Camping Village Camping Europa

142 reviews over Camping Village Camping Europa in het Nederlands

Fijne vakantie

Milou
7-12-2017

Erg leuke camping. Klein maar ideaal voor kleine kinderen. Heel overzichtelijk! Prachtig zwembad. De animatie vond ik wisselend. Niet altijd alles voor elkaar en 1 ( iets oudere meid ) kwam niet vriendelijk over .

Broodjes heerlijk! Stacaravan mooi, maar geen airco! Fietspad achter de camping heel handig!

Prachtig schone camping- mooie ligging en keurig zwembad. Echter subtropisch zwembad steen koud. Diepe zwembad heerlijk.

Het afwas water was altijd lauw- niet prettig om je afwas goed te doen. en verouderd

Douches waren heerlijk warm en nieuw.

Bij de receptie - Nl dame zeer netjes maar Franse dames niet altijd even vriendelijk.

Per 1 September ging bijna alles dicht- Restaurant- afhalen broodjes kon niet meer, zwembad maar bepaalde uren. Deel van de Douches en Wc's werden afgesloten terwijl er nog zeker 75 % bezetting was.

Ik heb wel last gehad van de weg die erlangs liep. vanaf 6 uur smorgens lawaai.

Tegenover de rotonde ligt een nw. Industrie terrein. met veel vracht verkeer.

Jammer dat je niet overal rond het meer kunt wandelen of even heerlijk zitten.

Maar het uitzicht overal is adembenemend

Heerlijke vakantie op een mooie camping

Linda
1-9-2017

Een mooie, leuke en gezellige camping met heerlijk zwembad.

Het zwembad is geschikt voor jong en oud en biedt genoeg mogelijkheden voor actie en relaxtijd. Voor de kinderen is er daarnaast een speeltuin, voetbalveld, tafeltennistafel en springkussen.

Op de camping staan twee prima sanitairgebouwen, er is een restaurant waar je heerlijk kan eten en iedere ochtend vers brood.

De camping is een prima uitgangspunt om de omgeving te verkennen. En die omgeving is prachtig!

Prima camping

Irene
26-8-2017

Wij hadden een zeer mooie ruime plaats voor onze tent. Auto konden wij er prima kwijt. Geen last gehad van de weg die er langs loopt qua geluidsoverlast. Wel als je deze zelf op moet om naar Annecy te gaan, meteen in de file.

Heerlijk gegeten bij het restaurant, voor ieder wat wils.

's Morgens kon je een broodje halen, maar een zeer goede bakker om de hoek (Leon).

Het enige waar wij over vielen was het sanitair. Deze werd schoongehouden door de medewerkers. Maar er is helaas niet tegenaan te werken. Hoe mensen dit zo kunnen achterlaten? Geen idee. Poep in/op/rondom de wc, papiertjes op de grond, rook niet fris etc. Ze doen echt goed hun best, maar het ligt meer aan de medemens.

Er is genoeg in de omgeving te doen. Wij hebben de vuurwerkshow bijgewoond (altijd de eerste zaterdag van augustus), een fiets gehuurd, Annecy bekeken, rondje om het meer en in de bergen.

Zou er graag naar teruggaan, maar dan hopen wij wel dat het sanitair/hygiene in betere staat zal zijn.

Geweldig !

Karina
24-8-2017

Wat een fijne camping !

Kan mij dan ook niet vinden in de kritiek die hier en daar te lezen is .

De steentjes op de kampeer plek hebben wij altijd doek voor mee .

De strenge badmeester ? Niks van gemerkt .

De weg langs de camping , ook geen last van gehad..

Prima restaurant .. warm brood smorgens.. om uur of 9 komt de camping op gang en 23 uur is het stil .. muisstil .. prachtige omgeving ! Gelukkig fietsen mee en raketten wij zo langs de file naar de drukte van Annecy !

Voor onze kinderen 14 ' 17 en 17 was er niks te doen, voor hun fietsen gehuurd en vertier buiten de camping opgezocht.. zat te doen hier in de omgeving

Prima camping maar had er meer van verwacht

Vincent
16-8-2017

Camping Europa is over het algemeen een prima camping. Het personeel is vriendelijk het terrein is netjes en de algemene voorzieningen (restaurant, zwembad etc.) en animatie zijn verder prima. Toch zijn er een aantal zaken die ons hebben verbaasd en/of die we als vervelend hebben ervaren. Dit past in onze ogen niet bij een camping van deze prijsklasse en die zichzelf 4 sterren toebedeeld. Ik denk niet dat wij er nog eens terug zouden gaan.

Positief

- mooie omgeving en veel te doen in directe omgeving

- over algemeen nette opgeruimde camping (op sanitair na)

- voldoende speelgelegenheid voor kleine kinderen

- restaurant (ook afhaal) is prima, niet goedkoop en niet bijzonder maar goed genoeg voor een camping.

- goed en schoon zwembad, veel te doen voor kleine kinderen, voldoende ligbedden.

- goede animatie, wel rare tijden voor de activiteiten. Voor kleintjes al vanaf 9 uur 's morgens (te vroeg in onze ogen) en voor de groteren begint het 's avonds te laat (na 21.00 uur).

Negatief

- ondanks kleine camping voelde het vrij druk en rumoerig. Wij hadden een plek tegenover het toiletgebouw, wat natuurlijk niet ideaal is. In andere reviews lees je over geluid van de drukke weg. Hier hebben wij geen last van gehad maar als je op een plek staat vlakbij de weg heb je hier wellicht wel last van. Daarnaast beginnen activiteiten laat waardoor er soms na 23.00 uur nog rumoer is.

- verouderd sanitair (in gebouw 1) dat zeer slecht wordt schoongemaakt (afspuiten met de tuinslang en klaar). Gebouw bij zwembad is gerenoveerd (ook alweer even geleden) maar dezelfde slechte schoonmaak, erg jammer!

- vrij krappe plaatsen en smalle straatjes. Hierdoor moet je de auto volledig op je plek zetten waardoor je weinig ruimte overhoudt. Je staat dicht op elkaar. Ook de huisjes zijn dicht op elkaar geplaatst.

- in hoogseizoen direct vanaf de camping in file als je richting Annecy wilt.

Mooie omgeving

Linda
9-8-2017

mooie caravan (mobil home natura) zonder airco, met kleine vaatwasser. Veel servies en bestek aanwezig. Zeer fijn ligbed!

In de omgeving veel te doen, fietsen rond meer is een aanrader. Voor grotere kinderen is er op de camping weinig te beleven. 2 zwembaden zijn prima, maar overdreven strenge badmeesters.

Geen kampwinkel, bij aankomst op zondagmiddag geen mogelijkheid tot doen van inkopen.

Controle bij eindschoonmaak overdreven. Nog niet eerder meegemaakt dat men gaat vegen om te kijken of er ergens nog een stofje, korreltje oid ligt.

Fijne vakantie

Driessen
7-8-2017

Hele fijne vakantie gehad, helaas is het weer wat onvoorspelbaar

Veel te doen in de omgeving, fietsen bij hebben is een must

Camping is goed, jammer dat alle straatjes doodlopend zijn, altijd leuk om s avonds rondje te wandelen

Zeer vriendelijk personeel vooral the nightguy

Tevens hebben wij een nieuwe Franse slag ontdekt, schoonmaak van het sanitair op de camping, dit is meer dan slecht het gaat 2x daags met een Franse slag tot de macht 3, buiten de vloeren afspoelen en droog trekken gebeurt er nauwelijks iets, poepvegen blijven er weken op de wand vh toilet zitten: goor echt jammer, zo niet hoeven, helaas controleerd de directie dit niet !

Geweldige camping!

E.
7-8-2017

Ik vond het een geweldige camping! Klein, knus, fijne sfeer, lekkere pizza's en frietjes, vriendelijk personeel, hele leuke kids club met betrokken begeleiding. Het zwembad was heerlijk en afwisselend (waterpark en recht toe rechtaan zwembad). Superschoon en lekker water! Douches altijd heerlijk warm en groot met voldoende kapstokjes. Ik kan werkelijk geen minpunt opnoemen behalve dan misschien de wc's die niet altijd schoon waren. Voor kinderen boven de 12 is er weinig te doen denk ik... maar verder een aanrader!!!

Omgeving is werkelijk schitterend voor de natuurliefhebber. Camping valt tegen op de volgende punten: 1. Het sanitair. Erg vies. Bloed en poep zat aan de wc. Je moet hier geen smetvrees hebben. Bovendien is het sterk verouderd. Volgens mij hangen de toiletborstels er al 20 jaar aan de aangevreten toestand te zien (wat kost nu een nieuw toiletborstel?). Koud of lauw water tijdens het douchen. Kun je helaas niet zelf regelen. Met andere woorden totaal geen 4 sterren waardig. Afwassen doe je hier met koud of met lauw water. Wederom slecht. Voor de oudere jeugd is hier weinig te doen. Hebben ze wat vrienden gevonden, worden ze door de bewaking gesommeerd om naar bed te gaan om 22.30. Het is kortom een leuke camping voor kinderen tot 10 jaar. Wij komen hier in ieder geval niet meer terug. Het gemiddelde hoge cijfer van de reviews valt zo positief uit door diegene die een eigen huisje hebben gehad en dus eigen sanitair en heet water...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village Camping Europa in St. Jorioz (Haute Savoie), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village Camping Europa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Village Camping Europa scoort een 7.79 uit 10 op basis van 178 reviews.