Appartement Goélia Le Rond Point Des Pistes

8.1Fantastisch

• 7.1Inrichting
  • 6.9Hoeveelheid ruimte
  • 9.6Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Goélia Le Rond Point Des Pistes voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

45 reviews over Appartement Goélia Le Rond Point Des Pistes

• 9Thomas03-02-2020

basic maar prima, alleen niets te doen.

Kan me niet echt vinden in de negatieve reviews hieronder. Van de busstop was het een 200 meter bergop naar de garage. Is dus goed te doen. Dame bij de receptie sprak redelijk Engels. Dat je voor huur beddengoed/badlakens moet betalen is vaak zo. TV is gewoon gratis (geen sateliet, dus Frans...). 20 meter van de piste en de lift. Super. App. basic maar goed en zeer schoon. Bij de bakker kun je voor € 5.- een ontbijtje krijgen met croissants, koffie en jus. Of natuurlijk afhalen. Hou er rekening mee dat in SFL 1450 niets te doen is. Er is 1 pizzatent, de bakker die ook bier schenkt en pizza bakt (!), een restaurant (reserveer tijdig anders vol) en een feesttent (Grotte de Yeti) waar je ook hamburgers kunt krijgen. Las hieronder dat restaurant duur is maar ook dat valt mee, hoofdgerecht 15-20 euro. Maar pas op, ze schrijven graag te veel drankjes op de rekening, bij ons maar ook bij anderen het geval...... eten prima.

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 2018
    4Marco20-01-2018

Nooit meer!

Wat je echt moet weten en wat de touroperator je misschien niet vertelt is dat je in de vroege ochtend aankomt. Je moet dan met al je bagage een enorm stuk de berg op lopen. Dat is dan nog niet zo heel erg, maar je verwacht dan wel een plek waar je je spullen kan neer zetten tot je kan inchecken. Die plek was er wel, maar het is een soort berghok waar je met 50 man in moet om je om te kleden bij -10. Je kunt dan pas om 17.00 uur inchecken. Tot die tijd moet je je vermaken in een dorpje waar niet veel te doen is een geen tijdelijk onderdak is te vinden, ook niet in de receptie. Als je geluk hebt kun je gelijk gaan skiën, maar in een aantal gevallen sneeuwde het te hard en stonden de liften stil, dus zat je te blauwbekken tot 17.00. Dit inchecken doet slechts 1 persoon die nauwelijks een woord over de grens spreekt. Als je geen Frans spreek zorg dat er iemand bij je is die dat wel kan. Zorg dat je er om 16.45 staat anders ben je misschien om 18.30 pas aan de beurt. Het appartement was ronduit smerig. Pis aan het douchegordijn (en niet een klein beetje). Vieze dekens, volle vaatwasser met vuile vaat. Vuile vaat in de kasten, vuile pannen in de kast, vuile vloer, kapotte verwarming en een heel vies luchtrooster boven het kookstel. De tv zenders alleen in het Frans. Wij vonden de supermarkten ook erg prijzig. Voor bijvoorbeeld een goed stukje vlees van 150 gram betaal je meer dan €10,00. Weinig groente te krijgen en wat er is is onbetaalbaar. Verder zijn alle levensmiddel erg duur vergeleken bij ons in Nederland. Reden; het moet naar boven op de berg gebracht worden. De restaurants zijn ook erg prijzig. Met 6 man eten en drinken ben je al gauw €250,00 kwijt. Het zijn wel vriendelijke mensen en behulpzaam. Toe ik het pis douchegordijn bij de receptie bracht kreeg ik gelijk de schoonmaakkosten terug en zou een nieuwe krijgen echter is die nooit gekomen, natte badkamer dus.

De ligging is echt perfect. Je kunt vanuit je appartement zo de piste op en gaan skiën. Ook is er voldoende afgesloten ruimte om je ski spullen op te bergen in de kelder van het appartement. Het zijn hele mooie pistes met veel variatie en daar gaat het uiteindelijk om.

Wij zullen best nog eens terug gaan naar dit skigebied, maar nooit met naar Le Rond de Pistes van Goelia. We hebben achteraf veel van dit soort negatieve recensies gelezen, tja, achteraf...Wij zaten in kamer 305 en hoorden van meerdere dat het in de appartementen echt heel vies is en je eerst zelf grondig moet gaan schoonmaken wil je er een beetje relaxt kunnen zitten.

De pistes krijgen van ons een 9 en de accommodatie een 2.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2018

• 4Demi16-01-2018

Appartement nooit meer, skigebied top!

Afgelopen week een lang weekend naar st francois geweest via touroperator met de bus. Na aankomst een flink stuk de berg oplopen met al je bagage en konden we de koffers is een depo laten staan. Dit was een soort garage/schuur waar het erg koud was. Op zich niet erg voor je spullen maar je moest je hier ook omkleden bij -5, wat niet zo prettig was. Vervolgens hele dag de piste op wat echt fantastisch was. Ik zou naar het skigebied ook zeker terug willen. Na het skiën moesten we wachten tot het 5 uur was en konden inchecken. Bij receptie was slechts één persoon aanwezig die enkel Frans sprak en het simpelste Engels nog niet begreep en er moest voor allerlei dingen extra betaald worden. (TV, lakens, handdoeken, schoonmaak etc) Gevolg was dat de laatste pas rond 7 uur hun kamer in konden. Kamer was erg basic. Keuken was geen keuken te noemen, je hebt geen ruimte om voor vier personen fatsoenlijk te koken. Dekbedden zijn er ook niet maar enkel viezige dekens. Daarnaast zijn de bedden ook veel te klein! Douche was ook drama, ik (1.70m) paste er niet eens onder! Kortom zeker geen aanrader, mij zien ze hier niet meer!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2018

• Oude reviews

8Hans Pas28-11-2017

Fantastisch Bakken met sneeuw goede pistes.

Leuk ski gebied veel moegelijkheden voor Jong oud gevorderden en beginners

Gereisd met partner in maart 2017

• 7Yvette28-11-2017

Geweldig

Prima appartement voor de prijs. Zelf nog wel een beetje schoonmaken. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Geen dekbedden aanwezig alleen dekens die niet al te schoon zijn. Dit is wel een beetje een nadeel. De ligging is perfect, direct aan de piste supermarktje en goede bakker onder het complex.

Gereisd met vrienden in maart 2015

• 8Ria11-02-2017

Prima ligging

Leuk appartement aan de piste. Hebben het prima naar de zin gehad. Komen hier al vele jaren. Dat zegt genoeg.

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 5Jeroen Lesterhuis15-02-2016

niets aparts

eenvoudig appartement, redelijk netjes maar ook wel weer enigszins gedateerd. Bedden zijn van mindere kwaliteit en erg krap voor grotere personen. Het appartement heeft daarnaast wel verder alles wat je verwacht van een appartement, tot zelfs een 45cm brede vaatwasser. prima voor een paar dagen overnachting en wat kookwerk, maar verwacht er niet teveel van. Het voldoet, meer niet. De meeste appartementen in deze plaats liggen wel (pal) aan de pistes en bij voldoende sneeuwval kun je tot je accommodatie skiën!

Gereisd met vrienden in februari 2016

• 6nadja_buyssen01-04-2015

Heerlijk aan de piste, erg simpel appartement

App. ligt meteen aan de piste en bij de stoeltjeslift die je het gebied in brengt. Het app. zelf is kaal en sfeerloos. Wij zaten in een app met een schuindak. De helft van de woonkamer/keuken was hierdoor verloren. De keuken is wel goed en volledig uitgerust.

Het 2-persoonsbed is een slaapbank in de woonkamer die erg kort is en afliep waardoor je niet lekker sliep. Daarnaast is er nog een stapelbed op een andere kamer die was prima.

Het is een erg simpel app. zonder faciliteiten en sfeer. Maar als je gaat voor lekker te kunnen skiën en niet veel in het app aanwezig bent is het goed te doen. Goedkoop app op een perfecte plek.

Supermarkt is naast het app en er is behalve 1 pizzeria nog 1 ander restaurant. 50mtr hoger liggen nog enkele andere restaurants en cafés.

Gereisd met partner in maart 2015

• 7Sabine31-01-2015

Op de piste.

Appartement op de piste en vlak bij vertrek van stoeltjeslift "Marquis". Zoals gebruikelijk in Frankrijk zeer klein appartement, beetje gedateerd maar alles aanwezig en voldoende kookgerei. Vriendelijk personeel aan receptie. Supermarkt en bakkerij vlakbij, wel weinig keuze aan restaurants. Wij hadden 's nachts ook last van nachtlawaai, jeugd met slee op de pistes en appartement in de buurt van Yeti bar. Prijs/kwaliteit voor ons in orde.

Gereisd met partner in januari 2015

• 8Fam09-01-2013

Prima meteen aan de piste!

Prima appartement, idd een 6 pers voor 4 personen is prima. Zeer klein keukentje maar prima uitrusting. Ligt meteen aan de piste, apres ski eronder, supermarktje met betaalbare prijzen, voldoende groente en fruit. Daarnaast een bakker, dagelijks vers brood. Prima locatie meteen aan de piste, mooi ski gebied. Enige nadeel vonden de kinderen dat de ski leraren alleen maar Frans spreken, beetje engels met moeite..om bij de skiles te komen moeten ze wel een stukje met de sleeplift en een stukje skieen. Anders met de ski-bus. Via touroperator geboekt, die hebben ervoor gezorgd dat we met 6 gezinnen onze appartementen naast elkaar hadden.

Gereisd met jonge kinderen in december 2012

3 tips over Appartement Goélia Le Rond Point Des Pistes

• Fam, 09-01-2013 Rapporteren

Tip is om je eigen dekbedden mee te nemen, anders lig je onder een laken met een smoezelig dekentje. Erg warm appartement, dus zomerdekbed is genoeg :).

• marloesvdb_1983, 09-04-2012 Rapporteren

Mooi skigebied. Een aanrader is om telkens een andere lift en piste te nemen om zo naar Valmorel te skiën. Prachtige uitzichten, leuke en brede pistes (blauw en rood). Ook vind je er zwarte, groene en bügelpistes.

• liesbeth, 23-01-2012 Rapporteren

restaurant Alambix (onderaan complex) is een goede en fijne gelegenheid

2 vragen over Appartement Goélia Le Rond Point Des Pistes

• petra, 09-09-2016 Rapporteren

dekbedden

Zijn er dekbedden aanwezig in de appartementen? of zijn het wollen dekens?

Herman Meijer, 18-10-2019

Ik probeer altijd een objectieve mening te geven. We hebben in diverse resorts in Turkije gezeten en menen daarom te kunnen oordelen. Dit was zeker niet ons beste resort. Hoorden we ook van andere mensen. Net als ieder Resort heeft ook deze zijn plus en minpunten waarbij de minpunten licht overheersen. Toch is het net als met alles, namelijk, ieder beleeft het op zijn/haar eigen manier. Succes met zoeken en boeken.

• Brigitte, 07-02-2014 Rapporteren

Plattegrond

Wie kan mij aan een kopie, mail helpen van een plattegrond met alle nr. Van de app. Met terras. Wij willen hier volgend jaar heen gaan. En willen dus graag met een terras. Alvast heel erg bedankt voor de moeite. Hoop dat mensen mij hier aan kunnen helpen.

Appartement Goélia Le Rond Point Des Pistes info

• Aantal personen2 tot 4