Camping Le Crêtoux

20 reviews over Camping Le Crêtoux in het Nederlands

fantastisch

Maartje Pols,
21-8-2018

Heerlijk rustige camping! geen accomodatie team aanwezig, maar dat was voor ons geen probleem met 2 kinderen onder de 4 jaar. Wij zaten in een mobilhome tegenover de receptie. Leuk huisje, was alleen niet goed schoon achter gelaten. de vorige bewoners waren nog al in de rui volgens mij.. overal witte haren. Dus mijn man heeft alle dekens uitgeklopt en op zijn knieen met een doek de grond schoongemaakt. Het servies vondt ik zelf ook niet echt fris, heb alles eerst afgewassen voor dat ik het ging gebruiken. Die fransen kijken niet zo krap heb ik het idee.. Verder prima huisje voor 2 weken. vanaf 16.30 tot 19.00 staat de zon op het huisje maar verder in de schaduw dus dat was ook goed uit te houden. Gewoon eenvoudige,rustige camping met wat huisjes en de rest kampeerplekken met mooi uitzicht! je zit 10min van het meer vandaan dus ideaal. 2x uiteten geweest in de buurt was ook goed te doen! Le Roselet in Duingt is echt een aanrader!Bonjour

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Heerlijke rustige camping met ruime plaatsen voor mensen die niet heel veel luxe hoeven.

Er is geen animatie aanwezig. Dat vinden wij ook niet nodig omdat de omgeving veel te bieden heeft.

De Franstalige eigenaresse doet haar best om het haar gasten naar de zin te maken. En dat is haar prima gelukt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

fantastisch

mandy,
17-5-2017

Een mooi gelegen camping . Je komt hier echt voor de rust . Verwacht geen luxe . Het sanitair is schoon . Het douchewater lekker warm . De eigenaresse is vriendelijk en geduldig . Grote plekken . Veel privacy .

Meer op 6 minuten afstand met de auto . Supermarkt en bakker op 4 minuten rijden

Gereisd met partner in september 2016

Na 2 nachten op een drukke camping was dit een verademing een super rustige plek die op aanraden van de eigenaresse een fijn ochtend zonnetje had, konden we goed opwarmen na de behoorlijk koude nachten. De koeien zie je en hoor je iedere dag voorbij komen heel landelijk en het is echt pikkedonker zodra de avond valt en super stil zodat je heerlijk slaapt. De omgeving is erg mooi,leuk om rond het meer van Annecy te fietsen een bootje te huren of naar de Mount Blanc. Op de camping is geen zwembad maar als je het niet erg vindt om de auto of fiets te pakken sta je binnen 10 min aan het meer. Dus wil je geen animatie en andere druktes om je heen en een royale plek dan is dit een fijne camping !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Eenvoudige rustige camping.

Sofieenwim
25-7-2016

Heel rustige camping, grote plaats. Gratis wifi in een kamer in het hoofdgebouw (huis). Daar staat ook een oude tv in een soort living met een samenraapsel van meubels (heeft zijn charme!). Mini speeltuintje op de heuvel. Onder elektriciteitskabels die constant een geluid maken alsof het regent. Geen water in de nabijheid van de camping.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Gillend weer naar huis!

M. Stuivenberg
16-9-2013

Op zich ligt de camping mooi rustig. Ons echter iets te rustig. Het meer en eetgelegenheden zijn lopend zeker niet te doen, met de fiets erg gevaarlijk, dus moet je met de auto.

Het mobichalet dat we hadden gehuurd stonk volgens de eigenaresse door de vorige huurders. Ze bood ons het chalet aan voor minder geld. Deze bleek erg oud te zijn en het rook er heel muf. Matras erg oud en dun (zelfde als in mobichalet). Gordijnen in geen 10 jaar gewassen. Meubilair erg verouderd. Stofnesten overal.. Ik heb geen oog dicht gedaan en we hebben de volgende ochtend ons boeltje weer ingepakt.

Dit nooit weer!

Gereisd met partner in augustus 2013

super rustige camping

vanparys-bonte
3-8-2013

de camping is zeer mooi gelegen zeer rustig en vriendelijk aan het onthaal en hulpzaam

we hebben een zeer mooie rustige vakantie gehad

een aanrader voor iemand die rust wil

Gereisd met partner in juli 2013

Eenvoudige, maar goede camping!

Nicole
22-7-2013

Deze camping bevat geen luxe, maar is prima in orde.

Sanitair is verouderd, maar netjes en schoon. Camping is mooi onderhouden en perfect voor mensen die willen genieten van de omgeving dmv fietsen,wandelen enz. Je bent redelijk dicht bij het meer en dus is een duik nemen een goede optie. Annecy zelf ligt op steenworp afstand en is een aanrader.

Deze camping is voor mensen die van de natuur en rust houden echte aanrader. Voor luxe- paardjes en met kinderen is het minder aantrekkelijk

Gereisd met partner in juli 2013

Dit is een camping voor wie houdt van rust. Ze ligt tussen de bergen en op afstand van de baan. Toch centraal gelegen, op 1 km van het dorpje (met supermarkt, bakker, wekelijkse markt). Prachtig panoramisch zicht op het meer als je een stukje klimt. Eenvoudige sanitaire voorzieningen, maar wel proper. Worden 2 x per dag gepoetst. Weinig voorziening voor kinderen (qua speeltuin dan), maar voldoende plaats om te ravotten, voetbal, badminton,... Eigenares zeer vriendelijk en behulpzaam. In de zomermaanden komt de bakker met verse ontbijtkoeken en brood.

Gereisd met partner in augustus 2012

Rust aan het meer van Annecy

De Jong
17-2-2013

Mooie camping, goede voorzieningen, prima prijs/kwaliteit. Komen er zeker terug!

Gereisd met partner in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Crêtoux in St. Jorioz (Haute Savoie), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Crêtoux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.