Camping Village Camping Europa

7,6

26 reacties Camping Village Camping Europa

Kiezen tussen Europa en L Ideal

Marjan, 29-12-2016
We willen in juli naar een van deze campings met 2 tieners maar kunnen moeilijk keuze maken iemand ervaring met deze 2 campings? Bijv. zwembad animatie?

Campingwinkeltje?

Illie, 29-10-2016

Ik las ergens dat er geen campingwinkeltje is. Maar kun je dan in de ochtend echt alleen broodjes halen of Is er ook een mogelijkheid om bv. jus d'orange oid te kopen. En hoe ver is de eerste supermarkt?

0 reacties

Animatie en zwemmen in het meer

Milou, 25-4-2016
Kan iemand mij vertellen of de animatie in het Nederlands is? En kun je zwemmen in het meer?

Mooie campingplaats

Maaiketvdw, 19-12-2015

Hallo,

Wie kan mij vertellen wat een mooie camping plek is, ruim en toch op wel een mooi (vrij) uitzicht....

Alvast bedankt.

avond

ilse, 2-2-2015

Is er 's avonds nog iets te doen op de camping, muziek ect.?

Voor een terrasje pakken moeten we per auto naar annecy of is er nog iets in de buurt?

Heeft deze camping nog een leuk terras waar je kunt zitten terwijl de kinderen spelen?

Kinderen van ca. 12 jaar

Manuela Wester, 14-1-2015
Hoi, wie gaat er begin juli met tieners naar deze camping? Wij gaan met onze dochter Nikki van 12 en zij zou het leuk vinden om met kinderen van haar leeftijd te gaan zwemmen!

opening camping

rianne, 13-1-2015

Hallo,

weet iemand of het nog de moeite is om in begin september tegaan naar deze camping? Heb twee kindjes van 3 jaar en 1

dankjewel

Plattegrond met nummers

Yvette, 12-1-2015
Bij de foto's vind ik wel een plattegrond maar er staan geen nummers bij. Heeft iemand een plattegrond met nummering van de staanplaatsen? Ik kan nl een plaats boeken maar heb geen idee waar deze ligt op de camping. Alvast enorm bedankt!
1 reactie

is er s,avonds ook wat te doen

JM, 12-12-2014
Weet iemand of er s,avonds ook wat te doen is.

Verhuur koelkast

van der Bjl, 29-11-2014
Weet iemand of je ook een koelkast kunt huren op de camping? Ik kan er niets over vinden op de website