Camping Village Camping Europa ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Zoever

Leuke camping, sanitair matig.

Zoever,
25-10-2018

Mooi gelegen camping, vriendelijke medewerkers. Kleine zwembad lekker qua temperatuur, grotere met glijbanen echt koud. Met 35 graden geen probleem, maar met 25 -30 graden wel, zeker voor de kleintjes. Restaurantje is oké. De speeltuin kan inderdaad beter, het is ook lastig toezicht houden in die hoek en de trampoline was kapot. De reviews met de mobil homes zijn positief, maar mijn cijfer valt lager uit vanwege de staat en de slechte schoonmaak van het sanitair. De douches zijn prima, maar de wc’s worden globaal schoongespoten en dus niet onder de rand e.d. gereinigd. Daardoor ruikt het er naar urine. Na het schoonmaken is het er ook kletsnat en glad! Het afwaswater is niet heet te krijgen en ook daar wordt er alleen met een hogedrukspuit schoongemaakt, dus de vettigheid blijft in de bakken zitten. Toch jammer, de camping zou er meer van kunnen maken. De omgeving is prachtig. Col de Sambuy is een aanrader, zeker met kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018