Appartement Les Chalets de la Fontaine

Appartement
Appartement Les Chalets de la Fontaine
7,2

• Ligging t.o.v. pistes8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Les Chalets de la Fontaine voor je op een rij gezet:

10 reviews over Appartement Les Chalets de la Fontaine in het Nederlands

Teleurstellend

B
13-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ronduit vies, zeer verouderde matrassen met schimmelvlekken.

Er was niet goed schoongemaakt, sanitair nog aardig maar ramen, vloeren, plinten, randjes en richels vies!

Afgeleefde banken, scheuren in bekleding en matrassen.

Erg jammer want de ligging voor geoefende skiërs is gunstig, we konden tot de voordeur skien! Opstappen kon na 50 tot 100 meter.

Leuk zo'n houtkachel maar trekken ho maar....

Op de grond geslapen wat de vering was zeer zacht

• Ligging t.o.v. pistes7

Eenvoudig appartement maar alles verder prima in orde. Goede bedden, afwasmachine, magnetron en 4 pits inductiekookplaat. 4 appartemten in één chalet. Niet massaal dus!! Je hoort ook weinig van je buren. Lekker rustig slapen dus!! Ons appartement was prima schoon! St. Jean d'Arves is leuk klein chaletdorpje waar je alles kunt krijgen. Skigebied is fantastisch! Wel veel sleepliften. St. Sorlin d'Arves is het mooiste gedeelte van het skigebied dat wel. Volgend jaar weer!!! Aanrader dus!!

Om beter te leren kennen

William
27-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes6

Het skigebied "Les Sybelles" was voor mij een nobele onbekende. Onterecht, het is een zeer mooi gebied met heel veel aantrekkelijke elementen die een volgend bezoek waard zijn. Door de weersomstandigheden (zomers) was het aangenaam toeven maar de kwaliteit van de sneeuw had er zwaar onder te lijden. Alle pistes onder 2.000 m waren ofwel gesloten of in erbarmelijke staat. 2011 gaat nu eenmaal niet de geschiedenisboeken halen als een topjaar in het alpijns skiën - poco pech.

De verbindingen tussen de ski gebieden zijn niet optimaal (nogal veel sleepliften) maar niet storend. De chalet is ruim maar basic. Al het nodige is voorhanden en er is een mooi uitzicht op de vallei. Niettemin lijkt St.Sorlin me als uitvalsbasis geschikter. De betere pistes bevinden zich hier. Al skiënd kun je er ook geraken maar dat vergt nogal wat liften nemen. Geen super station dus maar toch best leuk en prachtige natuurlandschappen.

Goed appartement

Ina
13-8-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Met 30 man familie hier in dec 06/jan 07 geweest. Mooi appartement, goede bedden/slaapbanken. Keuken compleet en bovenin grote balkons.

Goede ligging, je bent zo bij de liften. Verwacht qua vertier in St. Jean d'Arves niet veel bijzonders. Toentertijd welgeteld 1 bar.

Aanrader

Linda
14-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Heerlijk genoten hier! We waren met zes volwassenen en een baby. Voor tien mensen is dit te klein maar voor ons was het super. Heel huiselijk!!

Je kon zo naar het appartement skien en van je chalet naar de lift skien. Mooi skigebied

TOPPER

Nooit meer

Sjors Epema
    6-1-2009
    • Ligging t.o.v. pistes7

Apparatement slecht onderhouden, veel beschadigt, douche slang stuk, andere doche kop bleef niet op dejuiste hoogte staan, gebreken opgeven maar tijdens ons verblijf heeft men gebreken niet gerepareerd. bestrating naar de winkels en piste werd niets gedaan tegen de gladheid!

Eenvoudig en gezellig

Moi
    28-12-2008
    • Ligging t.o.v. pistes10

Leuke plek, dichtbij pistes, gezellig, zonnig balkon met leuk uitzicht. Enorm minpunt is dat de appartementen niet schoon zijn als je aankomt en dat er veel kapot is in de appartementen (licht, koelkast etc.)
    • Ligging t.o.v. pistes8

als je puur voor de wintersport wilt gaan is dit je adres. niet duur, geen tot bijna geen wachttijden in het hele skigebied.

zoek je ook nog een beetje ontspanning na het skiien dan zit je hier helemaal niet goed.

vanaf het moment dat deliften dicht zijn is er echt niets meer te doen, op de pub na.

het hele dorp bestaat uit één straat met twee sportwinkels, een pub supermarkt, bakkertje en slager. iets verder lopen kom je wel restaurantjes tegen maar niet echt je van hét.

Maar ok, wij zijn dus enkel voor de wintersport geweest en dat was echt helemaal top. ook zeer goede busverbinding naar nabijgelegen dorpjes, waar je wél veel vertiet hebt.

ik vindt het voor de échte wintersporter een absolute aanrader. voor de feestganger... niet doen.

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding

Martijn
    30-3-2006
    • Ligging t.o.v. pistes7

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Sober maar voldoende!
    • Ligging t.o.v. pistes9

Na in de eerste week van 2005 hier al geweest te zijn, zijn we wederom in de eerste week van 2006 gegaan. In 2005 was de prijs kwaliteit zeker een 9, en het gebied in combinatie met de wachttijden (nagenoeg niet) een 9,5 waard. Relatief goedkope skipas voor zo'n groot gebied (mede door de mogelijkheid van een familiepas bij meer dan 4 personen). In 2006 door de vreemde week wissel (maandag-zondag) en een fors hogere prijs wordt prijs kwaliteit een 8. Veel mogelijkheden voor skiën (appartementen liggen vrijwel aan de pistes) en wandelen. Al met al een aanrader voor families. Opletten dat je als familie niet boven de engelse pub komt (gebouwen a,b en c), van slapen komt dan weinig terecht.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Les Chalets de la Fontaine in St. Jean d'Arves, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Les Chalets de la Fontaine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Les Chalets de la Fontaine scoort een 7.2 uit 10 op basis van 13 reviews.