Camping Village Camping Europa ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Ferdinand

Prima camping in een prachtige omgeving

Ferdinand,
23-8-2018

Een prima camping in een prachtige omgeving. De faciliteiten op de camping zijn goed en de medewerkers behulpzaam. Een heel leuk zwembad voor gezinnen met jonge kinderen, fietsverhuur, bakker etc. Alleen de speeltuin vonden we wat tegenvallen, we denken dat hier meer van te maken is. Weinig speeltoestellen en een vervelend stoeprandje waar jonge kinderen over kunnen vallen.

De stacaravan was basic, maar nog redelijk ruim en schoon en met fijne overdekte veranda. Wel misten we de airco, wat ook kwam door de hoge temperaturen tijdens ons verblijf.

De omgeving is prachtig, er zijn heel veel uitstapjes mogelijk in de (directe) omgeving die ook voor gezinnen met jonge kinderen leuk zijn. Daarnaast is het bewaakte zandstrandje in Saint Jorioz op een paar minuten rijden afstand met de auto een hele leuke plek voor vermaak bij het meer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018