Camping Village Camping Europa ****

Review geschreven door Irene

Prima camping

Irene,
26-8-2017

Wij hadden een zeer mooie ruime plaats voor onze tent. Auto konden wij er prima kwijt. Geen last gehad van de weg die er langs loopt qua geluidsoverlast. Wel als je deze zelf op moet om naar Annecy te gaan, meteen in de file.

Heerlijk gegeten bij het restaurant, voor ieder wat wils.

's Morgens kon je een broodje halen, maar een zeer goede bakker om de hoek (Leon).

Het enige waar wij over vielen was het sanitair. Deze werd schoongehouden door de medewerkers. Maar er is helaas niet tegenaan te werken. Hoe mensen dit zo kunnen achterlaten? Geen idee. Poep in/op/rondom de wc, papiertjes op de grond, rook niet fris etc. Ze doen echt goed hun best, maar het ligt meer aan de medemens.

Er is genoeg in de omgeving te doen. Wij hebben de vuurwerkshow bijgewoond (altijd de eerste zaterdag van augustus), een fiets gehuurd, Annecy bekeken, rondje om het meer en in de bergen.

Zou er graag naar teruggaan, maar dan hopen wij wel dat het sanitair/hygiene in betere staat zal zijn.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017