Tijdelijk €25 aanbetaling

1.4OnvoldoendeScore uit 10 reviews
  • 1.3Staat v/h sanitair
  • 1Eetgelegenheden

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

10 Reviews over L'Univers du Lac

• 1A. Noniem16-08-2022

De ideale horror-vakantie.

De camping heeft behalve ergernis niks te bieden. De uitbater is zo smerig en kil als het sanitair. Zijn ontvangst is zo hartelijk als de sfeer in een Noord-Koreaans strafkamp. Dat er mensen zijn die langer dan een dag blijven mag als een wonder worden beschouwd.

• 1Eetgelegenheden
  • 3Saaike01-09-2019

Nooit meer

Smerig sanitair en vervallen, je kan om ziektes te vermijden best in de camper douche, locatie 50 m van het lac, heerlijk als je een hond hebt die wil zwemmen, wij betaalde 30 euro per nacht wat ik veel vond voor wat je krijgt, de beheerder komt pas aan rond 17h en is dan boos als je reeds bent binnen gereden, wat een smerige oude boel,

• 2Mamo23-07-2017

A éviter

Très bien placé, calme , presque personne mais accueil glacial, places mal délimitées,sanitaires d'un autre age :sales, inconfortables, sans lumières, sans poubelles, 2 douches avec eau trop chaude puis froide ,payement d'avance et en liquide de préférence ...et prix totalement injustifié . Ne pas prévoir un long séjour !

• 8Famille du nord 28 ans ds ce camping14-09-2016

plutot camping modeste calme avec prix raisonnable

bien situé - beau site - propriétaire arrangeant -la population actuelle n'est plus respectueuse d'ou les dégradations et l'impropreté (wc et lavabos poubelles) n'inversons pas les roles chacun doit respecter l'autre. c'est l'une des bases fondamentales du camping. respect.

• 8Staat v/h sanitair
  • 1pisigo25-08-2016

pas recommandable

L'accueil n'est pas très avenant,il faut être dans l'embarras pour y rester;Le site est très calme;Manque de douches et sanitaires sans parler de l'hygiène qui laisse à désirer. Branchements électriques Non conformes. Sécurité en cas d'incendie inexistante Ne mérite pas 1 étoile

• 1Emeline14-08-2016

Pas recommandable

Sanitaire exécrable vraiment!!! Les douche sont ouverte de 9h à 13h et de 13h à 21h ! C'est inadmissible. Je suis resté qu'une nuit

• 1V. Gorissen29-08-2015

Nachtmerrie

Na een paar uur gereden te hebben, kwamen wij (gezin met twee dochters) aan op deze camping. Wij hadden niet gereserveerd en wilden kijken of deze camping leuk zou zijn. Al snel kwamen we erachter dat deze camping niet bij ons past. Dit omdat de camping een klein veldje is waar verder geen uitdaging voor de kinderen is (geen speeltuintje etc). Verder kwam de camping ons verwaarloosd en onverzorgd over: zo ook het sanitair. Tevens stonden er op dat moment maar twee gasten. Op het moment dat wij de camping wilden verlaten, kwam de campingbaas op ons afgelopen: hij was erg boos en kwam nogal agressief en dreigend op ons over. Hij bleef maar tegen ons schreeuwen. Onze dochters waren erg geschrokken en wij zijn meteen vertrokken. Die nacht heeft onze jongste dochter een nachtmerrie gehad over de campingbaas. Wij begrijpen de reactie van de beste man nog steeds niet. Een ding is voor ons zeker: dit hebben we nog nooit meegemaakt en wij zullen NOOIT meer terug komen op deze camping!

• 4verchez14-08-2015

bof

Gros manque d’hygiène, sanitaires très sales et non conformes, non respect et non affichage des tarifs concernant une personne seule. Les prix sur internet ne sont qu'une petite base, la surprise est en arrivant sur les lieux ! Le bien de ce camping est la proximité du lac.

• 8Leonie van Hulzen30-07-2013

Simpele, goedkope en goed gelocaliseerde camping!

De camping ligt vlakbij het meer en is erg goedkoop en de campeerplekken zijn groot. Het is een ideale camping als je rustig wilt staan (het is een kleine camping) en niet veel nodig hebt. Het sanitair is wel erg gedateerd en niet altijd even schoon maar met reinigingsdoekjes bij de hand vonden wij het prima te doen! De sfeer op de camping is goed, de eigenaar zeer vriendelijk en de locatie is top:)

• 5Staat v/h sanitair
  • 6Loes Dotinga20-01-2013

zeer eenvoudige camping met mooie ligging

Camping ligt vlak aan het meer van Annecy. Het heeft 1 ster en dat is ook wel logisch. In een voormalige bushalte zijn enkele douches en Wc's gemaakt. Je kampeermiddel staat onder een boom. Er is een receptie (meer een rommelhok) waar je je in laat schrijven. Wij betaalden voor 3 personen, caravan, auto en bijzettent € 28,-- per nacht. (6 A stroom).

• 5Staat v/h sanitair

Camping L'Univers du Lac info