Camping Village Camping Europa ****

Review geschreven door Henk

Vakantie 2018

Henk,
31-7-2018

Na jaren vakantie te hebben gehouden in Duitsland wou mijn dochter dit jaar eens iets anders. Ze wou graag dit jaar naar Frankrijk of Spanje. WE hebben haar de keuze gegeven om zelf een camping uit te zoeken en deze aan ons voor te leggen.

Na een poosje zoeken kwamen we uit bij Camping Europa in Saint Jorioz 9 km van Annecy. We hebben per mail contact gezocht met de camping. De foto’s op de website zagen er allemaal heel erg leuk uit, maar er waren ook enkele negatieve referenties te lezen. Dit hebben wij ook per mail voorgelegd maar ons werd verzekerd dat dat dit jaar niet meer zou gebeuren.

Drie weken geleden zijn wij dan ook afgereisd naar de camping. Bij aankomst werden we direct netjes ontvangen in de taal naar behoeven. De inschrijving verliep vlot en werden netjes naar onze plaats begeleid. Na 3 weken op de camping aanwezig te zijn geweest kunnen we alleen maar positief over de camping zijn.

Positieve punten:

- Gemoedelijk

- Klein maar gezellig

- Zwembaden voor groot en klein

- Heel veel te doen in de omgeving (paragliding, klimbos, wandelen, shoppen, etc, etc)

Eigenlijk teveel om op te noemen.

- Zeer goede WiFi (glasvezel) voor 10 euro per week per Device)

- Kinderanimatie

- Zeer vriendelijke personeel

- Problemen worden direct opgelost (als deze bekend zijn)

- Toegang camping (beveiliging)

Voor verbetering vatbaar:

- Restaurant zou een uurtje eerder open mogen (beperkt meeneem menu)

- WiFi niet in alle hoeken van de camping een goede bereik

- Toegang fietspad

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018