Camping Le Bardou

CampingWeer vandaag25°11°

1 review over Camping Le Bardou in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Heerlijk rustige plek met een prachtig zwembad.

Jeroen, Corine en Noor, 8-8-2014

De camping is eenvoudig met een prachtig zwembad. De eigenaren zijn enorm vriendelijk en behulpzaam. Plaatsen zijn heerlijk ruim en goed begroeid met gras. Je staat naast een wijnveld die de eigenaar van de camping zelf onderhoud en verder heb je uitzicht op de heuvels.

Aan de achterkant van de camping kun je mooi een stukje weglopen. Er is daar een rivier waar gevist kan worden op forel. De tijden om te vissen zijn wel beperkt.

Brood kun je niet op de camping krijgen maar wel zeer dichtbij op een paar minuten lopen bij een klein supermarktje. Op de camping verkopen ze wel wijn en wat groente.

Er is ook wifi beschikbaar op een groot deel van het terein. Sanitair is niet luxe maar de douches wel erg ruim. Voor ons ideaal omdat we zo samen onze dochter onder de douche konden doen. Ook waren de toileten altijd schoon. Werd netjes bijgehouden.

De omgeving is ook prachtig. De meeste toeristische trekpleisters zoals de ardeche zijn dicht bij. Ook is er een grote supermarkt op zo'n 15 km

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Bardou in St. Germain, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Bardou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Bardou scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: