Appartement La Grènouillère & La Val D'Arvan

Appartement La Grènouillère & La Val D'Arvan

Appartement

Onvoldoende

• Ligging t.o.v. pistes9,4

We hebben een aantal aanbieders voor La Grènouillère & La Val D'Arvan voor je op een rij gezet:

7 reviews over Appartement La Grènouillère & La Val D'Arvan in het Nederlands

Vergane glorie

Janine Verschuren,
13-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

We waren met een meiden groep en wilde iets meer dan een studentenhuis. Maar dit sloeg alles, kan zo in red mijn vakantie. Contact gehad met touroperator maar die braken het gespek of omdat het druk was en stuurde daarna een mail dat het allemaal een jaar geleden gerenoveerd was en dat iedereen tevreden was. Daarna een paar keer gebeld maar kregen steeds te horen dat we toch een mail gehad hadden. Schandalig !!!

Gereisd met vrienden in januari 2018

Nooit meer met deze touroperator

Peter de Bruin,
13-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ongelofelijk dat je dit uberhaupt mag verhuren. Oud, vies, gevaarlijk, gewoon ronduit smerig en touroperator doet net of ze niet weten waar je het over hebt terwijl wij er naast stonden toen ze contact opnamen met touroperator. Gaan voor het snelle geld en kan me niet voorstellen dat er klanten zijn die terugkomen bij deze touroperator.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Boven verwachting

Eddy
23-9-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Lekker dicht bij de piste. Sympathiek dorpje. Behoorlijk authentiek als je het vergelijkt met andere gebieden in Frankrijk. Leuk cafe aan de overkant. Dat geldt ook voor complex Val d'Arvan. Zeker niet het allerniewste wat net uit de grond is gestampt. Dus wel gezellig en authentiek, maar alles is niet brandnieuw. We waren met een aantal stellen met kinderen. Ook voor kinderen is het leuk: het dichtst bij het appartementen liggende piste is een leerpiste.

Gereisd met vrienden in februari 2013

Blij verrast !

M.Horeman
20-9-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Dit jaar waren we in St. Jean D'Arves met het gezin. Met ons 4tjes (2 kids) in een 6 persoons appartement Val D' Arvan. Bij de boeking zeiden ze het al: je kan een kleinere nemen maar voor wat meer ruimte kan je beter wat groter nemen. Voor wat we betaalden verwachte ik een bouwval, bedden in een kast enzo maar dat viel me 100% mee :) Kinderen een eigen kamer, een simpele keuken maar ruimschoots de basis behoefte nodig voor een week. Er is zelfs een strijkbout ook al begrijp ik niet wie dat nou nodig heeft tijdens de wintersport. De lift op steenworp afstand en- belangrijk!- de skischool ook. In tegenstelling tot vele skigebieden zijn hier kilometers piste zonder al te veel mensen, geen lange rijen bij liften en niet al te veel kinderen in een klasje. Kortom een accommodatie met een goede prijs/ kwaliteit verhouding en een heerlijk gebied als je niet van al die drukte houdt en lekker wil genieten van de bergen en sneeuw. Beviel ons prima dus we hebben weer geboekt voor de winter!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

vies!

m.dijkgraaf
12-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het is dicht bij de pistes, maar dan is ook alles ermee gezegd. Plan bij aankomst eerst een grote schoonmaak, want het is vies. Een 2 persoonsbed waar je net alleen in kunt, een kast die niet open kan, want de slaapkamer is zo klein. Een badkamer waarin niks werkt zoals het moet, alles iedere keer nat. De verwarming is of uit of bloedheet. De kinderskilessen lijken nergens op; geen leuke dingen om omheen te skieen of niks. Voor de beginners; uurtje omhoog klimmen en daarna hup de sleeplift in, en een chaggerijnige skileraar die de boel niet in de gaten houdt. Het eten met halfpension in Grenouiillere is basic maar goed te eten, wel vet en veeeeel kaas. Het a la carte eten is overigens wel goed. De skiverhuur onder het restaurant verhuurt oude ski's e.d. De mensen zijn wel vriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011
2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

La Val D'Arvan is een vrij nieuw appartementen chalet. Het vierpersoons appartement bestaat uit een gang met apart toilet en de badkamer aan de linkerkant en rechts staat een stapelbed. Via de tussendeur kom je in de woon-slaapkamer met tweepersoonsbedbank (slaapt prima!). Daar staat ook een tafeltje met stoelen en is het balkon. Het is eenvoudig ingericht, maar alles wat je nodig hebt is er. (Inclusief bad! Helaas geen vaatwasser.) Een fraai uitzicht vanaf het balkon over het dorpje en de bergen. Tien stappen lopen van de bakker en supermarkt en bij voldoende sneeuw kan je zo naar de lift skieen, lopend is het nog geen vijf minuten. Zeer rustige locatie, je hoort niks van buren, muziek e.d. In de kelder is een locker om de skispullen in te doen. Prima appartement om met zn tweeen in te logeren, met zn vieren zou het wel wat krap zijn.

Gereisd met partner in maart 2007

2005
  • Ligging t.o.v. pistes9

Deze 2 chalets liggen direct aan de piste en circa 50 meter van de stoeltjeslift die in één keer naar het hart van skigebied brengt. Een groot voordeel bij dit chalet is dat het ski- en snowboardmateriaal er gratis bijgeleverd wordt. Kortom een prima accommodatie voor een scherpe prijs.

Gereisd anders in Sat Sep 24 2005 21:04:58 GMT+0000 (UTC)

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement La Grènouillère & La Val D'Arvan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement La Grènouillère & La Val D'Arvan in St. Jean d'Arves, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement La Grènouillère & La Val D'Arvan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.