Camping Village Camping Europa ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Eelko

Fijne camping voor jonge gezinnen!

Eelko,
11-8-2018

Heerlijke camping en een prima plek in de buurtvan Annecy. Niet direct aan het meer. Weinig jongeren en veel jonge kinderen. Nieuwe mobile homes zijn keurig! Wel weinig schaduw op veel plekken en geen airco. Deze zomer was dat erg heet. Zwembad is heerlijk. Veel te doen in de omgeving. Het betaalde strandje in de buurt heeft een kinderstrandje en bomen. Echt een aanrader en het kost amper wat. Deze camping vinden we leuker dan de andere campings die meer zuidelijk liggen. Aanrader, zeker met jongere kinderen. Speeltuintje mag wat uitgebreider en jammer dat deze zo uit het zicht ligt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018