Appartement Les Chalets des Marmottes

FrankrijkRhône - AlpsSt. Jean d'Arves

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Les Chalets des Marmottes voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 46 reviews

• 7.9Ligging t.o.v. pistes

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

51 Reviews over Les Chalets des Marmottes

• 8JP16-08-2019

Prima voor een skivakantie weekje

Prima appartement voor een weekje skivakantie. Erg ruim voor franse begrippen. Aardige receptie medewerkers die bereid zijn om je echt te helpen.

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 9Hema15-02-2017

geweldig

prachtig schoon appartement. we hadden wel een 8 persoons met zijn 3-en dus veel ruimte. alles aanwezig. 100 meter van de piste. heerlijk balkon. ook de receptie was geweldig. gratis razendsnelle Wi-Fi. als er iets stuk was kwamen ze het binnen 10 minuten maken. 1 keer geluidsoverlast en ze gingen er meteen heen en het was echt stil! bij aankomst weggooi-overtrek voor matras en kussens: erg hygienisch. de dekens lagen nog in plastic omdat ze net gestoomd waren.

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 8Esther08-02-2017

Fantastische wintersport gehad

Appartementen waren goed! Wij zaten in chalet Les marmottes, 6pers app. maar wel met 2pers per appartement. Voor 6 personen zou het wel erg klein zijn! Voor 4 pers perfect. Basic appartementen maar met fantastisch uitzicht! Prijs-kwaliteitsverhouding, super! Dorpje is klein, waar wel erg gezellig. Restaurant Le Bouj (onderaan de piste) is super goed! Heerlijke pizza's (kebab) ,steengrill en raclette! Een aanrader!

• 7Fam. Steenbergen22-01-2017

Heerlijke vakantie gehad

Appartementen Les Chales des Marmottes zijn prima. Ze zijn van alle gemakken voorzien er is zelfs een afwasmachine aanwezig. Het enige nadeel is dat de bedden aan de korte kant zijn, en de WiFi zeer matig werkt. De piste ligt op loopafstand. St. Jean d'arves is een leuk klein Frans dorpje met leuke winkeltjes, je hebt geen auto nodig. Wij hadden halfpension bijgeboekt via touroperator. Dat wordt geserveerd in een gezellig schoon restaurant Le Chalet. Zeer vriendelijke eigenaar en personeel. Een goed ontbijt en een heerlijk diner. Er wordt gekookt met veel streekproducten, wij hebben er van genoten, echt een aanrader. Ook is er een prima werkende WiFi aanwezig waar je gratis gebruik van mag maken.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 5D.30-03-2015

Omgeving prachtig! Appartement... Nooit meer!

Prachtige omgeving om te wandelen en fietsen of met de auto te genieten van de bergen en uitzichten!

Dorpje is gezellig. Leuke restaurantjes, heerlijke pizza's om af te halen, prima bakker en een supermarkt(je)

Appartement is verouderd en klein. Wij hadden met ons 3 een 8 persoonsappartement. Het had met 4 personen nog gekund maar meer zeker ook niet. Appartement was niet schoon, vooral erg vieze ramen en vloer! Balkon erg klein met maar 2 stoelen en een tafel! Keuken is primitief. Harde stoelen en oude krakende bank. Bedden laag, hard en oncomfortabel! Badkamer is prima. 2 toiletten. Wij zijn door t slechte slapen in de bedden eerder naar huis gegaan!!!

Zwembad is klein voor ee hoeveelheid gasten! Water heerlijk qua temperatuur. Te weinig ligbedden, elke dag weer!

Al met al...omgeving prachtig, appartement....nee...niks voor ons!

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 6Peter10-08-2014

Matig, maar redelijk appartement.

Wij hadden met ons drieën een 8 persoons appartement, maar ik zou daar nooit met 8 personen in willen zitten want dat is dan heel krap. We hadden maar 2 kleine slaapkamers met elk 2 bedden en de andere slaapplekken waren in de woonkamer en (open)vide. Het interieur is simpel en verouderd, het appartement was heel gehorig en slecht schoongemaakt. De prijs-kwaliteitsverhouding is goed, je betaald er niet veel voor en je krijgt precies wat je voor deze appartementen betaald!!! Het uitzicht was schitterend. Wij zaten er in de zomer, je kunt er volop wandelen, fietsen en mountainbiken. Al is er voor de rest weinig te beleven, er zijn een paar restaurants, een bakker, een paar winkeltjes en een klein supermarktje, maar voor de echte boodschappen moet je een half uur terug rijden voor een goede supermarkt. Het personeel was heel vriendelijk, spraken goed Engels. Bij de VVV spraken ze ook goed Engels, alleen is alle informatie alleen maar in het Frans te krijgen.

• 8Celine09-04-2014

Prima locatie en waar voor je geld

Algemene indruk van het appartement, prima en goed schoongemaakt. We hadden een twee-kamer appartement (van 2-5 personen), maar konden ons niet voorstellen om hier met meer dan 2 personen te verblijven. Voor 2 was het dus prima, maar meer niet (mensen zouden dan namelijk op de bank moeten slapen ipv een slaapkamer, ook was de badkamer erg klein).

De chalets zelf zijn echt schattig met prachtig uitzicht op de witte bergen. De bakker, supermarkt en restaurants zitten op loopafstand, zo ook de lift naar het skigebied. Echt prima dus.

Het personeel is prima, niet vriendelijk, niet onvriendelijk. Wij misten twee dingen op de inventaris, wel doorgeven want dit werd echt gecheckt op het eind. Dus dan kan je waarschijnlijk betalen als ze hier niet van op de hoogte zijn.

Deze accommodatie is relatief goedkoop en daarom echt waar voor je geld. Je zit dichtbij de pistes en restaurant en hebt een balkonnetje. Ja, hier kom ik zeker nog wel een keer terug.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 7ROLE24-03-2014

Basic maar prima

Het appartement is niet echt meer in nieuwstaat, het hout maakt het wel sfeervol. De appartementen zijn dicht bij de skilift en andere voorzieningen als de bakker en de supermarkt. Alles binnen 2 minuten lopen

Wij waren met 2 personen in een 3 kamer appartement en hadden voldoende ruimte, in dit zelfde appartement kunnen ook 6?!!? volwassenen. Dat lijkt mij wat krap. 4 personen is nog het overwegen waard. Maar meer niet.

Het appartement was goed schoongemaakt wat altijd prettig is. De inventaris was niet helemaal compleet en ook behoorlijk brak. Maar alles wat je nodig hebt is te vinden en wordt zo nodig direct aangevuld door de receptie of gerepareerd.

Wanneer je een budget wintersport wil, dichtbij de skiliften in een ruim skigebied dan is dit echt perfect en aan iedereen aan te raden. In het dorp is verder niets beleven dus daarvoor hoef je het niet te doen.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 3Zwijn02-03-2014

Nooit meer

Klein verouderd appartement, geschikt voor 5 personen. Betekent wel dat 3 in de woonkamer/keuken slapen waardoor je eigenlijk geen verblijfruimte hebt. Ontvangst erg formeel, star en tot aankomst was onduidelijk of er wel beddenlinnen was. Skigebied valt, zeker voor snowboarders, erg tegen. op alle cruciale verbindingsstukken moet je lopen of met sleeplift. La Chal ligt buiten feitelijke skigebied waardoor je verplicht bent elke dag eerst een reis te maken.

• 5Ligging t.o.v. pistes
  • 1Thibault29-07-2013

Plus jamais

Un accueil très limité avec des plages horaires très restreintes (2h le matin, 2h après midi et fermé mercredi dimanche). Nous avons rendu l'appartement plus propre que nous l'avons trouvé (sans difficultés, le ménage n'est pas leur fort). Il n'y a que 2 barbecues pour 120 chalets. Les appartements sont très mal isolés(pas le droit de parler doucement après 22h sous peine qu'ils conservent notre caution). Le tarif est correct au début mais le réalité n'est pas la même si nous voulons profiter et faciliter nos vacances car tout est payant (taxe de séjour, Tv, wifi, draps, chien, ménage, jacuzzi ...). La piscine gratuite est inaccessible vu sa petite taille, elle semble être une pataugeoire pour 120 chalets. Si vous pensez vous rabattre sur la charmante résidence des Écourts ( l'autre partie de notre groupe étant dans cette résidence) quel ne sera pas votre surprise en trouvant sauna et hammam fermé et de plus une fermeture de piscine pour cause de pollution. De qui se moque Goelia ??

• 6Ligging t.o.v. pistes

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij