Hotel Le Mas de Mon Père

Kleine hotelsWeer vandaag7°1°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Le Mas de Mon Père voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Le Mas de Mon Père in het Nederlands

Deze mensen weten hoe je een hotel-restaurant moet runnen. Vakbekwaam,ongedwongen, vriendelijk en belangstellend. Ze hebben aan een half woord (in hakkelend Frans)genoeg om te begrijpen wat je bedoelt. De receptionist spreekt ook Engels en kan tips voor uitstapjes geven.

De kamer was schoon, de bedden goed, het eten bijzonder lekker (geen standaarddingen op de kaart, wel heel vers en uit de streek), het gebouw mooi etc etc. Het ligt aan de hoofdweg van Montelimar naar Aubenas, makkelijk te vinden, en s'nachts is daar nauwelijks verkeer, dus een rustige nacht (wij waren in juli). We zijn hier twee nachten geweest met zoon van 16 om een periode tussen twee andere vakanties te overbruggen en een graantje Ardèche mee te pikken. Heel goed bevallen!

uitstekend restaurant en prima verblijfplaats

J.Froon
2-8-2010

ligt mooi centraal voor tochten in de Ardeche. Bijzonder vriendelijke en betrokken eigenaren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Mas de Mon Père in St. Jean-le-Centenier , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Mas de Mon Père zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.