Appartement
Kleine hotels
7,1

• Ligging t.o.v. pistes8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Les Chalets des Marmottes voor je op een rij gezet:

48 reviews over Appartement Les Chalets des Marmottes in het Nederlands

geweldig

Hema
15-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

prachtig schoon appartement. we hadden wel een 8 persoons met zijn 3-en dus veel ruimte. alles aanwezig. 100 meter van de piste. heerlijk balkon. ook de receptie was geweldig. gratis razendsnelle Wi-Fi. als er iets stuk was kwamen ze het binnen 10 minuten maken. 1 keer geluidsoverlast en ze gingen er meteen heen en het was echt stil! bij aankomst weggooi-overtrek voor matras en kussens: erg hygienisch. de dekens lagen nog in plastic omdat ze net gestoomd waren.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Fantastische wintersport gehad

Esther
8-2-2017

Appartementen waren goed! Wij zaten in chalet Les marmottes, 6pers app. maar wel met 2pers per appartement. Voor 6 personen zou het wel erg klein zijn! Voor 4 pers perfect. Basic appartementen maar met fantastisch uitzicht! Prijs-kwaliteitsverhouding, super! Dorpje is klein, waar wel erg gezellig. Restaurant Le Bouj (onderaan de piste) is super goed! Heerlijke pizza's (kebab) ,steengrill en raclette! Een aanrader!

Gereisd met vrienden in januari 2017

Heerlijke vakantie gehad

Fam. Steenbergen
      22-1-2017
      • Ligging t.o.v. pistes8

Appartementen Les Chales des Marmottes zijn prima. Ze zijn van alle gemakken voorzien er is zelfs een afwasmachine aanwezig. Het enige nadeel is dat de bedden aan de korte kant zijn, en de WiFi zeer matig werkt.

De piste ligt op loopafstand. St. Jean d'arves is een leuk klein Frans dorpje met leuke winkeltjes, je hebt geen auto nodig.

Wij hadden halfpension bijgeboekt via touroperator. Dat wordt geserveerd in een gezellig schoon restaurant Le Chalet. Zeer vriendelijke eigenaar en personeel. Een goed ontbijt en een heerlijk diner. Er wordt gekookt met veel streekproducten, wij hebben er van genoten, echt een aanrader. Ook is er een prima werkende WiFi aanwezig waar je gratis gebruik van mag maken.

Gereisd met partner in januari 2017

• Ligging t.o.v. pistes7
      • Ligging t.o.v. pistes7

Prachtige omgeving om te wandelen en fietsen of met de auto te genieten van de bergen en uitzichten!

Dorpje is gezellig. Leuke restaurantjes, heerlijke pizza's om af te halen, prima bakker en een supermarkt(je)

Appartement is verouderd en klein. Wij hadden met ons 3 een 8 persoonsappartement. Het had met 4 personen nog gekund maar meer zeker ook niet. Appartement was niet schoon, vooral erg vieze ramen en vloer! Balkon erg klein met maar 2 stoelen en een tafel! Keuken is primitief. Harde stoelen en oude krakende bank.

Bedden laag, hard en oncomfortabel! Badkamer is prima. 2 toiletten. Wij zijn door t slechte slapen in de bedden eerder naar huis gegaan!!!

Zwembad is klein voor ee hoeveelheid gasten! Water heerlijk qua temperatuur. Te weinig ligbedden, elke dag weer!

Al met al...omgeving prachtig, appartement....nee...niks voor ons!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Matig, maar redelijk appartement.

Peter
      10-8-2014

Wij hadden met ons drieën een 8 persoons appartement, maar ik zou daar nooit met 8 personen in willen zitten want dat is dan heel krap. We hadden maar 2 kleine slaapkamers met elk 2 bedden en de andere slaapplekken waren in de woonkamer en (open)vide. Het interieur is simpel en verouderd, het appartement was heel gehorig en slecht schoongemaakt. De prijs-kwaliteitsverhouding is goed, je betaald er niet veel voor en je krijgt precies wat je voor deze appartementen betaald!!!

Het uitzicht was schitterend. Wij zaten er in de zomer, je kunt er volop wandelen, fietsen en mountainbiken. Al is er voor de rest weinig te beleven, er zijn een paar restaurants, een bakker, een paar winkeltjes en een klein supermarktje, maar voor de echte boodschappen moet je een half uur terug rijden voor een goede supermarkt.

Het personeel was heel vriendelijk, spraken goed Engels. Bij de VVV spraken ze ook goed Engels, alleen is alle informatie alleen maar in het Frans te krijgen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Prima locatie en waar voor je geld

Celine
      9-4-2014
      • Ligging t.o.v. pistes8

Algemene indruk van het appartement, prima en goed schoongemaakt. We hadden een twee-kamer appartement (van 2-5 personen), maar konden ons niet voorstellen om hier met meer dan 2 personen te verblijven. Voor 2 was het dus prima, maar meer niet (mensen zouden dan namelijk op de bank moeten slapen ipv een slaapkamer, ook was de badkamer erg klein).

De chalets zelf zijn echt schattig met prachtig uitzicht op de witte bergen. De bakker, supermarkt en restaurants zitten op loopafstand, zo ook de lift naar het skigebied. Echt prima dus.

Het personeel is prima, niet vriendelijk, niet onvriendelijk. Wij misten twee dingen op de inventaris, wel doorgeven want dit werd echt gecheckt op het eind. Dus dan kan je waarschijnlijk betalen als ze hier niet van op de hoogte zijn.

Deze accommodatie is relatief goedkoop en daarom echt waar voor je geld. Je zit dichtbij de pistes en restaurant en hebt een balkonnetje. Ja, hier kom ik zeker nog wel een keer terug.

Gereisd met partner in maart 2014

Basic maar prima

ROLE
      24-3-2014
      • Ligging t.o.v. pistes9

Het appartement is niet echt meer in nieuwstaat, het hout maakt het wel sfeervol. De appartementen zijn dicht bij de skilift en andere voorzieningen als de bakker en de supermarkt. Alles binnen 2 minuten lopen

Wij waren met 2 personen in een 3 kamer appartement en hadden voldoende ruimte, in dit zelfde appartement kunnen ook 6?!!? volwassenen. Dat lijkt mij wat krap. 4 personen is nog het overwegen waard. Maar meer niet.

Het appartement was goed schoongemaakt wat altijd prettig is. De inventaris was niet helemaal compleet en ook behoorlijk brak. Maar alles wat je nodig hebt is te vinden en wordt zo nodig direct aangevuld door de receptie of gerepareerd.

Wanneer je een budget wintersport wil, dichtbij de skiliften in een ruim skigebied dan is dit echt perfect en aan iedereen aan te raden. In het dorp is verder niets beleven dus daarvoor hoef je het niet te doen.

Gereisd met partner in maart 2014

Nooit meer

Zwijn
      2-3-2014
      • Ligging t.o.v. pistes5
      • Ligging t.o.v. pistes5

Klein verouderd appartement, geschikt voor 5 personen. Betekent wel dat 3 in de woonkamer/keuken slapen waardoor je eigenlijk geen verblijfruimte hebt. Ontvangst erg formeel, star en tot aankomst was onduidelijk of er wel beddenlinnen was. Skigebied valt, zeker voor snowboarders, erg tegen. op alle cruciale verbindingsstukken moet je lopen of met sleeplift. La Chal ligt buiten feitelijke skigebied waardoor je verplicht bent elke dag eerst een reis te maken.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

Topvakantie gehad

Dirk Stroop
      1-4-2013
      • Ligging t.o.v. pistes9

Het is een prima appartement. Echt wintersport en dicht bij de pistes. Het ligt in een gezellig knus dorp en de service en personeel zijn top. De appartementen zijn lekker warm te krijgen en beschikken over een lekker buiten zitje. Het inventaris is erg uitgebreid. Alles is aanwezig. Ook de lekkere warme douche is een pluspunt.

Gereisd met partner in maart 2013

Aardige prijs-kwaliteit verhouding!

m.dijkgraaf
      19-2-2013
      • Ligging t.o.v. pistes6
      • Ligging t.o.v. pistes6

Op zich aardige appartementen, als je in de middelste laag zit wel gehorig. Aardige prijs-kwaliteit verhouding.

De kinderskilessen zijn niet heel goed, daarom hadden wij (wel wat duurder) bij reisorganisatie geboekt voor de Nederlandse begeleiding bij de lessen van de kinderen. Ondanks beloftes en toezeggingen in het hoogseizoen NL begeleiding helemaal niet te zijn. (2 jaar geleden ook al niet) Dus als we nog eens naar dit gebied gaan, is het met een andere reisorganisatie en wellicht goedkoper.

Gereisd met jonge kinderen in december 2012

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Les Chalets des Marmottes in St. Jean d'Arves, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Les Chalets des Marmottes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.