Appartement Goélia Les 4 Vallées

Appartement
Appartement Goélia Les 4 Vallées
7,3

• Ligging t.o.v. pistes8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Goélia Les 4 Vallées voor je op een rij gezet:

38 reviews over Appartement Goélia Les 4 Vallées in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Prima en overzichtelijk skigebied.

Ria
25-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooie ligging ,aan de piste en vlakbij centrum.

Appartement voor 2 personen meer nemen, dan is het allemaal prima!

Leuk skigebied, voor iedereen. Mooie tocht naar Valmorel op de ski's.

Komen hier al lang en hopen nog meer jaar!⛷

zeer kindvriendelijke plaats. Alles top.

Destailleur Dirk
22-5-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

De prijs was uitstekend. Daarvoor was de kwaliteit zeker niet minder. Zeer veel vermaak voor de kinderen. Zeer veel mogelijkheden om te gaan wandelen. Zeer goede ligging. Tof appartement maar de tweede kamer was een beetje krap.
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een dikke week verbleven in Les 4 Vallees, en dat is goed bevallen. Bij aankomst konden wij binnen het uur terecht in ons appartement. Eerst gecheckt of alles in orde was, de wc bril bleek kapot, dit bij de receptie aangegeven en dit was binnen een half uur al verholpen. (Bril vervangen). Het appartement ligt tegen de piste aan, ideaal voor de wintersporter die puur voor het skiën komt. Wel was het appartement behoorlijk gehorig, met name het feit dat veel gasten met skischoenen door het appartement lopen klonk helaas erg goed door.

Na het skiën elke avond gebruik gemaakt van het bad, en elke keer heet water gehad, dit viel ons op omdat dit vaak in dergelijke appartementen niet het geval is.

Het appartement was voor ons prima, wij zaten met twee personen in een zespersoons appartement. Dus niks te klagen, wil niemand aanraden om er ook met 6 mensen in te gaan. Daar is het veelste klein voor, een typisch Frans fenomeen..

Wij zouden dit appartement aanbevelen.

Prima. Mooie ligging direct aan de piste!

De ski familie
21-11-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Rustig gelegen, aan de pistes, alle winkels op loopafstand.

Zon op het balkon.

Verschrikkelijk smerig appartement.

mdinkelaar_1
15-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Reis via touroperator geboekt. Op aankomstdag 09.00 moesten sommige van ons wachten tot 21.30 op de sleutel, bij binnenkomst bleek niet schoongemaakt. Met jonge kinderen is dat niet grappig.

Het appartement; kapotte slaapbank, vloer ongelooflijk smerig dus eerst zelf maar ff dweil erdoorheen. Beddegoed is te vies om onder te gaan liggen.Bad kapot, douchekop die horizontaal staat, TV kost 40,- p.w.

Helft inventaris mist of is kapot. Wij zaten op 3e verd. dus schuin dak waardoor helft app.niet bruikbaar is. Geen acc om schoenen te drogen, dus maar mee in app meenemen, maar verwarmingen doen het slecht, dus maar droogrek in badkamer gezet met schoenen en kleding boven radiator

Op 1e dag stonden er 40 mensen met klachten over hoe smerig hun appartement wel niet was, tot op een moment dat er bijna slaande ruzie was met receptie personeel omdat bij NLers gewoon niks werd gedaan en bij Franse gasten er gelijk iets werd geregeld.

Ronduit slecht, smerig en schandalig slecht.

• Ligging t.o.v. pistes10

Een aanrader voor wintersporters, ligt direct aan de piste, skilift en winkels op 20 meter..

Fantastische ligging tov skigebied

petradeg
4-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Vanaf het appartement skien naar de lift en weer skiend terug: wat een luxe.

Bakker, supermarkt en restaurant op loopafstand. De auto helemaal niet nodig.

Appartement (wij hadden 6 pers.app. voor 3 volwassenen) is schoon en keurig ingericht. In Frankrijk zijn appartementen altijd klein, dit ook, daar moet je rekening mee houden met boeken. Wij hadden hier niet met 6 volwassenen in willen zitten....

Personeel is echt vriendelijk en behulpzaam.

Enige minpunt: dat het in 2014 niet lukt om de wifi goed te laten werken (min. helft vd tijd werkte dit niet) is al slecht, maar dat je hier 20 euro per week per apparaat (!) voor moet betalen is schandalig.

Eindconclusie: wij zouden het appartementencomplex zeker aanraden aan andere mensen.

Prima appartementen met een goede ligging!

Fam. de Wit
8-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Voor Franse begrippen zijn dit ruime appartementen met een oppervlakte van 35 m2. Wij hadden een 3-kamer app voor max 6 personen met 4 personen, eigenlijk hadden we een 2-kamer app geboekt maar kregen een upgrade. We konden skien tot aan ons app en genoten van de zon op ons balkon. Alle app hebben een balkon op het zuiden. Echt een aanrader!

Koud appartement

Heyrman
25-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij verbleven hier begin februari en het was erg koud ('s nachts - 16) Spijtig genoeg waren de elektrische vuurtjes onvoldoende om het app. voldoende te verwarmen en kwam en veel kou langs de voordeur. Het was ook erg mistig bij aankomst en hebben lang moeten zoeken en rond rijden voor we het complex gevonden hadden. We hadden en 4 pers. app geboekt voor 2 maar bij aankomst een 6 persoons gekregen. Inrichting zoals gewoonlijk in Frankrijk maar in orde. Niet alle app hebben even mooi uitzicht, sommige zuidgericht en zicht op de bergen en het dorp, andere uitzicht op app. Ook heel gedoe om bij de bakker of supermarkt te geraken. Ik denk niet dat we nog terug zullen gaan vermits er prijs/kwaliteit betere app bestaan.

verzorgd appartement met perfecte ligging

ralph Tadema
18-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Appartementen complex Les quatre vallées van Goélia ligt perfect gelegen in het hogere (zeg maar laatste) deel van het dorp.

de appartementen liggen verspreid over 6 praktisch aan elkaar gelegen complexen. Vanuit elk appartement geldt dat de skipiste binnen 3 minuten te bereiken is. deze piste geeft je de mogelijkheid direct te kiezen uit de verschillende liften in het dorp die je omhoog brengen.

Heb je je balkon aan de zuidzijde dan heb je nog eens een mooi uitzicht over het dorp en de vallei en, als ie schijnt, veel zon.

De appartementen zelf zijn gewoon 'frans'. Krap maar functioneel. Betekend 4 pers. max in een 6-pers app. De uitrusting vond ik goed. huishoudelijk apparatuur was schoon en werkte goed. De bedden kunnen wat langer en de matrassen iets comfortabeler maar voor een weekje goed vol te houden. De receptie was correct en vriendelijk.

Wifi in app. optie werkte niet zo goed, zonde geld. rondom de receptie is gratis en snel wifi wel te gebruiken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Goélia Les 4 Vallées in St. Francois Longchamp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Goélia Les 4 Vallées zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Goélia Les 4 Vallées scoort een 7.32 uit 10 op basis van 44 reviews.