Camping L'Univers du Lac

4 reviews over Camping L'Univers du Lac in het Nederlands

Nooit meer

Saaike
1-9-2019

Smerig sanitair en vervallen, je kan om ziektes te vermijden best in de camper douche, locatie 50 m van het lac, heerlijk als je een hond hebt die wil zwemmen, wij betaalde 30 euro per nacht wat ik veel vond voor wat je krijgt, de beheerder komt pas aan rond 17h en is dan boos als je reeds bent binnen gereden, wat een smerige oude boel,

Gereisd Met partner in augustus 2019

Nachtmerrie

V. Gorissen
29-8-2015

Na een paar uur gereden te hebben, kwamen wij (gezin met twee dochters) aan op deze camping. Wij hadden niet gereserveerd en wilden kijken of deze camping leuk zou zijn. Al snel kwamen we erachter dat deze camping niet bij ons past. Dit omdat de camping een klein veldje is waar verder geen uitdaging voor de kinderen is (geen speeltuintje etc). Verder kwam de camping ons verwaarloosd en onverzorgd over: zo ook het sanitair. Tevens stonden er op dat moment maar twee gasten. Op het moment dat wij de camping wilden verlaten, kwam de campingbaas op ons afgelopen: hij was erg boos en kwam nogal agressief en dreigend op ons over. Hij bleef maar tegen ons schreeuwen. Onze dochters waren erg geschrokken en wij zijn meteen vertrokken. Die nacht heeft onze jongste dochter een nachtmerrie gehad over de campingbaas. Wij begrijpen de reactie van de beste man nog steeds niet. Een ding is voor ons zeker: dit hebben we nog nooit meegemaakt en wij zullen NOOIT meer terug komen op deze camping!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Simpele, goedkope en goed gelocaliseerde camping!

Leonie van Hulzen
30-7-2013

De camping ligt vlakbij het meer en is erg goedkoop en de campeerplekken zijn groot. Het is een ideale camping als je rustig wilt staan (het is een kleine camping) en niet veel nodig hebt. Het sanitair is wel erg gedateerd en niet altijd even schoon maar met reinigingsdoekjes bij de hand vonden wij het prima te doen! De sfeer op de camping is goed, de eigenaar zeer vriendelijk en de locatie is top:)

Gereisd Met partner in juli 2013

zeer eenvoudige camping met mooie ligging

Loes Dotinga
20-1-2013

Camping ligt vlak aan het meer van Annecy. Het heeft 1 ster en dat is ook wel logisch. In een voormalige bushalte zijn enkele douches en Wc's gemaakt. Je kampeermiddel staat onder een boom. Er is een receptie (meer een rommelhok) waar je je in laat schrijven. Wij betaalden voor 3 personen, caravan, auto en bijzettent € 28,-- per nacht. (6 A stroom).

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Univers du Lac in St. Jorioz (Haute Savoie), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Univers du Lac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.