Appartement Bellevue

Meer appartement info

11 reviews over Appartement Bellevue

• 5Sanne13-01-2014

Mooi Dorp, goeie pistes maar nooit meer Bellevue

Zaterdagochtend aangekomen, moe en met veel spullen. Personeel liep ons snel voorbij en deden alsof ze geen Engels spraken. Inchecken kon pas vanaf 17:00 uur en bij het inchecken spraken ze ineens vloeiend Engels. Balie is beperkt open (10:00/12:00 en 17:00/19:00) en zelfs tijdens openingstijden was er vaak niemand aanwezig. Betalen voor een handdoek (€6 per stuk) geen toiletpapier in het appartement. Verschoond beddengoed kost €12. Uitchecken kan tussen 08:00 en 10:00 maar nergens staat dat je een afspraak moet maken. Toen we vroegen hoe laat er iemand achter de balie aanwezig was werd er door de manager medegedeeld dat we om 08:15 konden uitchecken. Hier gingen we niet mee akkoord dus zijn weggelopen. Hij kwam de volgende ochtend met een sleutel ons appartement binnenstormen terwijl mijn vriend onder de douche stond. Hij riep dat we er direct uit moesten of anders onze borg niet meer terug zouden krijgen. Hij was nu ook erg agressief. zijn erg ontevreden over de agressieve "manager".

Gereisd met partner in januari 2014

• 8Ronald Smit06-01-2014

Lekker ruim appartement, gunstig gelegen.

Appartement ligt tegen het centrale plein Place de la Madeleine aan waar een heerlijke bakker/patissier zit, meerdere skiverhuurzaken, een supermarktje en wat restaurantjes. De grote stoeltjeslift "La Lune Bleue" die je verder het gebied in brengt ligt op ca. 100 m. Dat loopt wel wat omhoog, dus het is even de ski's op de nek. Dat vonden wij qua ligging dan ook het enige nadeel. Verder is de incheck even doorbijten op zaterdagmiddag. Pas vanaf 17.00 u. checken 2 medewerkers met veel papieren rompslomp ca. 100 appartementen in. Dat duurt allemaal net even te lang en zou veel efficiënter kunnen/moeten.

Gereisd met oudere kinderen in december 2013

• 7Sarah17-02-2011

wel ok appartementencomplex

Net een week terug. Appartement ruim genoeg met zijn tweetjes. Niet echt gezellig/knus appartment. We waren toch de hele dag op paad, dus wat ons betreft geen groot probleem. Hadden een balkon met de hele dag zon. Jammer genoeg geen bad. Door de plavuizen was het appartement erg gehorig. De jongen van de receptie sprak nauwelijks Engels. Meisje gelukkig wel. Appartement ligt niet direct aan de skipiste. Er moet een steil stukje gelopen worden, maar dat was een goede warming up. Alles binnen handbereik; skihuur, supermarkt, pinautomaat etc. Let er bij de skiset op dat je vermeld dat je eco ski's wil huren. Anders vragen ze naar je ski-ervaring en sta je bij de kassa alwaar je een rolberoerte krijgt. Leuk skigebied voor beginners. Na een paar dagen heb je echter wel alle pistes gehad, maar gezien de mooie pistes is dit geen probleem

Gereisd met partner in februari 2011

• 7Wouter Withofs15-02-2011

Appartement is klein om effectief met 4 te verblijven. Microgolf gemist. Voor de rest OK.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 8Erik07-01-2008

Appartement was schoon en ruim genoeg voor ons gezin (2 volwassenen en 2 kinderen). Voor het comfort hebben we wel en driekamer app. gehuurd, zodat we niet in de huiskamer hoefden te slapen. Ligging tov winkel is uitstekend. De piste is ook snel te bereiken voor de ervaren skier. De ongeoefende moet iets verder lopen, maar ook dat is binnen 5min te doen. Prima appartement in een prima ski-gebied.

Gereisd met familie in januari 2008

• 3joost de jong05-01-2008

goede en ruime appartementen met goede parkeervoorzieningen in het centrum van het dorp ca. 150 m van de piste (tussen geparkeerde auto's door, dus niet op algemene parkeerplaats parkeren maar op eigenparkeerplaats van appartement). Veiligheid laat te wensen over. we zijn er drie achtereenvolgende jaren geweest (seizoen 2004/2005 t/m 2006/2007)en de derde keer was een nooduitgang de gehele week gesloten ondanks mijn herhaalde opmerkingen hierover. Het reisbureau heeft hier achteraf een slechte reactie op gegeven en de evrhuurder heeft hier helemaal geen reactie op gegeven. Ook de toegang naar de parkeerplaats is erg glad las gevolg van noordligging. Hier is geen van de drie keren dat we er zijn geweest enige aandacht aan besteed. Verder is het complex perfect, maar geeft dus een selchte eboordeling voor de algehele indruk.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in december 2006

• 7albert28-01-2007

We hadden een 4 kamer appartement met een vide, welke geschikt is voor maximaal 6 personen (wordt verhuurd voor 8 personen). Het appartement was moeilijk warm te stoken i.v.m. de hoogte van het appartement. De bedden waren goed. De keuken was voorzien van een afwasmachine. De piste was op ongeveer 150 meter net als de winkels. Het personeel was vriendelijk. De algemene indruk was goed.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in januari 2007

Appartement Bellevue info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WintersportSkiën