Camping International du Lac d'Annecysterstersterster

7.5Goed

Frankrijk, Rhône - Alps, St. Jorioz (Haute Savoie)

7.5Goed

• 8.1Staat v/h sanitair
  • 6.3Eetgelegenheden

Meer camping info
Tonen op kaart

Op Camping International du Lac d'Annecy (Saint-Jorioz, Frankrijk) komt een mix van nationaliteiten bij elkaar. Het terrein is goed onderhouden en overzichtelijk. De animatie is ook in het Nederlands, wat het makkelijk maakt om mee te doen voor de kids. In het restaurant is het eten goed. Ga zeker eens naar de schilderachtige stad Annecy.

516 reviews over Camping International du Lac d'Annecy

• 2019
    7Nico13-08-2019

Eigenlijk was alles goed in orde. We hebben alleen bij de receptie het gevoel gekregen dat ze ons niet vertrouwen. Begon met inchecken, borg moest echt. Bankpas achterlaten was niet voldoende (helaas was ik mijn creditcard vergeten). Borg eerst moeten pinnen, alvorens we na een lange reis in onze stacaravan terecht konden. Vervolgens werd er later tijdens ons verblijf gezegd dat we geen bestelling voor brood hadden gedaan. We moesten een UUR later maar terugkomen. In plaats dat het probleem ter plekke op werd gelost, moesten we het zelf bijna opeisen. Een uur later terug gegaan, was er een fout gemaakt. De bestelling was bij de verkeerde dag opgeschreven. Vervolgens werd er niet gastvrij omgegaan bij het uitchecken. We wilden voor 8:00uur vertrekken, maar doordat we geen creditcard hadden, maar nog wel onze borg moesten we eerst ervoor zorgen dat we onze creditcardnummer aan hen moesten geven. Helaas voelde deze benadering net gastvrij, terwijl alles verder heel goed in orde was. Bij een receptie ben je het gezicht van de camping en ben je gastvrij.

Gereisd in augustus 2019

• 7Bezoeker07-06-2019

Prima camping, goed zwembad maar niet meer dan dat

De omgeving maakt het een prima camping voor een paar dagen. 10 minuten fietsen tot een mooi strand, geweldig zwembad. Wel aan doorgaande weg en weinig mensen met kinderen

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd in juni 2019

• 2018
    6ilse 15-09-2018

Kleinschalige camping, norse eigenaren.

Kleine compacte camping. Overzichtelijk voor kleine kinderen. Sanitair redelijk goed schoon. Goede bakker op loopafstand. Erg leuke Nederlandstalige animatie. Top meiden!! Echter werden ze niet netjes behandeld door de eigenaren wat ook de gasten meekregen. Zwembad prima, maar erg ruwe vloer en zwembadranden gevolg: kapotte voeten en zwemkleding. Ook geen toezicht bij het zwembad. Er kwam alleen af en toe iemand kijken of er niemand met short en slippers rondliep. Restaurant pas om 17.00 uur open overdag is er dus niks van drinken of zelfs maar een ijsje te krijgen. Ander minpunt is idd. het drukke fietspad langs de camping waarvandaan zo iedereen de camping op kan komen ook in de nacht. Wij hebben een leuke vakantie gehad het meer en de omgeving zijn prachtig maar deze camping heeft echt wel verbeterpunten. Jammer dat de eigenaren zo pietluttig waren, want met kleine verbeterpunten en minder gemopper kan dit echt een prima camping zijn.

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Onno07-09-2018

Prima

Het is een prima camping goed verzorgd en uitstekend sanitair alleen ligt het iets te ver van het meer als je spullen wilt meenemen en moet lopen

Gereisd in september 2018

• 7Maran14-08-2018

Prima maar niet nogmaals

Minder: -waterdruk douches verschilt per keer. Vaak een pisstraaltje -bar op camping opent pas om 17.00. Niet tussendoor even borrelen/ijsje eten -betonnen randen in zwembad dus badkleding kids kan na de vakantie weg -1 klein speeltoestelletje vooraan camping met grind?? Op de grond. Geen grasveldje oid om te spelen. -geen campingwinkeltje.

Goed: -overzichtelijke camping -mooie omgeving -lekker eten in restaurantje -leuke animatie -bakker vlakbij camping

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Dennis van de Sande12-08-2018

Aanrader!

Net terug van een heerlijke vakantie op deze camping. Wij hebben hier een ‘ Eco Lodge’ gehuurd voor twee weken. De camping is klein wat wij als zeer prettig hebben ervaren. Het sanitair is netjes maar als er veel water tegelijk verbruikt word valt de waterdruk weg. Als je onder de douche staat is het welleens even afwachten tot de waterdruk weer terug komt. Het sanitair gebouw is netjes maar zou op de drukke tijden wel wat vaker schoongemaakt mogen worden. Personeel is vriendelijk en voor de kids was er een Nederlands animatie team. Het enige echte minpunt is de drukke weg waar de camping aan ligt. Deze blijft tot ver in de nacht druk en begint al vroeg in de ochtend. Alle plussen en minnen bij elkaar opgeteld zouden we hier zeer zeker nog een keer terug naar toe gaan. Een echte aanrader voor gezinnen met jonge kinderen.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 6Anoniem11-08-2018

NOOIT MEER

Leuke camping maar weinig nederlanders en niks te doen voor kinderen boven de 12 jaar, leuke animatie, maar slecht toezicht je moet je slippers uitdoen bij het zwembad maar er word niet opgelet die van mij ijn dus getolen en niet terug gevonden

• 5Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Heino05-08-2018

Zomer 2018

Mooie camping ,kleinschalig en gezellig met mix van frans/nederlands/België/Zwitsers.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd in augustus 2018

• 4Jj03-08-2018

Onvoldoende, pietluttig.

Als je tegen het franse pietluttige gezeik kunt dan kun je hier prima heen. Camping is s'avonds niet afgesloten waardoor er van de achterkant, doorgaande fietspad iedereen zo op kan. Meerdere fietsen zijn gestolen tijdens ons verblijf. Verder is er overdag geen mogelijkheid om drinken of een ijsje te kopen, alles op camping is dicht. Vanzelfsprekend in korte ballenknijpers zwemmen en een animatie team ( nl organisatie) dat als vuil wordt behandeld door camping eigenaar. Meiden jullie deden het leuk!!! Jammer dat die fransen niet snappen hoe je animatie opzet. Nee, dit is echt een pietluttige camping, jammer van onze vakantie en wij gaan er nooit meer heen. Naar horen zeggen dat de andere campings aan het meer beter zijn. Deze camping zit niet direct aan meer.

Afrader.

• 6Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8M. Willems25-07-2018

Adembenemend uitzicht!

Nette camping met mooie plaatsen en schoon sanitair. Prachtig uitzicht op de bergen. Leuk zwembad, alleen vloer rondom zwembad nogal ruw en pijnlijk voor de voeten. Lekkere pizza's op de camping. Camping ligt aan een drukke weg, al vroeg in de ochtend veel lawaai van verkeer. Camping ligt direct aan het fietspad. Tip: in St. Jorioz ligt een gemeente strand. Voor een paar euro kun je als gezin naar binnen. Mooi zandstrand en ligweide. Douches, toiletten en strandtentje. Gratis parkeren. Volg de borden "Port/Plage in St. Jorioz.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

5 tips over Camping International du Lac d'Annecy

• Arjene, 10-01-2012

Terein af meteen rechtsaf in eerste dorpje (200m voor het kasteel) aan de doorgaande weg aan de rechterkant een top bakkertje. (ingang naast de winkel sta je metene in bakkerij en je kijkt vanaf buiten zo mee) stuk goedkoper als op de camping. hiernaast (rechts) een cafe' waar je postzegels kan kopen en de telegraaf.

• Sluis, 14-08-2013

Tip! Geef bij reservering door of je hier wel of niet wilt aan de andere kant van het fietspad wilt staan. Dit zijn echter wel rustige plekken, maar je moet wel een klein stukje lopen naar het zwembad etc. Ook het fietspad oversteken is voor kleine kinderen niet ideaal.

• Hans, 02-08-2012

Helaas was op alle campings rond het meer geen plaats meer maar betere campings zijn (uit ervaring): Au coeur du lac Au bout du lac Rives du lac

Neem je racefiets of ATB mee en laat je auto de gehele verblijftijd staan! Rondje rond het meer met de racefiets. Uit eten bij het Chinees /Shanghai restaurant in Sevrier( ligt aan de doorgaande weg van Annecy naar Albertville tegenover camping Au coeur du lac of.. bij één van de ontelbare restaurants in Annecy. Lekkere smoothies bij Pedro in Annecy

4 vragen over Camping International du Lac d'Annecy

• Maaike, 01-11-2014

Strandje

Wat voor strand zit er langs het meer? Zand, gras grind?

• Jolanda, 13-08-2014

Draadloos internet

De camping geeft aan dat er draadloos internet is. Wie heeft informatie over de prijs (per apparaat of voor meerdere apparaten ) en de snelheid hiervan.

M Lucas, 11-07-2015

Gratis, maar alleen goed te ontvangen als je in het restaurant zit. Sporadisch ontvangst op andere plekken.

• g.rijpstra, 03-02-2011

staanplaats caravan.+stroom+wateraansluiting.

wat is de prijs op deze camping.voor+-12nachten.2 personen kleine hond.

Camping International du Lac d'Annecy info

• Aantal sterrensterstersterster