hebben een rondvaart over het meer gemaakt vanuit Annecy. Annecy is een hele mooie stad, echt de moeite waard. De route over de Semnoz gereden, ook mooi. Bij mooi weer uitzicht op de Mont blanc. En neem fietsen mee. Het fietspad achter de camping is super. (Voie Verte, gemaakt op een oud spoorbaantje)
Daalen, van, 13-8-2013
http://www.aravis-parc-d-aventures.fr/ is zeker een aanrader om heen te gaan wanneer je met kinderen bent vanaf 3-4 jaar, geweldig!
van Eersel, 28-7-2013

Mont Blanc (let op wel erg prijzig €150 met gezin naar de top)

Voor de avontuurlijke kinderen: Base Nature Aventure Talloires.

La Sambuy, 4 seizoenen slee en met kabelbaan naar boven.

Annemarie, 7-4-2013
Mont Blanc. Wel een eindje rijden, maar meer dan de moeite waard.