6,5

6 reviews over Hotel Le Manoir in het Nederlands

Gastvrij hotel

Gerry
7-8-2011

Wat hebben we genoten van onze vakantie in Le Manoir. Super vriendelijk ontvangst met keuze uit 2 kamers in het hoofdgebouw terwijl we er een in de annex geboekt hadden. Lekker eten in het restaurant met prachtig uitzicht naar het meer toe. Het hotel is wat achterstallig in onderhoud maar wel schoon en goede bedden. De mooie ligging en de gastvrijheid maakt alles ruimschoots goed.

Gereisd met partner in juli 2011

Leuk hotel, prima omgeving

fam Van den Berg
9-7-2011

Het hotel ligt prachtig en de kamer (die wij hadden) was prima in orde. Gescheiden toilet van de badkamer, wel douchen in bad met douchegordijn. Was wel schoon!

Het diner/ontbijt was buiten op terras naar gelang de weersomstandigheden en goed verzorgd. Vriendelijke leiding.

Gereisd met partner in juni 2011

Een echte AFrader

Anja
27-6-2011

De kamer:Het rook er vies; muffig en zurig. De vloerbedekking (tapijt) lag overal los en zat vol met vieze vlekken. De muren: overal vlekken en scheuren. De plinten, deurkozijnen en deuren: vol met vieze vlekken.

Oubollige velours meubels die ook stonken. Het toilet en de badkamer waren zo nodig nog erger. De voegen van de tegels waren bruin van viezigheid, er zaten ook vieze spikkels op de tegels die ik er met mijn nagels kon afkrabben. Verder waren er vele tegels gescheurd en sommigen zelfs in stukjes.

Toen ik mijn beklag (via de reisorganistatie) erover had gedaan , zouden we andere dekens krijgen maar nadat er geen telefonisch contact meer met de reisorganisatie was, wilde de eigenaresse dat we zouden vertrekken. Ze gaf ons nog wel ons geld terug. Toen stonden we, zonder dak boven ons hoofd, op straat onze vakantie te 'vieren' en moesten we in de avonduren een nieuw onderkomen zoeken.

Gereisd met partner in juni 2011

Unieke ligging

Sanne
10-8-2009

Wij verbleven in het zwaar verouderde bijgebouw. Niets was echter kapot of vies, gewoon functioneel. De ligging is uniek. Ontbijt op het terras met uitzicht op de boomgaard en de bergen. Het hotel ligt heel rustig en toch overal vlak bij. Het zwembad is niet groot maar heerlijk voor een verfrissende duik. Met onze kinderen maakten we prachtige bergwandelingen in de buurt en ook het meer en de stad Annecy zijn de moeite waard.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009
2008

Jos en Jan Flaton
7-7-2008

Waren hier van 18 tot 23 juni 2008. Mooi gelegen hotel met prachtig uitzicht op de bergen (niet op het meer van Annecy). Gezellig hotel met goed eten. Eenvoudig ontbijt. Hadden kamer in het hoofdgebouw. Was hoognodig aan renovatie toe. Vieze vloerbedekking e.d. Lekker zwembad (niet verwarmd) alleen van bijna alle ligstoelen waren de zittingen kapot. Kortom leuk hotel maar wel aan een opknapbeurt toe.

Gereisd met partner in juni 2008
2005

2 overnachtingen in augustus hier gehad

Laura Kloprogge
21-8-2005

2 overnachtingen in augustus hier gehad. Leuk familiehotel met een klein zwembad en een mooie boomgaard. Vrij prijzig, maar halfpension met lekker viergangendiner (altijd als 3e gang een kaasplateau) Goede kamer met badkamer met bad en wastafel en een apart toilet. Wij verbleven in het hoofdgebouw.

Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Manoir in St. Jorioz (Haute Savoie), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Manoir zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.