Camping Des Lacs

Camping Des Lacs
8,4

11 tips over Camping Des Lacs

Ilse, 20-8-2013
De pizzaria, panoramic net na de tunnel richting Lac de Bourget is heerlijk.
martijn en sophie, 15-3-2013
Het restaurant Panorama bij de tunnel, met uitzicht over het meer. Wij hebben hier heerlijk gegeten.
Suzanne, 12-3-2013

Erg lekker gegeten bij Sushi restaurant Vintage in Aix les Bains.(stad bij Lac de Bourget, ong. 15 minuten rijden vanaf camping)

Een dag naar het hooggebergte is een aanrader. In ruim een uur rijd je via Les Chambres en St.Francois Longchamps naar de bergpas de Col de la Madeleine. Op de col mooie wandelroutes met uitzicht op de Mont Blanc. Kies wel een dag dat het heel helder is anders zit je letterlijk in de wolken...

Kevin Augustijn, 14-1-2013
Goed wandel- en fietsgebied.
Mark, 24-8-2012
Bootje varen in Chanaz naar het Lac du Bourget, wijnproeven in Monthoux, gorges du Fier.
Albert Jan Petersen, 16-8-2012
Er zijn veel bergen in de omgeving die ook in de Tour de France voorkomen. Je ziet ook overal namen van renners op de weg staan.

Mark, 12-8-2012

(1) vraag om een kampeerplaats aan het beekje indien mogelijk ; wij stonden op het middenveld.

(2) ga kanoën! Het tochtje vanaf Chanaz naar het Lac du Bourget is erg tof en met wat oudere kinderen (6 tot 14) leuk om te doen.

(3) met de auto kun je helemaal rond Lac du Bourget. Mooi ritje.

(4) als je toch aan het rijden bent (of sportief met de fiets): rijd eens over de col du chat terug. Mooi ritje en halverwege een PRACHTIG uitzicht over het hele lac du bourget (met een glaasje wijn ;-))

Jansen, 6-8-2012

Do's:

Ga met de auto de Mont du Chat op en zie een prachtig uitzicht. Naar 2 kanten richting Camping en Lac du Bourget. Optioneel wandeltochtje van af het restaurant naar de top. (Kinderen goed vasthouden ivm afgronden) ;)

Bezoek: Annecy, Chambery,

rodelen op de Le Semnoz

Don'ts:

Aix les Bains bezoeken, centrum is lelijk, boulevard is wel aardig. Koop hier geen kaartjes voor het toeristen 'treintje', niets moois te zien.

In Chanaz niet de korte rondvaart maken, erg saai en te duur.

michiel, 1-8-2012
Mont du chat, annercy, chambery, ax le bain.
svdinter, 20-7-2012
Een wandeling bij Col du Granier is prachtig en erg toegankelijk voor kleine kinderen en honden.