Camping International du Lac d'Annecy

Camping International du Lac d'Annecy
7,3

86 reviews over Camping International du Lac d'Annecy in het Nederlands

Anders

Kleinschalige camping, norse eigenaren.

ilse
15-9-2018

Kleine compacte camping. Overzichtelijk voor kleine kinderen. Sanitair redelijk goed schoon. Goede bakker op loopafstand. Erg leuke Nederlandstalige animatie. Top meiden!! Echter werden ze niet netjes behandeld door de eigenaren wat ook de gasten meekregen. Zwembad prima, maar erg ruwe vloer en zwembadranden gevolg: kapotte voeten en zwemkleding. Ook geen toezicht bij het zwembad. Er kwam alleen af en toe iemand kijken of er niemand met short en slippers rondliep. Restaurant pas om 17.00 uur open overdag is er dus niks van drinken of zelfs maar een ijsje te krijgen. Ander minpunt is idd. het drukke fietspad langs de camping waarvandaan zo iedereen de camping op kan komen ook in de nacht. Wij hebben een leuke vakantie gehad het meer en de omgeving zijn prachtig maar deze camping heeft echt wel verbeterpunten. Jammer dat de eigenaren zo pietluttig waren, want met kleine verbeterpunten en minder gemopper kan dit echt een prima camping zijn.

Prima maar niet nogmaals

Maran
14-8-2018

Minder:

-waterdruk douches verschilt per keer. Vaak een pisstraaltje

-bar op camping opent pas om 17.00. Niet tussendoor even borrelen/ijsje eten

-betonnen randen in zwembad dus badkleding kids kan na de vakantie weg

-1 klein speeltoestelletje vooraan camping met grind?? Op de grond. Geen grasveldje oid om te spelen.

-geen campingwinkeltje.

-bakker vlakbij camping

Aanrader!

Dennis van de Sande
12-8-2018

Net terug van een heerlijke vakantie op deze camping. Wij hebben hier een ‘ Eco Lodge’ gehuurd voor twee weken. De camping is klein wat wij als zeer prettig hebben ervaren. Het sanitair is netjes maar als er veel water tegelijk verbruikt word valt de waterdruk weg. Als je onder de douche staat is het welleens even afwachten tot de waterdruk weer terug komt. Het sanitair gebouw is netjes maar zou op de drukke tijden wel wat vaker schoongemaakt mogen worden. Personeel is vriendelijk en voor de kids was er een Nederlands animatie team. Het enige echte minpunt is de drukke weg waar de camping aan ligt. Deze blijft tot ver in de nacht druk en begint al vroeg in de ochtend. Alle plussen en minnen bij elkaar opgeteld zouden we hier zeer zeker nog een keer terug naar toe gaan. Een echte aanrader voor gezinnen met jonge kinderen.

NOOIT MEER

Anoniem
11-8-2018

Leuke camping maar weinig nederlanders en niks te doen voor kinderen boven de 12 jaar, leuke animatie, maar slecht toezicht je moet je slippers uitdoen bij het zwembad maar er word niet opgelet die van mij ijn dus getolen en niet terug gevonden

Zomer 2018

Heino
5-8-2018

Mooie camping ,kleinschalig en gezellig met mix van frans/nederlands/België/Zwitsers.

Onvoldoende, pietluttig.

Jj
3-8-2018

Als je tegen het franse pietluttige gezeik kunt dan kun je hier prima heen. Camping is s'avonds niet afgesloten waardoor er van de achterkant, doorgaande fietspad iedereen zo op kan. Meerdere fietsen zijn gestolen tijdens ons verblijf. Verder is er overdag geen mogelijkheid om drinken of een ijsje te kopen, alles op camping is dicht. Vanzelfsprekend in korte ballenknijpers zwemmen en een animatie team ( nl organisatie) dat als vuil wordt behandeld door camping eigenaar. Meiden jullie deden het leuk!!! Jammer dat die fransen niet snappen hoe je animatie opzet. Nee, dit is echt een pietluttige camping, jammer van onze vakantie en wij gaan er nooit meer heen. Naar horen zeggen dat de andere campings aan het meer beter zijn. Deze camping zit niet direct aan meer.

Afrader.

Adembenemend uitzicht!

M. Willems
25-7-2018

Nette camping met mooie plaatsen en schoon sanitair. Prachtig uitzicht op de bergen. Leuk zwembad, alleen vloer rondom zwembad nogal ruw en pijnlijk voor de voeten. Lekkere pizza's op de camping. Camping ligt aan een drukke weg, al vroeg in de ochtend veel lawaai van verkeer. Camping ligt direct aan het fietspad. Tip: in St. Jorioz ligt een gemeente strand. Voor een paar euro kun je als gezin naar binnen. Mooi zandstrand en ligweide. Douches, toiletten en strandtentje. Gratis parkeren. Volg de borden "Port/Plage in St. Jorioz.

Mooie 4 sterren camping mooie zwembad super sanita

Stephanie
18-6-2018

Top camping mooie plaatsen mooie sanitair mooi zwembad top 4 sterren camping

Wilko Peters
22-8-2017

Camping is een mooie en zeer nette camping met mooi schoon sanitair en mooie plaatsen. 2 Zwembaden 3 glijbanen en restaurant op de camping. 100 meter van de camping een hele goede bakker en op 1,5 km een Lidl en Carffour supermarkt.

Het meer is op loopafstand van de camping maar met de auto kan ook en overal gratis parkeren en gratis toegang tot het meer. Vooral het animatieteam was voor onze dochter zeer leuk Bas Job en Doris bedankt, jullie deden het echt super goed (het zijn Nederlandse animateurs) maar op de camping kun je met Engels ook overal jezelf verstaanbaar maken. In de omgeving is veel te doen van een stadje bezoeken tot Parachute springen en alles wat je nog meer kan verzinnen. Kortom we hebben er een TOP vakantie gehad waar niets negatiefs over te schrijven valt!!!

Fijne camping!

Marielle
16-8-2017

Fijne, niet te grote camping met goede plaatsen. Prima, goed onderhouden sanitair. 2 zwembaden 1 met glijbanen en dergelijke, 1 apart zwembad waar je baantjes kunt trekken. Nederlands animatieteam onder leiding van Bas uitstekend, zelfs onze pubers werden actief! Camping ligt direct aan het fietspad, waardoor je heel makkelijk op stap kunt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping International du Lac d'Annecy in St. Jorioz (Haute Savoie), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping International du Lac d'Annecy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.