Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

3 Reviews over Le Bardou

• 9Geertrui03-10-2021

Bijzonder mooie en prettige camping

Rustige camping met mooi uitzicht en prachtig zwembad. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren. De camping ligt op wandel/fietsafstand van mooie dorpen als Vogüé, Balazuc, Labaume. Het sanitair is heel eenvoudig, maar de douches zijn ruim en het water wordt flink heet. Wasmachine. Brood kun je halen bij de épicerie op 100 m afstand. Op de camping kun je groente uit eigen tuin kopen, en wijn en olie. Wij waren er in juli, en in september zijn we er weer een week heengegaan omdat we het daar zo naar onze zin hadden.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Jeroen, Corine en Noor08-08-2014

Heerlijk rustige plek met een prachtig zwembad.

De camping is eenvoudig met een prachtig zwembad. De eigenaren zijn enorm vriendelijk en behulpzaam. Plaatsen zijn heerlijk ruim en goed begroeid met gras. Je staat naast een wijnveld die de eigenaar van de camping zelf onderhoud en verder heb je uitzicht op de heuvels.

Aan de achterkant van de camping kun je mooi een stukje weglopen. Er is daar een rivier waar gevist kan worden op forel. De tijden om te vissen zijn wel beperkt.

Brood kun je niet op de camping krijgen maar wel zeer dichtbij op een paar minuten lopen bij een klein supermarktje. Op de camping verkopen ze wel wijn en wat groente.

Er is ook wifi beschikbaar op een groot deel van het terein. Sanitair is niet luxe maar de douches wel erg ruim. Voor ons ideaal omdat we zo samen onze dochter onder de douche konden doen. Ook waren de toileten altijd schoon. Werd netjes bijgehouden.

De omgeving is ook prachtig. De meeste toeristische trekpleisters zoals de ardeche zijn dicht bij. Ook is er een grote supermarkt op zo'n 15 km

• 7Staat v/h sanitair
  • 4wil13-08-2011

sanitaire a déconseiller

Le camping est bien, calme, mais les sanitaire casse tout, pas toujour d'eau chaude, et en mauvaise état (c'est tout du bricolage)

• 1Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar