Camping Des Lacs

Met jonge kinderen

Fijne camping

Maillé
19-8-2018

Super fijne gezellige camping. Mooie plaatsen aan het water. Hele vriendelijke eigenaren. De plekken in het midden van de camping zou ik minder snel uitkiezen omdat je dan erg dicht op elkaar zit. Maar dat is een kwestie van wat je zelf wenst natuurlijk :)

Lekker zwemmen in het meer, dammen bouwen in het beekje en uitstapjes naar Aix-les-Bains, Chambéry, col du chat (flinke klim), mont Blanc, Chamonix en Annecy.

Al met al een hele fijne plek met een goede sfeer.

Knusse kleinschalige camping

Marcel en Yvette
9-8-2018

Kleinschalige rustige camping in een mooie bergachtige omgeving. Zwemmeertje was fijn en goed te doen met jonge kinderen. Staanplaatsen waren veelal ongelijk en met redelijk wat kuilen. De plekken bij het sanitair waren dicht opelkaar. Verderop meer ruimte met heggen. Restaurant was simpel, maar wel gezellig. Jammer dat er geen informatie bij de receptie gegeven werd over de camping of omgeving. Eigenaren waren vriendelijk, maar ook afstandelijk.

Fantastische rustige camping

Jessica van Velzen
7-8-2018

Camping voor de sportieveling. In de omgeving kun je lekker fietsen (race en mountainbike ). Ook zijn er volop wandel routes. Dit allemaal vanaf de camping.

Voor herhaling vatbaar

Martin
6-8-2018

Prima camping, goed sanitair, vriendelijke en flexibele eigenaren. Brood service is goed geregeld.

Erg veel bomen en beschutting. Veel jonge kinderen. ‘s Avonds na 22.00 uur wordt het rustig.

Prachtige omgeving om te wandelen, fietsen en op en in het water te genieten.

Hele leuke, gezellige familie camping. Maar ook wij (een stel) hebben het hier zeer naar ons zin gehad. Helaas konden wij hier maar 1 dagje blijven, maar we willen hier zeker nog een keertje terugkomen. Plekken waren mooi, ruim en beschut. Wel veel Nederlanders (bepaal zelf maar of je dit als positief of negatief beschouwd) gratis toegang tot het meertje naast de camping, maar geen zwembad om de camping aanwezig (hebben wij ook niet gemist) electriciteitspaal was wat ver van de plek, maar de camping heeft gratis haspels te leen (wel een kleine borgsom), dus goed opgelost. Bovenal zeer vriendelijk personeel!! En ook een klein restaurantje/snackbar waar wij een lekkere pizza hebben gegeten. Sanitair was prima, goed schoon. Er waren apparte kindertoileten. Wat de hygiëne zeker geen kwaad deed(!)

3 fijne weken op prettige familiecamping

fam de Vries
19-9-2017

rustige familiecamping waar veel Nederlanders komen. Naast de camping ligt een prachtig zwemmeertje met afgebakende stukken voor kleine kinderen en lifeguards waardoor ook de kleintjes veilig in het water kunnen spelen zonder dat je continue naar je kind moet kijken. Dit vonden wij een enorm pluspunt. onze 2 jongens (6 en 4) hebben zich uitstekend vermaakt met de andere kinderen en de animatie die 3x per week gedaan werd door een hele lieve meid. Niks bijzonders maar prima voor de kleintjes. De eigenaren waren enorm behulpzaam. We zijn 3 weken op de camping geweest en hebben ons niet verveelt, er is genoeg in de omgeving al moet je er soms een stukje voor rijden. Lac du Bourget biedt een hoop mogelijkheden voor het huren van bootjes en waterfietsen, het strandje bij Bourget du lac is ook leuk voor de kleintjes. Tip: rij naar Allevard (5 kwartier rijden) naar de col du vard en neem de stoeltjeslift omhoog!

Kleinschalige goed verzorgende camping

Aart de Raad
30-8-2017

Erg landelijk. Mooie wandelroutes en fietsroutes. Heerlijk zwemmeertje, ook voor kleine kinderen. Erg aardige en behulpzame eigenaren.

Super nette en rustige camping

Vd belt
28-8-2017

Twee weken vakantie gehad op des lacs met drie kinderen ( 7/5/2). Stacaravan was zeer netjes. Camping is lekker rustig en het meer is ook super. In de omgeving is ook genoeg op te zoeken. En de eigenaren zijn erg aardig en staan binnen no time voor je klaar.

Aanrader!

Zomer
24-8-2017

Fijne vakantie gehad op deze camping; kinderen vermaakten zich goed, ook met andere kinderen. Zwemmeertje is heerlijk. Sanitair netjes en voldoende douches. Bistro waar je ook overdag kan zitten bij regenbuitje. Mooie omgeving!

Fijne camping, mooi gelegen

Fam. Schurer
22-8-2017

Wij hebben twee heerlijke weken gehad. Camping niet te groot en niet niet klein. Kinderen (3 en 5) hadden snel vriendjes gemaakt en konden zelfstandig over de camping.

Sanitair is prima, nooit hoeven wachten terwijl de camping toch vol was.

Meertje naast de camping is heel fijn, zeker op de warme dagen en nooit (te) druk. Altijd plekje in de schaduw kunnen vinden.

Bij de receptie 's ochtends vers stokbrood/croissants te halen. De bistro is 's avonds geopend en biedt eenvoudige hap.

Eigenaren werken hard en zijn erg vriendelijk.

Camping ligt aan de voet van de Alpen, mooie uitvalsbasis om zowel het hooggebergte op te zoeken als de wijnvelden langs de Rhone te verkennen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Des Lacs in St. Jean de Chevelu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Des Lacs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.