Chalet Les Chalets de la Madeleine

Chalet
Chalet Les Chalets de la Madeleine
9,5

• Ligging t.o.v. pistes9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Les Chalets de la Madeleine voor je op een rij gezet:

53 reviews over Chalet Les Chalets de la Madeleine in het Nederlands

Met vrienden

Fantastisch plekje aan de piste

Hoekstra
30-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super kerstweek gehad in chalet de la Madeleine. Heerlijk ruim huis met 2 gezinnen, prima kamers en een openhaard. Fijne mensen die de chalets beheren, waar je voor een borrel of wat eten ook prima terecht kunt.

Gastvrijheid ten top

Simone
3-4-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Dankzij de beheerder alain een super afsluiting van de vakantie gehad. Gastvrij, gezellig , verzorgd en mooi ! Dank!!!

Geweldig gastvrij.

Peter van Straalen
2-4-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Op onze laatste vakantie dag mochten wij met een groep van zes personen in een van de appartementen kosteloos douchen na een dag heerlijk skiën.

Wij zaten in een andere accomodatie waar dit niet mogelijk was.

In het bijzonder Alain nogmaals hartelijk dank hiervoor.

Beste Skiplek voor ons

John Verhoofstad
2-4-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Alles aan de vakantie was top. Fijne accommodatie. Fijne resortmanager. Goede appartementen.

Voor herhaling vatbaar!

Fantastisch!

Yvonne
5-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Al zes jaar voelen wij ons hier meer dan welkom! De huisjes en appartementen zijn voor Franse begrippen groot en luxe afgewerkt. De gezamenlijke ruimte ( gratis WIFI) is erg gezellig! Je kunt onder het genot van een hapje en drankje gezellig de dag doornemen met de andere gasten. Het bestelde brood wordt tot aan je deur bezorgd. De resortmanager doet er alles aan om voor jou er een onvergetelijke vakantie van te maken. Prima geregeld!

Vanaf de skilockers skie je via een pad langs de chalets meteen de piste op. Datzelfde pad moet je wel weer terug omhoog lopen. Je kunt ook buitenom, dan hoef je niet te klimmen.

Zeker een aanrader!

Dikke 10!

Raymond Willemse
22-4-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Sfeervolle en ruime chalets, pal aan de piste! Inclusief overdekte parking (zo fijn!) en de Nederlandse beheerders zijn erg gezellig en organiseren veel.

Als je kunt kiezen, chalet nummer 3 heeft verreweg de mooiste ligging: je kijkt mooi richting het dorpje en de kinderen skiën welhaast onder je neus voorbij, het heeft een sfeervol interieur en een geweldig, zonnig terras rondom de hele woning!

Schitterend ski-gebied met veel brede pistes en lange afdalingen. Ideaal voor de relaxte skiër en voor kinderen, ook de aller-kleinsten. Geen Nederlands-sprekende leraren overigens.

Rustig dorpje met alle gewenste voorzieningen. Zuidelijk en hoog gelegen ben je hier altijd verzekerd van goede sneeuw en veel warme dagen.

• Ligging t.o.v. pistes10

Wat gelijk opvalt is de ruimte in deze chalets, zeker voor Franse begrippen. Prima parkeerplaats onder de chalets, dat was handig toen er veel sneeuw viel. Verder is de uitrusting prima. Ligging aan de piste is goed. Bij voldoende sneeuw ski je vanuit de voordeur naar de piste en net zo weer terug. Beheerders Alain en Tahnee zijn zeer gastvrij, iedere dag vers brood en aan het einde van de dag is er, voor wie wil, een gezellige borrel. Niets moet, alles mag. Het ski-gebied is erg leuk. Zowel kinderen als volwassenen kunnen hier mooi skiën, veel blauwe pistes. De dorpjes in dit gebied zijn nog niet massaal volgebouwd waardoor de wachtrij bij de liften (in het hoogseizoen) enorm meevalt.

Geweldig

vakantieroon
15-4-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Voor ons het tweede jaar op deze locatie maar zeker niet het laatste jaar.

Zeker een aanrader is te gaan eten bij de beheerders gewoon weg heerlijk een heel gastvrij stel en niets is te veel. Een aanrader is bij vertrek je auto vol te laden en dan heerlijk te gaan ontbijten bij de beheerders om daarna voldaan na een heerlijke week ontspannen naar huis te rijden.

Joyce en jans ( de beheerders ) alleen maar lof.

Twee dingen om aan te werken is het internet (wifi ) is slecht en viltjes onder de stoelen is ook geen overbodige luxe en de schoonmaak kosten zijn vrij hoog.

Ruime chalets in een prima sfeer

Banhuis
7-4-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Logeren en skiën vanuit Les Chalets de la Madeleine in Saint Francois Longchamp is voor ons een verademing geweest. Waren wij al eerder in dit skigebied in veel te krappe accommodaties komen we hier in een luxe paleisje met alles er op en er aan. Zelfs het beheerdersechtpaar past geheel in het plaatje van gezellige huiselijkheid en is allervriendelijkst en behulpzaam. We waren laat aangekomen en bijna geen benzine meer in de tank, de beheerder heeft daags er na gelijk met zijn eigen boodschappen voor ons een jerrycan benzine gehaald in het dal. Nogmaals onze dank daarvoor.Het ski-gebied is geweldig dat wisten we al, een klein stukje met de ski's op de schouders en we konden genieten, en niet alleen van de sneeuw, ook het weer werkte goed mee en het eigen grote terras werd dan ook veelvuldig gefrequenteerd. Volgend jaar weer Saint Francois Longchamp, sowieso, maar zeer zeker ook Les Chalets de la Madeleine.

super gastvrije accommodatie

Yvonne Gloudemans
27-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Chapeau voor Joyce en Jans. Een gastvrij echtpaar . Ze nemen de tijd om hun gasten te ontvangen en geven meer dan genoeg informatie. Bovendien staan ze dag in dag uit klaar om hun gasten het naar de zin te maken. Je voelt je meteen helemaal thuis.

Dit verdient een dikken tien met pluim !

Sneeuwfun

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Les Chalets de la Madeleine in St. Francois Longchamp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Les Chalets de la Madeleine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.