Camping International du Lac d'Annecy

79 reviews over Camping International du Lac d'Annecy in het Nederlands

Top camping mooie plaatsen mooie sanitair mooi zwembad top 4 sterren camping

Wilko Peters
22-8-2017

Camping is een mooie en zeer nette camping met mooi schoon sanitair en mooie plaatsen. 2 Zwembaden 3 glijbanen en restaurant op de camping. 100 meter van de camping een hele goede bakker en op 1,5 km een Lidl en Carffour supermarkt.

Het meer is op loopafstand van de camping maar met de auto kan ook en overal gratis parkeren en gratis toegang tot het meer. Vooral het animatieteam was voor onze dochter zeer leuk Bas Job en Doris bedankt, jullie deden het echt super goed (het zijn Nederlandse animateurs) maar op de camping kun je met Engels ook overal jezelf verstaanbaar maken. In de omgeving is veel te doen van een stadje bezoeken tot Parachute springen en alles wat je nog meer kan verzinnen. Kortom we hebben er een TOP vakantie gehad waar niets negatiefs over te schrijven valt!!!

Fijne camping!

Marielle
16-8-2017

Fijne, niet te grote camping met goede plaatsen. Prima, goed onderhouden sanitair. 2 zwembaden 1 met glijbanen en dergelijke, 1 apart zwembad waar je baantjes kunt trekken. Nederlands animatieteam onder leiding van Bas uitstekend, zelfs onze pubers werden actief! Camping ligt direct aan het fietspad, waardoor je heel makkelijk op stap kunt.

Fijne camping, prachtige omgeving

Topvakantie gehad!!
11-8-2017

Net terug van een heerlijke vakantie op deze camping. We hadden heel mooi weer en waren blij met de zwembaden op de camping. Ook het meer is lekker om in te zwemmen, mooi helder. Sanitair was keurig en lekker ruim. Prima (standaard) staanplaats voor onze tunneltent +klein tentje met 6amp stroom. Campinggasten mooie mix van Fransen, Belgen, Nederlanders en Engelsen. Vriendelijk personeel, alles keurig geregeld, ook vooraf via de e-mail duidelijke info gekregen. De omgeving is werkelijk schitterend! Wij hebben niet eens alles kunnen doen en bekijken zoveel mogelijkheden zijn er. Geweldig (nederlands)animatieteam bestaande uit de lieve Dorus, goed voetballende Job en olv de heerlijke lieve enthousiaste Bas! Zij deden het echt top en waren er voor iedereen, mede dankzij hen hebben wij en met name de kinderen een topvakantie gehad. Dame en heren nogmaals heel veel dank voor alles!! Wij willen zeker nog eens terug komen op deze camping.

Zeer goede camping

Matt
24-6-2017

Zitten nu onze laatste avond op deze camping. Toen we hier 3 dagen gelden aankwamen....geweldig....mooie camping...omgeving geweldig mooi.....ruime plaatsen....mooi standje aan het meer....super schoon en nieuw sanitair((denk dat afgelopen winter alles vernieuwd is). Maar vandaag is het hoogseizoen begonnen en de camping staat vol. Veel Franse kindertjes die met hun stepjes de wegen op de camping onveilig maken....een grote groep Engelse die 5 campingplaatsen naast mekaar met enorme caravans bezetten...disco muziek over de camping....sanitair was opeens minder schoon......mmmmm weet nog niet of het zo erg is om morgen de camping te verlaten. Maar weghebben hier 3 fijne dagen doorgebracht.....terugkomen? Denk niet in het hoogseizoen.

Goede camping om de omgeving van het meer te verkennen

Oude reviews (archief)

komen hier zeker nog terug

Van Geirt Liliane
10-10-2016

deze camping is prachtig gelegen en niet ver van het meer

prachtige fietsroutes en een lekkere bakker naast de camping

sanitair wel heel luidruchtig

in het restaurant niet veel keuze maar wel lekker

heel mooie plaats gekregen en vriendelijk personeel

Wij hebben bij aankomst eten gehaald maar wij vonden om er

Hermanus Gerhardus BOLINK
31-8-2016

Wij hebben bij aankomst eten gehaald maar wij vonden buiten pizza's om dat er weinig keuze was.

Wij eten hier in Nederland frites met een frikandel of kroket erbij.

Voor de rest hebben wij super genoten en denk dat wij wel weer gaan boeken voor volgend jaar.

Animatie 's avonds (karaoke) is niet om aan te horen

Femke VAN DER HEIDE
19-8-2016

Animatie 's avonds (karaoke) is niet om aan te horen. Erg laat, geschreeuw van jeugd.

Meer toezicht houden op de regels bij het zwembad ; irritant dat volwassen mensen erg hard met ballen gaan gooien en dat de ligstoelen gereserveerd worden dmv handdoeken neerleggen en pas om 15 uur komen (vooral Engelsen)

Trage reactie op vragen die via mail worden gesteld.

We hadden de camping op internet gezien en het leek echt prachtig, toen wij aankwamen dachten we : is dit het?!

De camping is leuk voor jonge kinderen..

Kleine plekken voor de caravan.

Restaurant voor weinig keus + word geserveert in een doos (pizza) of in een bakje (patat)...

Meer is 5 minuten lopen, is te doen, maar dan kom je uit op een plek met alleen maar riet, wil je naar een ligplek moet je al gauw 20/30 minuten lopen..

Animatie was goed, maar zoals eerder gezegt; leuk voor jonge kinderen.

Voor oudere kinderen 14+ weinig te doen.

Sanitair word 3 keer per dag schoongemaakt maar merk je eigenlijk niks van...

Zwembad was mooi en leuk, ook niet te koud + genoeg ligbedjes.

Omgeving erg mooi.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping International du Lac d'Annecy in St. Jorioz (Haute Savoie), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping International du Lac d'Annecy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping International du Lac d'Annecy scoort een 7.08 uit 10 op basis van 339 reviews.