Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.9Staat v/h sanitair
  • 6.9Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

121 Reviews over Des Lacs

• 8MJO22-08-2022

Fijne vakantie in een mooie omgeving

Prettige camping, met mooie plekken en vriendelijke eigenaren. Sanitair netjes maar qua aantal kan het net. Meer tegenover camping heerlijk!

• 9Gerard Siep01-08-2022

Aanrader!

Zeer geschikt voor gezinnen met (kleine ) kinderen. Hoewel ik zag dat ook jongelui zich hier uitstekend vermaakten. Zwemmen buiten de camping. Als campinggasten gratis toegang tot dit natuurbad met gediplomeerd zwemwacht. Tevens mogelijkheid tot kanoën of suppen met eigen materiaal. Bij dit zwe Mbad een toko met drinken, ijsjes frites e.d. billijke prijzen Veel ruimte op de camping. Sanitair up to date schoon en ruim voldoende. Na 22.00 uur 's avonds werkelijk doodstil. Heerlijk!

• 5Eetgelegenheden
  • 9Fam. Witteveen- van der Wagt28-09-2021

Heerlijk verblijf in fantastische omgeving!

Wij huurden een Mobil- Home/ Roulotte op de camping ( was van alle gemakken voorzien ). Fijne camping met schoon toiletblok. Klantgericht beheerders-echtpaar. Veel recreatiemogelijkheden in de prachtige omgeving. Dorp Jenne op korte afstand voor alle noodzakelijke boodschappen. Kortom; wij komen terug!

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Monique28-07-2019

Mooie camping, mooie omgeving, aardige beheerders

Leuke, kleine camping. Mooie vlakke plaatsen. Zwemmeertje op loopafstand. Aardige beheerders. Grote plekken met schaduw. Wij hadden stacaravan 'harmony'. Heel groot, en verrassing, met airco. Is ook echt nodig☀️. In omgeving veel zwemmeren. Bij dorpje Conjux heerlijk gezwommen in lac du bourget. In omgeving fantastische bergen voor mooie ritten. Kortom, wij komen nog een jeertje terug!

• 8Maillé19-08-2018

Fijne camping

Super fijne gezellige camping. Mooie plaatsen aan het water. Hele vriendelijke eigenaren. De plekken in het midden van de camping zou ik minder snel uitkiezen omdat je dan erg dicht op elkaar zit. Maar dat is een kwestie van wat je zelf wenst natuurlijk :) Lekker zwemmen in het meer, dammen bouwen in het beekje en uitstapjes naar Aix-les-Bains, Chambéry, col du chat (flinke klim), mont Blanc, Chamonix en Annecy. Al met al een hele fijne plek met een goede sfeer.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Marcel en Yvette09-08-2018

Knusse kleinschalige camping

Kleinschalige rustige camping in een mooie bergachtige omgeving. Zwemmeertje was fijn en goed te doen met jonge kinderen. Staanplaatsen waren veelal ongelijk en met redelijk wat kuilen. De plekken bij het sanitair waren dicht opelkaar. Verderop meer ruimte met heggen. Restaurant was simpel, maar wel gezellig. Jammer dat er geen informatie bij de receptie gegeven werd over de camping of omgeving. Eigenaren waren vriendelijk, maar ook afstandelijk.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 10Jessica van Velzen07-08-2018

Fantastische rustige camping

Camping voor de sportieveling. In de omgeving kun je lekker fietsen (race en mountainbike ). Ook zijn er volop wandel routes. Dit allemaal vanaf de camping.

• 9Eetgelegenheden
  • 9Martin06-08-2018

Voor herhaling vatbaar

Prima camping, goed sanitair, vriendelijke en flexibele eigenaren. Brood service is goed geregeld. Erg veel bomen en beschutting. Veel jonge kinderen. ‘s Avonds na 22.00 uur wordt het rustig. Prachtige omgeving om te wandelen, fietsen en op en in het water te genieten.

• 9Eetgelegenheden
  • 8D&B03-08-2018

Hele leuke, gezellige camping. Aanrader!

Hele leuke, gezellige familie camping. Maar ook wij (een stel) hebben het hier zeer naar ons zin gehad. Helaas konden wij hier maar 1 dagje blijven, maar we willen hier zeker nog een keertje terugkomen. Plekken waren mooi, ruim en beschut. Wel veel Nederlanders (bepaal zelf maar of je dit als positief of negatief beschouwd) gratis toegang tot het meertje naast de camping, maar geen zwembad om de camping aanwezig (hebben wij ook niet gemist) electriciteitspaal was wat ver van de plek, maar de camping heeft gratis haspels te leen (wel een kleine borgsom), dus goed opgelost. Bovenal zeer vriendelijk personeel!! En ook een klein restaurantje/snackbar waar wij een lekkere pizza hebben gegeten. Sanitair was prima, goed schoon. Er waren apparte kindertoileten. Wat de hygiëne zeker geen kwaad deed(!)

• 7Eetgelegenheden
  • 9Philippe14-05-2018

Superbe accueil

Excellent petit camping , au calme , juste sous la "dent su Chat" à proximité d'Aix les Bains par le tunnel . Les emplacements sont spacieux , quoique parfois en pente . Les bornes électriques sont assez espacées , donc prévoir une bonne bobine de cable. Les sanitaires sont récents , très très bien bien entretenus, les douches hyper chaudes ! Même l'eau pour la vaisselle est bien chaude . Le camping est situé en face d'un petit lac pour faire des promenades / base de loisirs . Un ruisseau borde le camping et sépare d'une prairie occupée par des vaches . L'accueil par le couple de propriétaires est très chaleureux et toujours à la disposition

• 10Staat v/h sanitair

Camping Des Lacs info