Camping Campéole Val de Coise

7.3Goed

Frankrijk, Rhône - Alps, St. Galmier (Loire)

Op vakantie geweest naar Campéole Val de Coise?

7.3Goed

• 7.3Staat v/h sanitair

Meer camping info

4 reviews over Camping Campéole Val de Coise

• 6John21-06-2015

Viel zwaar tegen

Camping verdiend geen 4 sterren, veel te veel vaste plastsen, die een rommelig aanzicht geven. Tourplaatsen te weinig stroomaansluiting op talud van 4 meter hoogte via een smal trapje bereikbaar. Gedateerd sanitair wel schoon, slechte WIFI, alleen bij receptie, iedere keer een behoorlijke helling oplopen. bijna niets te koop zwembad en tv ruimte dicht, onvriendelijke eigenaar.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2015

• 7josje21-08-2014

Camping voor 3 dagen

• schoon, goed onderhouden ( wel verouderd) - prima plekken. - veel vaste staanplaatsen van locals - bevolkt door fransen - vooral ouderen/ bejaarden met bijv hele kleine kleinkinderen - geen kinderen vanaf +- 9 jaar gezien - prijs/kwaliteit prima - af en toe avondvoorstelling - geschikte camping voor dag of 3 als je de omgeving wilt zien - niets te kopen behalve brood en wat drinken - we misten erg een barretje of iets vooral toen het flink regende ( we waren met kleine tentjes)
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 9Angelique28-08-2010

Leuke kleine camping

Campéole Val de Coise is een kleine camping met een eigenaar die altijd voor je klaar staat en zelf volop meedoet tijdens de avondanimatie (om de dag). Wel franstalig, maar toch hebben onze kinderen (10+11) ervan genoten. Wij hadden daar een prima mobilehome, zuiver en in zeer goede staat (bijna nieuw). De campingeigenaar houdt dit goed in de gaten met bijbehorende grondige controle bij vertrek. Bij de receptie kun je brood bestellen en zijn een paar boodschappen verkrijgbaar. Voor grote inkopen zit een supermarkt in het dorp. (wel met auto) Ook in de omgeving is voldoende actie en bezienswaardigheden voor jong en oud. Wij hebben hier een heerlijke week gehad.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010